Convocatòria extraordinària

Cita prèvia

Si necessitau realitzar un tràmit presencialment heu de sol·licitar cita prèvia clicant a https://citaprevia.uib.es/.

Matrícula

Estudiants del sistema educatiu espanyol que cursen o han cursat els estudis a centres de les Illes Balears

Matrícula dels alumnes del curs actual, així com la dels alumnes de cursos anteriors:

Per a qualsevol incidència amb la matrícula, contactau amb el vostre centre educatiu.

Estudiants del sistema educatiu espanyol de centres de fora de les Illes Balears i estudiants de sistemes educatius estrangers amb titulacions homologades al títol de batxiller

La matrícula dels alumnes que provenen d'altres comunitats autònomes i els estrangers es farà:

• Lloc: mitjançant un formulari web.
  • Terminidel 17 al 21 de juny de 2021, ambdós inclosos.

Per a qualsevol incidència amb la matrícula, contactau amb el Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica.

Obtenció de credencials d'UIBdigital

Avís
Aquestes instruccions només són vàlides per a aquelles persones que no tenen credencials.

Termini

• Del 30 d'abril al 9 de maig de 2021

Per què necessitau credencials?

UIBdigital és la plataforma que té la Universitat per realitzar tràmits diversos i és imprescindible obtenir les credencials per accedir-hi.

Els estudiants que es presenten a la PBAU necessiten aquestes credencials per als tràmits propis de la PBAU:

• consulta de la matrícula;
  • pagament;
  • consulta del lloc d'examen;
  • consulta de notes;
  • sol·licitud de la revisió de notes;
  • obtenció dels resultats amb codi de verificació electrònica;
  • i, si escau, sol·licitud de trasllat d'expedient.

També són necessàries per als tràmits futurs de preinscripció i matrícula a la UIB.

Com obtenir les credencials d'UIBdigital?

Requisits per obtenir credencials

Per obtenir les credencials s'han de complir els següents requisits:

• Haver formalitzat la matrícula a la PBAU.
  • Conèixer la referència de la matrícula de la PBAU (apareix al cantó esquerre del resguard de matrícula i a l'apartat de Dades acadèmiques de la consulta per a famílies al Gestib).
  • Haver proporcionat una adreça de correu electrònic operativa a la matrícula de la PBAU.

matricula

Iniciar l'obtenció de credencials

Després de formalitzar la matrícula de la PBAU, a l'adreça electrònica que heu facilitat, previsiblement rebreu un correu electrònic amb les instruccions i l'enllaç per obtenir les credencials.

Si no rebeu aquest missatge o l'heu extraviat, podeu sol·licitar que us el tornin enviar mitjançant el formulari de la pàgina següent indicant el número de referència de la matrícula i l'adreça electrònica. Si, en sol·licitar l'enviament del missatge, us apareix un error (del número de referència o de l'adreça facilitada), us heu d'adreçar al centre de secundària per confirmar el número de referència o per corregir, si escau, l'adreça electrònica a la matrícula.

Finalitzar l'obtenció de credencials

Per finalitzar el procés d'obtenció de credencials, heu d'anar a l'enllaç del missatge que heu rebut. Després us apareix una pàgina d'UIBdigital on heu d'indicar el número de referència de la matrícula i la clau d'accés que voleu utilitzar (com a mínim ha de tenir 12 caràcters). A continuació apareix una pantalla de confirmació en què s'indica el nom d'usuari.

Si no recordau el número de referència, l'heu de reclamar al centre de secundària on us heu matriculat.

Si es bloqueja per massa intents, haureu de sol·licitar l'enviament d'un nou correu electrònic per tornar començar el procés (tal com s'indica a l'apartat anterior).

Primer accés a UIBdigital

Una vegada acabat el procés per obtenir les credencials, rebreu un missatge de benvinguda a UIBdigital en què se us recorda el nom d'usuari i que la clau d'accés és la que heu introduït.

Per acabar tot el procés, entrau a UIBdigital i acceptau les condicions d'ús.

Com recuperar la clau d'accés?

En cas que ja tingueu credencials d'UIBdigital (per haver participat en alguna convocatòria anterior o haver fet algun altre tràmit amb la UIB), podeu utilitzar-les sense necessitat d'obtenir-les de nou.

Si heu oblidat l'usuari i/o la clau d'accés, podeu establir-ne una de nova utilitzant el mateix procés descrit anteriorment.

Requisits per obtenir credencials

Per obtenir les credencials s'han de complir els següents requisits:

• Emplenar el formulari web corresponent
  • Realitzar l'autoregistre d'UIBdigital

Per a qualsevol incidència amb la matrícula contactau amb el Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica.

Obtenció de credencials

Pagament

Abans de fer el pagament és important fer les següents comprovacions:

1. Els alumnes que han aprovat el batxillerat han de pagar la taxa per sol·licitar el títol i han de dur el justificant de pagament al centre de secundària perquè ho comuniqui al GESTIB.
  2. S'ha de verificar a UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries que la matrícula és correcta. En cas d’error, els alumnes que han fet la matrícula al GESTIB s’han d’adreçar al centre de secundària per esmenar-lo. Els alumnes de fora de les Illes Balears han de contactar amb la Unitat d'Atenció a l'Alumnat.

Termini de pagament

• Del 30 de juny al 5 de juliol de 2021.

Preus de matrícula

• Bloc d’accés: 69,21 euros.
  • Bloc d’admissió: 13,85 euros per matèria.

Exempcions i bonificacions

Pagament de la matrícula

El pagament de la matrícula s'ha de fer a l'apartat Pagament de la matrícula d'UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries dins el termini establert.

Allà es pot fer directament el pagament amb targeta o imprirmir el rebut de pagament amb codi de barres i anar al banc a fer l’ingrés.

En aquest mateix apartat d’UIBdigital, els alumnes han de confirmar que el rebut està pagat. Si s’ha fet el pagament per targeta, gairebé serà immediat. Si es fa per finestreta, l’estat del pagament s’actualitzarà l'endemà de fer el pagament.

Pagament del rebut

Recomanacions

Consells per a realitzar la PBAU 2021

Format PDF Versió per a imprimir