Grau d'Educació Social
240 crèdits - Facultat d'Educació
22328. Treball de Fi de Grau d'Educació Social (2023-24)
Crèdits | 6 ECTS. |
---|---|
Caràcter | Treball de fi de grau |
Estat | Pla vigent i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa. |
Guia docent | Disponible a partir del 28/07/2023 |
Prerequisits
- Cal haver superat 150 crèdits del conjunt d'?_?assignatures de formació bàsica, obligatòries, optatives i Pràctiques Externes
- Cal haver superat 60 crèdits del conjunt d'?_?assignatures de formació bàsica
Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB
No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat
(
més informació
).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
Informació sobre els grups de l'assignatura
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà
-
Guies docents d'anys anteriors
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Antoni Cerdà Navarro, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Avelina Miquel Lara, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Bartomeu Mut Amengual, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dr. Miquel Francesc Oliver Trobat, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Elena Quintana Murci, Dra. Francisca Salvá Mut, Dra. Lidia Sánchez Prieto, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dra. Maria Valero de Vicente, Dr. Carlos Vecina Merchante, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 713
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 719
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 720
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 721
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
Grup gran 722
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Antoni Cerdà Navarro, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Avelina Miquel Lara, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. María del Carmen Orte Socías, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Elena Quintana Murci, Dr. Juan Carlos Rincón Verdera, Dra. Francisca Salvá Mut, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dr. Jaume Sureda Negre, Dra. Maria Valero de Vicente, Dr. Carlos Vecina Merchante, Dra. Margarita Vives Barceló
-
ResponsableDra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Antoni Cerdà Navarro, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Avelina Miquel Lara, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. María del Carmen Orte Socías, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Elena Quintana Murci, Dr. Juan Carlos Rincón Verdera, Dra. Francisca Salvá Mut, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dr. Jaume Sureda Negre, Dra. Maria Valero de Vicente, Dr. Carlos Vecina Merchante, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 713
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 719
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 720
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 721
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 722
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
-
Grup gran 723
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Antoni Cerdà Navarro, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. María del Carmen Orte Socías, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Elena Quintana Murci, Dra. Francisca Salvá Mut, Dr. Jaume Sureda Negre, Dra. Maria Valero de Vicente, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 713
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20
Període: Segon semestre
-
GRUP 1, 2S, GEDS
-
ProfessoratDr. Joan Alfred Amer Fernández, Luis Ballester Brage, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. María del Carmen Orte Socías, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Elena Quintana Murci, Dra. Francisca Salvá Mut, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dr. Jaume Sureda Negre, Jordi Vallespir Soler
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2018-19
Període: Segon semestre
-
GRUP 16, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 6, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 10, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 11, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 5, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 17, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 2, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 14, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 1, 2S, GEDS
-
ProfessoratDr. Joan Alfred Amer Fernández, Luis Ballester Brage, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Mercedes Morey López, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. María Belén Pascual Barrio, Dr. José Antonio Pérez Castelló, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Dra. Victoria Quesada Serra, Dra. Francisca Salvá Mut, Mariano Ramón Sbert Balaguer, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dr. Jaume Sureda Negre, Dra. María del Carmen Touza Garma, Jordi Vallespir Soler, Dr. Sebastià Verger Gelabert
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docent
-
-
GRUP 15, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 20, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 3, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 13, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 9, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 18, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 12, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 4, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 19, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 8, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
-
GRUP 7, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
Guia docentPendent
-
Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2018-19
podeu consultar el
cercador de guies docents
Treballs de Fi de Grau
- 'Diversagente'. Propuesta de intervención sobre diversidad sexual y de género en el programa Obert.
- INTERVENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN LA PROSTITUCIÓ FEMENINA: PAPER DE LES EDUCADORES I EDUCADORS SOCIALS.
- LOS EFECTOS DE LAS NORMAS TRADICIONALES DE GÉNERO EN LOS VIDEOJUEGOS: LA BRECHA DE GÉNERO ANÁLISIS DESDE LA EDUCACIÓN SOCIAL.
- MONOMARENTALIDAD UNA REALIDAD CRECIENTE.
- TRAJECTÒRIES D'ÈXIT DELS MENORS ESTRANGERS NO ACOMPANYATS.
- "Cómo influye la sexualidad en la calidad de vida de la gente mayor. "
- "El Síndrome del Burnout en los Educadores Sociales, su efecto en la autoeficacia y el mindfulness estrategia de intervención "
- "L'esport com a instrument integrador i socialitzador en joves d'edats entre 6 i 12 anys "
- "OCI INCLUSIU I DIVERSITAT FUNCIONAL A MALLORCA"
- AUTORREGULACIÓN EMOCIONAL Y CONSUMO DE SUSTANCIAS PSICOACTIVAS EN JÓVENES.
- CONSECUENCIAS EMOCIONALES, COMPORTAMENTALES Y FISIOLÓGICAS EN MENORES REFUGIADOS DE GUERRA EXPUESTOS A EVENTOS TRAUMÁTICOS.
- Cuidadors amb problemàtica de consum. Impacte familiar amb infants i joves
- Edadismo hacia las personas mayores
- EL EJERCICIO DE LA MONOMARENTALIDAD: ACTITUDES Y PERCEPCIONES DE LAS MADRES ANTE LA CRIANZA EN SOLITARIO.
- El fenomen de l'associacionisme a l'estat espanyol i les Illes Balears
- El maltractament infantil en relació a conductes delictives futures.
- El papel de la educación social en el ámbito de la salud mental. Un análisis de la perspectiva de los educadores sociales y de las personas usuarias del programa de Salud Mental del GREC.
- El papel de las personas con diversidad funcional en el cine a lo largo de la historia.
- El proceso migratorio de los/las Menores Extranjeros/as No Acompañados/as en las Islas Baleares.
- Esport i activitat fisica com a factor resilient aplicat a menors infractors i la seva rehabilitació.
- Evaluación de la necesidad de la figura del educador/a social en el centro de acogida "Casa de Familia"
- Evolució històrica del tractament de la delinqüència de menors a Mallorca, entre l'any 1900 i l'actualitat
- Evolució històrica i sociològica de l'adopció a Espanya
- Homeshare -Intercambio generacional.
- Intervención socioeducativa sobre nuevas tecnologías: la nueva normalidad entre adicción y desconexión
- Investigació sobre l'aplicació de la Teràpia assistida amb animals en persones amb trastorn depressiu.
- L'EDUCACIÓ EMOCIONAL COM A EINA PER A LA PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT ESCOLAR EN ADOLESCENTS
- L'educació social com a eina per a fer front a les desigualtats produides per la globalització
- L'esport com a eina per al desenvolupament positiu en adolescents en risc d'exclusió social
- L'ús de l'art com a eina terapèutica en les persones majors.
- LA EDUCACIÓN EMOCIONAL DE MENORES EN ENTORNOS VULNERABLES
- LA EVOLUCIÓN DE LOS ESPACIOS DE EDUCACIÓN NO FORMAL EN LA SOCIEDAD
- LA FIGURA DE L'EDUCADOR/A SOCIAL EN L'ÀMBIT DE LA INSERCIÓ SOCIOLABORAL DEL JOVENT EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT
- LA IMPORTANCIA DE LA INTELIGENCIA EMOCIONAL EN LA EDUCACIÓN SOCIAL
- LA IMPORTANCIA DEL DEPORTE EN EL TRATAMIENTO DE LAS PERSONAS DROGODEPENDIENTES
- La inclusió i l'atenció integral a les persones amb diversitat funcional en el servei d'accolliment residencial bàsic
- LA INFLUÈNCIA DE LA INTERSECCIONALITAT EN EL PROCÉS D'INTEGRACIÓ SOCIAL I INSERCIÓ LABORAL DE LES DONES MIGRADES
- La prevención del abuso sexual infantil en el ámbito del ocio y el tiempo libre: propuesta didáctica
- La sexualitat de la diversitat funcional.
- LAS INTERVENCIONES ASISTIDAS CON CABALLOS, EL TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA (TEA) Y EL BIENESTAR EMOCIONAL. UNA REVISIÓN SISTEMÁTICA
- Les dificultats de l' asperger al sistema educatiu
- Maria Mayol Colom y "El Foment de Cultura de la Dona"
- MENORS MIGRANTS SENSE ACOMPANYAMENT FAMILIAR. OPORTUNITATS DE CANVI I EL PAPER DE L'EDUCACIÓ SOCIAL
- Prevención del consumo de drogas en adolescentes de entre 14 y 18 años: propuesta de intervención desde el ámbito familiar
- Problemes de salut mental de les persones majors arrel de la propagació de la Covid-19
- Proceso migratorio y duelo.
- PROPOSTA PER A TRACTAR LES TIC'S EN PERSONES MAJORS
- Propuesta de Evaluación: Mindfulness en Adolescentes Residentes en Centros de Menores de Protección.
- PROYECTO DE INTERVENCIÓN: DESARROLLO COGNITIVO, CONDUCTUAL Y SOCIAL. SÍNDROME X FRÁGIL Y EL PROYECYO INèDITHOS.
- Revisión bibliográfica de programas de intervención y/o prevención contra el acoso escolar en centros educativos de España
- Revisió sistemàtica sobre les actuacions dels testimonis en situacions de Bullying
- Salud mental en víctimas de violencia de género
- Salut mental i adolescència. El suïcidi juvenil
- Suïcidi juvenil a Espanya: evolució històrica
- Transexualidad, transgénero y educación: una revisión sistemática.
- Trastorn de l'espectre autista (TEA): conseqüències de l'assetjament escolar.
- Trayectorías de vida de jóvenes inmigrantes extutelados "JIEX" en las Islas Baleares.
- VIOLENCIA INTRAFAMILIAR. UNA VISIÓN DESDE LA PERSPECTIVA DE LA VIOLENCIA HACIA LOS MENORES DENTRO DEL ÁMBITO FAMILIAR
- "Educació afectivosexual per adolescents amb conductes sexuals de risc. Proposta de disseny d'un programa."
- "El trabajo del apego en menores dentro del sistema de protección con medida de acogimiento y/o adopción"
- "Percepción de la violencia obstétrica de la población mallorquina"
- Actitudes hacia la muerte de las personas mayores y los profesionales de la salud tras la COVID-19.
- Adicciones en la vida adulta
- Anàlisi de la importància de l'Educació Emocional en infants amb Necessitats Educatives Especials
- Anàlisi de la situació de la dona marroquina reagrupada. El cas dels municipis de Sa Pobla i Lloseta
- Análisis del rap español en la reproducción de estereotipos y roles de género.
- Beneficios de la musicoterapia como tratamiento no farmacológico complementario en personas mayores diagnosticadas con Alzheimer en el campo de la Educación Social.
- Ciudades educadoras
- DarTEA Conocer el arte como forma de expresión para las personas con TEA
- Dona i mitjans de comunicació. Una mirada analítica i crítica des de l'educació social.
- Educació afectiva sexual en persones amb diversitat funcional intel·lectual
- Efectividad de los programas de prevención existentes sobre el consumo de sustancias en la Educación Secundaria Obligatoria española
- El cine como recurso socioeducativo para la prevención en drogodependencias
- El enfoque de la intervención familiar en los centros de protección a la infancia
- El impacto de la violencia y la intervención socioeducativa con menores víctimas de violencia de género
- Factors que influeixen en la violència de gènere en les relacions afectives entre els dolescents espanyols.
- Influència a l'adolescència del consum de pornografia hegemònica: concepció i vivència de la sexualitat
- Intervención en familias y menores con TEA
- La COVID-19 i l'addicció o el mal ús dels videojocs en la població adolescent de Capdepera
- La enseñanza en tiempos de COVID-19. Un análisis de la aplicación de las TIC en el ámbito educativo
- LA PROBLEMÁTICA DEL NO RETORNO EN LOS CENTROS DE JUSTICIA JUVENIL
- La red intergeneracional y la influencia de la COVID-19
- Las Nuevas Tecnologías como adicciones del Siglo XXI en la etapa de la adolescencia
- Los programas de prevención de delincuencia juvenil y la intervención socioeducativa con adolescentes
- Mujeres mayores y violencia de género: análisis de situación
- Participació social i diversitat funcional
- PIT ART L'art com eina d'intervenció socioeducativa amb dones amb càncer de mama
- Pràctiques culturals que vulneren els drets humans de les dones.
- Proposta d'intervenciósobre educació sexual integral per a adolescents i joves estrangers no acompanyats residents al centre de protecció Norai
- Proyecto Socioeducativo de Animación Sociocultural en la Fundación Sant Joan de Déu Servicios Sociales Mallorca (FSJD)
- Te escuchamos: Una propuesta de intervención socioeducativa a través de un proyecto participativo y comunitario en el ámbito del ocio y tiempo libre
- Trajectòries de dones cap a la inclusió social
- Una mirada feminista a les drogodependències.
- Un análisis sobre la realidad del alumnado con (dis)capacidad en el sistema educativo.
- Violència de gènere: anàlisi dels programes d'intervenció amb homes agressors
- ¿Estamos ante la deconstrucción de la masculinidad hegemónica?
- Adicción a las nuevas tecnologías y programas de prevención para adolescentes y jóvenes
- Adolescentes e instagram
- Alternativas a las prácticas externas frente al COVID-19. Cuarto grado de educación social presencial. Promoción 2019-2020
- Análisis y propuestas de las competencias y funciones del educador/a social en centros residenciales de mayores
- Aumento de autoestima y mejora de las habilidades sociales de los menores del programa Quart Creixent de la Fundación Natzaret
- Discapacidad intelectual, la Planificación Centrada en la Persona. Una mirada a Amadip Esment Fundació y su modelo de viviendas
- Dona i abandonasen escolar primerenc: una analisi qualitativa de les seles percepcions
- Elaboración de una propuesta de evaluación del programa del casal de barrio Joan Alcover de Palma
- El mito del amor romántico enla adolescencia: revisión de programas y buenas prácticas
- El Tècnic d’intervenció sociocomunitària en entorns amb una elevada diversitat cultural i social
- Envejecimiento activo: Beneficios del ocio en la calidad de vida de las personas mayores
- Estudio sobre el Acogimiento Familiar en Baleares: mejora del programa de concienciación y creación de una herramienta de difusión
- Evolución de la atención socioeducativa a la prostitución desde los inicios de Casal Petit hasta hoy en dia en Mallorca
- Evolución de las princesas Disney a lo largo de la historia. ¿Ha evolucionado la princesa hacia una figura empoderada?
- Evolución de los suicidios de menores en las Islas Baleares de 1980 a 2018
- Evolución histórica del Feminismo en las Baleares en los siglos XX y XXI
- Figuras femeninasen la educación y la literatura
- Guía de Buenas Prácticas para la Intervención Social con Duelo Migratorio Extremo en el Contexto de Palma
- Influencia de las familias en las conductas problema de los y las adolescentes
- Influencia de los abusos sexuales en la infancia en el desarrollo socioemocional de los adultos
- La cooperación Sur-Norte: hacia un desarrollo decrecentista
- La educación afectivo-sexual de las personas con discapacidad intelectual.
- La educación en diversidad afectivo-sexual en la escuela: análisis de la situación, recursos y programas para la prevención de la LGTBIfobia
- La figura del educador social en los centros educativos de Baleares
- La figura del educador social en los centros educativos de secundaria
- La hipoteràpia com a teràpia alternativa per millorar la comunicació d’infants amb trastorn d’espectre autista. Projecte d’intervenció.
- La importància de la resiliència dins els programes de competència familiar
- La influència de la socialització diferencial de gènere sobre el cos femení: com els cànons de bellesa condueixen a les joves adolescents a realitzar-se intervencions d'estètica
- La intervención socioeducativa en los centros de salud de Atención Primaria de Palma de Mallorca: El papel del educador social
- La mutilación genital femenina: revisión de protocolos y manuales y propuesta de buenas prácticas.
- LA REALIDAD DE LAS FAMILIAS CON HIJAS O HIJOS CON DISCAPACIDAD PSÍQUICA
- La realidad de las familias monomarentales en España: análisis de la situación, programas y recursos.
- La relevancia de la educación inclusiva en el sistema educativo español
- Las adaptaciones culturales del Strengthening Families Program a nivel internacional: un progama de educación familiar basado en la evidencia
- Las consecuencias psicosociales que conlleva la adopción en los menores adoptados y los progenitores adoptantes
- Las guías de educación afectivo-sexual. Una aproximación a sus contenidos y a la comparación entre guías.
- Las personas con diversidad funcional intelectual: análisis de entidades y recursos
- La “Monomarentalidad” y sus retos
- Les necessitats d'educació afectiva-sexual de les persones amb diversidad funcional
- Les TIC i la seva Addicció
- Los beneficios del ocio para los adolescentes con diversidad funcional
- Los clientes de Prostitución. Una investigación desde las voces de mujeres en contextos de prostitución.
- Maternitat i presó. Disseny d’un projecte d’intervenció a través de la musicoterapia.
- MENA: Principals dificultats d’integració en la societat d’arribada
- Musicoterapia Herramienta de trabajo en la Educación social
- Mutilación Genital Femenina en Baleares. Problemática e intervención.
- Panorámica sobre los programas de educación afectivo- sexual y su dimensión socioeducativa
- Potenciación de la autonomía personal en el programa de acompañamiento a personas con diagnóstico de salud mental y necesidades de soporte externo del GREC: una visión de los educadores
- Programa de formación de formadores para el entrenamiento de habilidades sociales en centros educativos
- Projecte educatiu de visibilització de la figura de la dona dins l'esport d'elit
- Qualitat de vida i soledat de les dones durant el procés d’envelliment
- Recorrido histórico de la mujer y la maternidad. Análisis de la conciliación y corresponsabilidad familiar desde la Educación Social
- Revisión sistemática sobre nuevas masculinidades. Propuestas de buenas prácticas
- Revisión teórica de la educación emocional y su implementación en el contexto familiar para prevenir problemas de conducta en adolescentes
- Revisió sistemàtica sobre projectes comunitaris interculturals
- Rumbo: programas de preparación a la vida adulta
- Trajectòries vitals de Menors Estrangers No Acompanyats que formen o han format part del Sistema de Protecció de Menors
- Treball d’Intervenció Socioeducatiu de creació d’un espai d’interpretació urbana mitjançant la història d’Inca en col·lectiu escolar.
- Un modelo residencial para personas con demencia: la experiencia de las ‘Dementia Villages’
- Abandonament i fracàs escolar a Espanya. Programes de Prevenció
- Acoso Sexual Callejero: Programas de prevención y sensibilización
- Análisis de los recursos dirigidos a víctimas de violencia de género en Mallorca
- Ciberacoso: una revisión sistemática de programas de prevención e intervención
- Conductas Antisociales en adolescentes de la barriada de Son Ximelis y Proyecto de Prevención Cupio
- Efectos del mindfulness en adolescentes escolarizados
- El absentismo escolar en el colectivo gitano
- Els inicis de l'esport a l'escola, una activitat no formal: el cas de Bunyola
- Esport i inclusió social a Mallorca en perspectiva històrica: el cas de l'Asil de Natzaret
- Estudio sobre la percepción de género de los y las profesionales en el sistema de justicia juvenil
- Evolució històrica de la discapacitat i incidència dels canvis polítics a Espanya entre 1979-2019 en làmbit de la discapacitat
- Investigació de l’educació afectiva i sexual que s’imparteix en els Instituts públics de Mallorca
- L'abandonament escolar a Espanya. El paper de l’educador social per a la seva prevenció
- L'atenció de la diversitat afectiva i sexual en l'àmbit escolar. Una aproximació de la realitat dels centres educatius de Manacor.
- L'Educació emocional en els centres d’educació infantil en el municipi de Manacor
- La formació de les persones amb síndrome de Down des d'una perspectiva històrica (1960-2018)
- La importància de la formació social dels perfils professionals en l’àmbit d’intervenció sociofamiliar: el/la professor/a tècnic/a de serveis a la comunitat.
- La inclusión social a través de la dinamización socioeducativa en un museo de art: el caso de la Fundación Miró Mallorca
- La situació de la dona dins el sistema penitenciari des d'una perspectiva de gènere
- La violència de gènere a l'adolescència
- L’Abús Sexual Infantil (ASI). Una realitat desconeguda.
- L’adultcentrisme i com combatre’l des de l’Educació Social.
- Monomarentalitat
- Percepción de la drogadicción y evolución histórica de los tratamientos en España a partir de la segunda mitad del sXX
- Políticas de Género y de Igualdad en los municipios de mayor población de la Isla de Mallorca
- Prevenció de les addiccions sense substància: Addicció al mòbil, xarxes socials i videojocs.
- Prevención de Explotación Sexual de Menores en situación de vulnerabilidad
- Programas para la vida independiente en el contexto de los servicios de protección en la infancia y juventud en el Estado español
- Projecte Clack: Ruptura del rol de víctima en dones víctimes de violència masclista en la parella per a evitar la reincidència en relacions de maltractament.
- Proposta de millora al Centrul Scolar de Educație Incluzivă nr.2, Sibiu
- Protección de menores: la Llar del Raiguer e inserción sociolaboral a partir de la mayoría de edad
- Proyecto de sensibilización y prevención del consumo de prostitución en adolescentes: "Humanizando"
- Recursos d’atenció a famílies vulnerables. Anàlisi del Programa d’Acollida Familiar “El Convent”
- Revisió de l'eficàcia de les intervencions sobre subjectes amb trastorn d'ansietat per separació (TAS). Una revisió.
- Revisión y recomendaciones de buenas prácticas en la prevención de la violencia de género a partir de un estudio de caso.
- Revisió sistemàtica de programes de prevenció universal sobre drogues en el col·lectiu dels i les adolescents
- Ser madre o padre teniendo Discapacidad Intelectual
- Trabajar la coparentalidad en procesos de ruptura familiar
- Uso problemático de las tecnologías digitales y estilos educativos familiares
- Violencias machistas en la Sociedad Chilena actual: un estudio sobre el acoso sexual callejero
- ¿Son los PPRVI la solución al terrorismo yihadista? Problemáticas y retos en el ámbito socioeducativo.
- Abandono escolar desde una perspectiva de género
- Alfabetización en el servicio militar obligatorio español
- ANÀLISI DELS PERFILS DE LA FORMACIÓ DUAL D'AMADIP ESMENT
- Análisis y comparación de los protocolos de comunicación, detección y actuación para alumnos y alumnas transexuales y transgénero en los centros educativos del Estado Español
- APROXIMACIÓN AL PROCESO DE INSERCIÓN SOCIOLABORAL DE 4 JÓVENES DEL SERVICIO DE APOYO PARA LA INSERCIÓN LABORAL DE JÓVENES
- Beneficios de la Práctica Deportiva de los usuarios en los Centros Penitenciarios
- Com milloren les relacions familiars amb el Programa de Competències Familiars 12-16
- Conseqüències de la violència de gènere sobre els menors
- Descripció del programa comunitari El Arenal e ideas de mejora .
- Educació emocional en contextos de violència. IEEMA i CEICO
- Educació i diversitat religiosa. Relació de la fe Bahàí amb l'Educació Social.
- Educación afectivo-sexual y personas con diversidad funcional auditiva
- El Circo Social: una herramienta de intervención socioeducativa
- El clown i l’humor a la intervenció socioeducativa al context de les poblacions refugiades
- Els menors amb conductes delictives i les seves famílies en el procés d’internament dels menors
- El teatre fòrum com a eina d'intervenció en el col·lectiu de persones majors.
- Estudi de revisió sobre l'impacte de l'ambient socio- familiar en l'adquisició del llenguatge i la intervenció socioeducativa
- Historia de los centros de menores en Mallorca.
- Influència de les Xarxes Socials en la violència de gènere en adolescents
- Inserción sociolaboral de jóvenes entre 16 y 30 años en situación de vulnerabilidad
- Intervención socioeducativa basada en la psicología positiva como herramienta de prevención del absentismo escolar en contextos de exclusión social
- Intervenció socioeducativa a través de la dansa, expressió i moviment corporal en els eol·lectius en risc d'exclusió social
- Intervenció socioeducativa en les noves addiccions sense substàncies a les Illes Balears
- L'assetjament escolar. Anàlisi al municipi de Manacor
- La dansa com estratègia educativa en la diversitat funcional.
- La emancipación de las personas jóvenes extuteladas que han sido objeto de medidas administrativas de protección en las Islas Baleares
- La humanidad se hunde en el Mediterráneo
- La Mutilació Genital Femenina i els Programes i Protocols de Prevenció
- Las competencias parentales de padres y madres con discapacidad intelectual
- La sexualitat en l’Esclerosi Múltiple des d’una perspectiva de gènere
- La situació de les dones dins els centres penitenciaris . Proposta per reduir les desigualtats en el contexte penitenciari.
- L’ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL, UN ÀMBIT TRANSVERSAL A ALTRES ÀMBITS DE L’EDUCACIÓ SOCIAL.
- L’ATENCIÓ A LES PERSONES SENSE SOSTRE A MALLORCA: ANÀLISI DE L’EXPERIÈNCIA DE LA FUNDACIÓ TROBADA
- Menores Extranjeros No Acompañados (MENA's). Análisis contextual y propuesta de intervención
- Menors estrangers no acompanyats. L'anàlisi del centre de primera acollida Norai.
- Oratoria y mediación: herramientas para el educador social
- Polítiques laborals inclusives per a dones supervivents de la violència de gènere
- Proceso de emancipación de los jóvenes procedentes de medidas de protección de menores y justicia juvenil.
- REINSERCIÓN DE LOS RECLUSOS A TRAVÉS DE LAS ACTIVIDADES SOCIOCULTURALES
- Revisió sistemàtica de programes de prevenció de drogues dins l’àmbit educatiu al territori espanyol.
- Revisió sistemàtica sobre programes d'intervenció socioeducativa en la prevenció del consum de drogues en adolescents
- Riesgo de exclusión social de los jóvenes inmigrantes en Muro
- Sexualidad y adolescencia en centros residenciales de protección de menores
- Síndrome d’abstinència en els recents nats. Revisió sistemàtica dels programes socioeducatius
- Transición de la vida dependiente a la vida autónoma de menores resdentes en centros de protección y las facilidades y los obstáculos de los jóvenes ex-tutelados
- Tratemos la muerte sin tabú.
- Tribus urbanas de crianza. Análisis grupo de crianza compartida "Espai familia" ubicado en la Fundación San Juan de Dios Mallorca
- VÍCTIMES DE TRACTA DE PERSONES AMB FINS D’EXPLOTACIÓ SEXUAL
- Violencia Filio-Parental. Propuesta de Intervención en Reconciliación Familiar
- Violencia intragénereo en parejas formadas por dos mujeres: Una revisión sistemática
- Absentisme escolar durant els anys de l’Educació Secundària Obligatòria a les Illes Balears
- Adolescentes i redes sociales en la era digital
- Anàlisi dels Protocols especialitzats en la tracta de persones amb finalitats d’explotació sexual a les diverses Comunitats Autònomes de l’Estat Espanyol.
- Análisis de historias de vida sobre violencia de género en el colectivo de personas mayores.
- Análisis sobre la percepción de los/as agresores/as sexuales juveniles por parte de adolescentes no agresores/as y profesionales
- Aplicación de la musicoterapia en el envejecimiento activo. Revisión de estudios y programas
- Aproximació a la identitat del jovent en el municipi d'Esporles.
- Dificultades de los menores tutelados dentro de la medida de acogimiento familiar y centros de protección.
- Educació Afectiva-Sexual en l'adolescència: l'educació social a les escoles.
- El absentismo escolar, causas y consecuencias en les Illes Balears
- El educador social en centros residenciales y envejecimiento activo
- El feminismo y las nuevas masculinidades. Dos conceptos para la intervención socioeducativa.
- Els programes d'inserció sociolaboral i emancipació de menors tutelats
- El Teatro del Oprimido como herramienta de intervención social
- El vínculo afectivo de los hijos e hjas de padres y madres LGTB
- Estudi del Síndrome del Burnout en Educadors i Educadores Socials de Centres de Menors de Caràcter Residencial. El cas de Mallorca
- Estudio sobre la percepción de la población balear acerca de los hombres agresores con sus parejas o ex parejas y el proceso de reinserción
- Estudio sobre la percepción de la población universitaria de las Islas Baleares acerca del feniminismo y los roles de género
- Estudio sobre la presencia de la Educación Sexual Integral en el contexto no formal de Mallorca
- Historias de vida en el medio penitenciario
- Intervención con familias de menores tutelados/as: el proceso de retorno familiar.
- Invisibles. Gent gran sense sostre a Mallorca.
- L'escoltisme com a eina per a afavorir la relació paterno-filial amb adolescents.
- La discapacidad en el Boletín de la Institución Libre de Enseñanza entre los años 1900 y 1936
- La etapa de la vejez ligada con la depencdencia
- La influencia de la pornografía en la sexualidad y las relaciones interpersonales de los/as jóvenes
- La percepción social sobre las relaciones afectivo-sexuales de las personas mayores
- L’educació sexual als centres de protecció de menors
- Moviment feminista i educació per a la igualtat de gènere
- Necesidades no cubiertas respecto a las drogodependencias en el Centro Socioeduativo “Es Fusteret”
- No et culpis! Proposta de prevenció de l’abús sexual infantil en menors de 10 a 12 anys.
- Nous jaciments d'ocupació de l'educació social: les teràpies assistides amb animals.
- Prácticas de riesgo en los anuncios de páginas web de contactos
- Prevalença de l’ús de pornografia a l’adolescència Una investigació a estudiants universitaris
- Programa de Habilidades Sociales en el Centro socioeducativo Es Fusteret.
- Què en sabem sobre professorat i coeducació?. Una revisió bibliogràfica sistemàtica
- Segona generació d'immigrants marroquins a les Illes Balears.
- SERENDIPIA
- Situación de las familias con algún miembro en cumplimiento de pena privativa de libertad. Consecuencias y efectos en el ámbito familiar
- TALLER DE CERAMICA
- Terapias Asistidas por Animales.
- Transició a la vida adulta. Influència del sistema educatiu i funció dels educadors/es socials.
- Tratamientos de deshabituación psicológica de las drogodependencias en centros penitenciarios
- Una percepción sobre la prostitución infantil. Análisis y crítica sobre los programas y actuaciones a nivel mundial
- ’PERFIL DE LAS PERSONAS SIN HOGAR ALOJADAS EN EL CENTRO ``ES CONVENT´´ FUNDACIÓN SAN JUAN DE DIOS SERVICIOS SOCIALES MALLORA
- Abuso sexual infantil en personas con discapacidad
- Anàlisi de la publicitat televisiva. Gent gran i estereotips
- Anàlisi dels principals canvis establerts en la llei de dependència i situació actual
- BUENAS PRÁCTICAS EN MEDIO ABIERTO CON MENORES INFRACTORES
- Cinema, educació i gènere: L'heroïna subversiva de Els jocs de la fam
- Coeducación. Estudio de caso del CEIP Es Pont
- Cuidadores familiares y calidad de vida.
- Delincuencia juvenil. Características de los menores con conductas delictivas en España
- Disseny d’una xarxa socioeducativa com a proposta pel foment del Desenvolupament Comunitari al municipi d’Inca.
- Educación sexual para familias con menores con discapacidad
- El Burnout Acadèmic en l'alumnat d'Educació Social
- El dol infantil i la necessitat d'incorporar l'educació per la mort a les escoles.
- El legado de Eva: las invisibles en el Medioevo
- Els recursos de pediatria i l'Educació Social a l'Hospital Universitari de Son Espases
- Estudio sobre los programes de Educación Sexual en los Institutos de segunda enseñanza de Palma de Mallorca
- Evaluación del programa socioeducativo de competencias familiares (Escuela de familias) en la Fundación Nazaret.
- Grooming: Un fenómeno de abuso sexual muy actual
- Guía de intervención socioeducativa para el retorno de los y las jóvenes tutelados/as con sus familias una vez alcanzada la mayoría de edad.
- Implicació parental en l’esport dels infants
- Intervención social y calidad de vida en la diversidad: una aproximación a las terapias asistidas por animales en personas con diversidad funcional
- ISLAMOFOBIA DE GÉNERO. EL PAPEL DE LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN EN LA CONSTRUCCIÓN DE LA IMAGEN DE LAS MUEJRES MUSULMANAS
- La diversitat funcional en l'ètnia gitana al municipi de Palma.
- La educación para la paz. Un análisis y una propuesta de intervención.
- La figura del Educador Social en el proceso de adopción nacional
- La intervenció socioeducativa al Perú a l'actualitat: el cas de la Regió de Piura en el treall amb infància i adolescència en risc d'exclusió social.
- La invisibilidad de la discapacidad. Análisis de la prensa escrita mallorquina.
- La Mutilación Genital Femenina: Percepciones de los/as Educadores/as Sociales
- La relació i la participació de les famílies a l'escola
- LA SEXUALIDAD DE LAS PERSONAS CON DIVERSIDAD FUNCIONAL: REPRESENTACIÓN EN LOS MEDIOS AUDIOVISUALES Y PROPUESTA DE INTERVENCIÓN
- L’esport com element socialitzador entre ambdós sexes
- Modelos de Regulación de la Prostitución en la Unión Europea
- Mujeres jóvenes hijas de inmigrantes latinoamericanas en Mallorca. Procesos de integración e inclusión social
- Percepció de les persones joves universitàries sobre la violència de parella del gènere femení cap al gènere masculí
- Pobresa infantil a l'estat espanyol
- Proyecto socioeducativo para el desarrollo de competencias emocionales en el Centro de Primera Acogida y Diagnóstico "Puig des Bous". EmocionArte
- Taller d'abús sexual a adolescents per pares i mares
- Tractem la prevenció de l’assetjament escolar, com una obligació.
- Trayectoria de vida de mujeres jóvenes ex tuteladas
- Una visión de la auto-organización en Atenas. La ocupación de la Universidad Politécnica en el barrio de Exarchia
- Un ensayo sobre Trata con Fines de Explotación Sexual
- Violencia de género a través de las TIC's entre los jóvenes: definición, análisis y actividades de prevención en colectivos residenciales
- violencia de género en mujeres sinhogaristas
- "Sweet Home" retrobant la família. Projecte innovador en matèria de violència filio-parental.
- Análisis de necesidades soccioeducativas según las perspectivas de los profesionales en relación a situaciones de pobreza infantil: El Arenal de Palma
- Arte y Discapacidad: la aplicación de la práctica artística como herramienta de intervención en el desarrollo de persona con Síndrome de Down
- Bases per al treball del vincle parental amb la població penitenciaria.
- El deporte y la autoestima como factores de socialización e inclusión social
- El procés d'emancipació dels i les joves sota mesura de Protecció de Menors en context d'acolliment residencial
- El treball socioeducatiu amb famílies en els centres de protecció de menors
- ENSAYO SOBRE LA EDUCACIÓN AFECTIVO SEXUAL...
- Estudi de la relació de les activitats d'oci dels i les adolescents i la zona de residència.
- InclusOci. Servicio de ocio inclusivo para personas con discapacidad intelectual de amadip.esment
- L'afectivitat i la sexualitat a la gent major institucionalitzada a la llar dels ancians.
- La actividad física y el deporte en personas con discapacidad
- La educación familiar en el contexto de los Servicios Sociales
- La educación social en la pedagogía progresista: el Teatro del Oprimido como herramienta de intervención
- La Transició a la Vida Adulta en Joves amb Discapacitat Intel·lectual a Mallorca
- Les dones privades de llibertat a Espanya en l'actualitat
- Los nuevos patrones de violencia de género en las parejas de adolescentes y jóvenes
- Menors i el seu concepte sobre la inmigració: estudi de cas (Llar des Raiguer)
- MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA
- Noves Masculinitats
- Nuevas perspectivas en la Educación Social Comunitaria: Cooperativas integrales.
- Participació juvenil en les associacions de Manacor Estudi sobre el grau de participació juvenil (ESO i Batxiller) en les associacions socials, educatives i culturals de Manacor
- Pornografía y educación sexual: influencia del consumo de pornografía en la socialización de la población adolescente. Revisión bibliográfica y propuesta de investigación.
- Prevención y actuación ante el bullying po LGTBIfobia: análisis de recursos para el profesorado.
- Programa para la deshabituación del consumo de drogas, dirigido a los usuarios de las viviendas tuteladas para personas con discapacidad intelectual
- Recorregut històric de la dona i el seu paper en l'educació social
- Reprograma't!!! Projecte d’intervenció socioeducativa en situacions de bullying i ciberbullying treballant habilitats socials, l’autoestima, eines de resolució de conflicte i aprenent a fer un ús responsable de les noves tecnologies
- Violència de gènere a través de xarxes socials i missatgeria instantània: revisió bibliogràfica d'aquest fenomen en parelles adolescents
- Violència de gènere en l'embaràs. Guia de bones pràctiques per a professionals de l'àmbit social
- Volem ser més i volem ser tots. Recurs educatiu per la conversió d'un centre d'Educació Primària en una Comunitat d'Aprenentatge
- Vulnerabilitat social i educació de segona oportunitat.
- Anàlisi de necessitats de les persones amb deficiències auditives en el procés d’inserció sociolaboral
- Animació sociocultural i processos de participació. Festes populars a Palma.
- Autismo, ¿qué hay detrás?
- Avaluació del projecte “el barri educa, eduquem el barri, eduquem amb el barri”.
- Avaluació del projecte “Inclusió social i participació social mitjançant un Casal de Barri”
- El deporte como medio de reinserción social en Instituciones Penitenciarias.
- El desistimiento de la delincuencia. ¿Qué lleva a las personas a abandonar el delito?
- El paper del/la docent en la prevenció, detecció, notificació i intervenció en el maltractament infantil: revisió bibliogràfica i propostes d'investigació
- El procés de reinserció social en persones drogodependents
- El uso de soporte informático en las investigaciones educativas: Una revisión sistemática entre 2011 y 2013
- Evolució del tractament de la violència de gènere
- Investigación sobre planes de estudio de Grado en Educación Social con visión de género
- La prevenció de la violència de gènere en parelles adolescents, una assignatura pendent.
- L’adaptació del menor adoptat internacionalment a l’àmbit familiar i escolar
- MUSICOTERÀPIA
- Niños y niñas víctimas de violencia de género. Desarrollo de una propuesta de actuación a nivel socioeducativo
- Noves tipologies de prostitució: quasiprostitució i prostitució deslocalitzada
- Perfil del adolescente delincuente. Drogadicción y otros factores de riesgo.
- Programa para la deshabituación del alcohol, dirigido a los usuarios de las viviendas tuteladas para personas con discapacidad física
- Programes escolars de prevenció de les drogodependències a Balears.
- Projecte innovador. Programa situa't
- Propuesta de Educación Intercultural en Educación Infantil
- Proyectos para la convivencia en centros de menores: estudio, evaluación y propuestas de mejora de los proyectos emprendidos por la Asociación Padre Montalvo
- Síndrome de Burnout en profesionales de la educación social que trabajan en centros socioeducativos de reforma con menores infractores
- Treball Infantil a Piura: Organitzacions i Institucions que treballen amb els NAT’S
- Tu decides
- Vermad’or: les Vermadores i els Vermadors de la nostra Festa
- Desenvolupament i Comunitat. Inicis del treball comunitari al municipi de Sóller.
- El projecte Ta-Axira. Una proposta de millora
- Mujer en situación de sinhogarismo: modelos de intervención y perfiles
- nvestigació i anàlisi de la barriada de Sa Indioteria. Accions que es duen a terme des de CSI Jovent destinades a la infància i la joventut
- Proyecto de investigación social en habilidades sociales
- Reparació educativa