Grau d'Educació Primària
240 crèdits - Facultat d'Educació
Aquest pla d'estudis es troba a extingir, no s'admeten alumnes de nou ingrés. A les seus a partir del curs 2022/23 s'oferta la Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària (pla 2022)
22132. Treball de Fi de Grau d'Educació Primària (2024-25)
Crèdits | 6 ECTS. | |||
---|---|---|---|---|
Caràcter | Treball de fi de grau | |||
Estat | Pla vigent i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa. | |||
Guia docent |
|
Prerequisits
- Cal haver superat 150 crèdits del conjunt de les assignatures de formació bàsica, obligatòries, optatives i pràctiques externes
- Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de formació bàsica o haver-les superat
Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB
No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat
(
més informació
).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
Informació sobre els grups de l'assignatura
Període: Primer semestre
-
Grup gran 909
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Període: Segon semestre
-
Grup gran 11
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Grup gran 901
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 902
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 903
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 904
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 905
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 906
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 907
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 908
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guies docents d'anys anteriors
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24
Període: Primer semestre
-
Grup gran 909
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Període: Segon semestre
-
Grup gran 11
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
Grup gran 901
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 902
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 903
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 904
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 905
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 906
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 907
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grup gran 908
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23
Període: Segon semestre
-
Grup gran 11
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
Grup gran 901
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 902
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 903
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 904
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 905
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 906
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 907
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 908
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 909
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCastellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22
Període: Segon semestre
-
Grup gran 11
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
Grup gran 901
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 902
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 903
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21
Període: Segon semestre
-
Grup gran 11
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
Grup gran 901
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 902
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20
Període: Segon semestre
-
GRUP 69, 2S, EIVISSA
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 70, 2S, EIVISSA
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 11, 2S, EIVISSA
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20
podeu consultar el
cercador de guies docents
Treballs de Fi de Grau
- Assetjament escolar a primària: proposta d'intervenció enfocada en la prevenció
- EIVISTÒRIA: UN JOC DE TAULA PER REVISITAR LA HISTÒRIA D?_?EIVISSA
- EXPLOREM LA FAUNA I FLORA DE LES BALEARS: JOCS AMB MICRO:BIT.
- L'ART COM A METODOLOGIA TRANSVERSAL EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FOMENTANT CREATIVITAT, PENSAMENT CRÍTIC I DESENVOLUPAMENT INTEGRAL A L'AULA
- L'autoestima a les aules: impacte en el procés d'aprenentatge i ensenyament
- L'impacte dels hàbits saludables en el rendiment acadèmic dels infants. Una situació d'aprenentatge per promoure hàbits saludables al tercer cicle d'Educació Primària.
- La força en la infància
- La importància de la consciència fonèmica i fonològica en el procés de lectura i escriptura.
- LA MILLORA DE LA MOTIVACIÓ MITJANÇANT METODOLOGIES FÍSICAMENT ACTIVES EN EDUCACIÓ PRIMÀRIA
- La promoció de la salut mental en educació primària
- La relació entre motivació i aprenentatge en una intervenció per fomentar la lectura.
- Les emocions a través de l'obra de Oswaldo Guayasamín: la connexió entre l'experiència emocional i l'expressió artística.
- MÉTODO ANÁLISIS DE CONDUCTA APLICADO (ABA): INTERVENCIÓN EN EL AULA DEL ALUMNADO CON TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA (TEA) GRADO 2.
- NEUROEDUCACIÓ I MINDFULNESS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA.
- PLA DEL FOMENT DE L'HÀBIT DE LA LECTURA EN ESTUDIANTS DE QUART D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
- Propuesta de intervención para trabajar las habilidades sociales en alumnos con trastorno del espectro autista de grado uno.
- Respuesta educativa al alumnado con precocidad intelectual en centros de las Pitiusas.
- Sedentarisme i obesitat a l?_?escola primària: una situació d'aprenentatge saludable des de l?_?educació física.
- Sexualitat i gènere en la infància. Conte infantil amb motiu de gènere.
- ANÀLISI I PLANIFICACIÓ D?_?INTERVENCIÓ PROFESSIONAL D?_?UN CAS CONCRET AMB TDAH EN EL CONTEXT EDUCATIU
- DIDÀCTICA DELS MUSEUS VIRTUALS PER L?_?APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS
- El cant coral a l'escola: experiències educatives d'integració social
- EL SEDENTARISMO EN LAS AULAS DE SEXTO DE PRIMARIA EN EL CEIP CAN RASPALLS.
- El trabajo por ambientes y el alumnado con Discapacidad Intelectual
- HABILITATS SOCIALS I COMUNICACIÓ EMOCIONAL: UNA MIRADA A TRAVÉS DEL LLENGUATGE EN NENS I NENES AMB TRASTORN D?_?ESPECTRE AUTISTA
- JUGUEM AMB LA LECTURA PERQUÈ LLEGIR SIGUI TOTA UNA AVENTURA. PLA DE FOMENT LECTOR BASAT EN EL TEATRE A L'AULA
- L'educació emocional a les aules de Primària. Recursos per treballar l'educació emocional a l'educació artística, l'educació musical i l'educació física.
- Método Montessori: el desarrollo socioemocional
- MÚSICA I APRENENTATGE A L?_?EDUCACIÓ PRIMÀRIA: UNA PROPOSTA D?_?INTERVENCIÓ A PARTIR DE LA METODOLOGIA DALCROZE
- NOVES METODOLOGIES PER A L?_?ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA A PRIMÀRIA
- Propostes per a l'ús i la creació d'eines multimèdia a l'aula d'educació primària.
- Resposta educativa de l'alumnat amb altes capacitats intel·lectuals (ACI) des d'una metodologia d'ambients
- Resposta educativa inclusiva dirigida a l?_?alumnat TEA en les aules ordinàries.
- TRATAMIENTO EDUCATIVO EN EL ALUMNADO TEA DE GRADO I MEDIANTE EL MODELO DENVER
- "Las Islas de la Sal". Memoria histórica y conservación del trabajo salinero de nuestros antepasados
- COMUNICACIÓN NO VIOLENTA: PROPUESTA DIDÁCTICA PARA ATENDER AL ALUMNADO NESE DERIVADO POR CP EN EDUCACIÓN PRIMARIA.
- Efectes de la motivacióen l'aprenentatge de l'alumna d'Educació Primària
- Equinoteràpia com a mètode d'inclusió a Educació Primària
- Gamificación en Educación Física
- Geografiaa l'educació primària:coneixem l'illa d'Eivissa
- Guía bàsica per a tractar la inclusió de l'alumnat amb TEA a dintre de l'aula.
- Identificación y análisis de factores lingüísticos en el Trastorno del Espectro Autista grado 1.
- Influència de l'autoconcepte i l'autoestima en la infància enfocada als nens d'Educació Primària.
- La història d'Eivissa pont per conèixer la història universal.
- La importància del hàbits saludables a l'etapa d'educació primària.
- La intel·ligència emocional a l'Educació Primària.
- La musicoterapia como recurso neuroeducativo para la adquisición y mejora de las relaciones interpersonales en alumnos que presentan TDA-H predominante en hiperactividad e impulsividad (de tipo 1).
- Les pràctiques restauratives com a resolució de conflictes dins les aules de primària.
- PROGRAMA D'INTERVENCIÓ PRECOÇ DE LA DISLÈXIA EN PRIMER D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA.
- Proposta d'ensenyament de l'aprenentatge de l'anglès amb activitat física a primària.
- Proposta d'intervenció per a treballar l'Educació Emocional en l'Educació Primària
- Psiconutrició a l'educació primària:imatge corporal i prevenció de les males conductes alimentàries.
- Afrontar el duelo y la muerte en el aula. Programa de intervención preventiva en el segundo ciclo de Educación Primaria.
- Educación física emocional.
- Escuela 4.0:Programacióny código informático en el aula.
- Familia, pilar fonamental en el procés d'ensenyament aprenentatge.
- Inclusió dels alumnes d'altes capacitats mitjançant les intel·ligències múltiples: programa d'intervenció.
- Influencia de la educación artística en el proceso de aprendizaje.
- L'aprenentatge cap a una bona alimentació durant l'etapa escolar
- La importància de les intel·ligències múltiples a primària.
- Metodologia inclusiva a la pràctica educativa. Proposta didàctica basad en el Disseny Universal d'Aprenentatge.
- Musicoteràpia com a eina educativa d'inclusió en infants amb TEA de grau 1 associat a la síndrome d'Asperger.
- Realfooding a l'escola.
- Recull de recursos didàctics que fomenten l'ús de l'eivissenc.
- TIC TAC: hora de canviar.
- Alimentación y nutrición de los alumnos de Educación Primaria
- Alumnat amb síndrome de Down a l'aula i metodologies per la inclusió educativa
- Aplicació del Mètode TEACCH en el Trastorn de l'Espectre Autista de grau tres.
- Aplicació teòrica de les metodologies de l'ensenyament de la llengua anglesa
- Atención educativa en el Trastorno de Espectro Autista de grado 1 asociado al síndrome de Asperger: Relación entre los programas TEACCH y SCERTS.
- ClassDojo i les eines de gestió de l'aprenentatge a les aules d'Educació Primària
- Ens aferrem a les esperances climàtiques que ens queden?
- Expressió corporal: Teatre i dansa
- Factors influents en el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa. Context Europeu i Espanyol.
- Hàbits alimentaris dels alumnes de primària.
- Importància de la metodologia de projectes a l’àrea de Ciències
- L'alimentació i l'esport a les escoles
- La importancia de la Educación Emocional.
- LA IMPORTÀNCIA DE LA RELACIÓ ENTRE FAMÍLIA I L’ESCOLA
- La inclusió escolar d'un infant amb Síndrome de Down: estudi de cas
- Les TIC per a fomentar les Cièncias Sociales. Les cuitats Patrimonio de la Humanitat a Espanya
- L’ abandó i el fracàs escolar en l’ètnia gitana. Proposta per a la millora educativa dels alumnes romanís de l’illa d’Eivissa.
- L’impacte de les noves metodologies a l’àrea de matemàtiques.
- Prácticas restaurativas en alumnos con trastorno de la conducta desde una visión inclusiva.
- Proposta d'intervenció escolar per a infants amb trastorn per estrès posttraumàtic
- Proposta de conscienciació sobre la crisi migratòria i la multiculturalitat dins l’aula
- Proposta per treballar la intel·ligència emocional dins les aules d’educació primària
- Trastorn oposicionista desafiant: Una visió inclusiva mitjançant el programa de Suport Conductual Positiu.
- Treballar la competència lectora mitjançant la creació de vídeos amb Croma
- Aprenentatge cooperatiu a mode d'inclusió aplicat al Trastorn de l'Espectre Autista
- Aprenentatge cooperatiu en l’àrea d’Educació Física.
- Cómo tratar el acoso escolar en el aula. Propuesta de prevención e intervención en educación primaria.
- Comparación de la Educación Física entre el sistema educativo de España y Finlandia
- Disseny d’una intervenció educativa per a alumnes d’altes capacitats en el segon cicle d’Educació Primària: estratègies i recursos per als centres escolars.
- Educació emocional a través de la música
- Estratègies didàctiques per a la inclusió de l'alumnat amb Hipoacúsia Neurosensorial Bilateral
- Geocaching: una nova oportunitat per descobrir Eivissa i enriquir el currículum de ciències.
- Gestión de conflictos en el aula a través del aprendizaje cooperativo.
- Influencia de la literatura en el reconocimiento y expresión de las emociones
- Instagram a sisè primària: reflexions sobre l’ús primerenc
- La immersió lingüística com a procés de superació de dificultats educatives de l’alumnat d’Incorporació Tardana a les Illes Balears des d’una vessant inclusiva.
- L’aprenentatge cooperatiu a l’àrea d’Educació Física.
- Patis inclusius amb alumnes amb Trastorn d’Espectre Autista
- Per què estudiar música a l'educació primària
- PROPOSTA DE CREACIÓ D'UN REPOSITORI DE RECURSOS OBERTS DE QUALITAT PER ENSENYAR CIÈNCIES EN ANGLÈS A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
- Aprendizaje Cooperativo. Propuesta como metodología innovadora
- Factors que intervenen a la transició de primària a secundària
- Inclusión de niños con Discapacidad Sensorial en el Área de Educación Física
- L’ús de la Geolocalització per a potenciar les Ciències Socials: Activitat per treballar la història d’Eivissa amb alumnes d’Educació Primària
- Programa para el fomento de hábitos saludables
- Anàlisi de les produccions dels nens com a eina de coneixement i de complement al diagnòstic.
- Educación emocional, evolución del concepto e implicaciones en el marco legal de la escuela primaria.
- El perfil sociolingüístic del mutisme selectiu en infants d’Educació Primària
- Ensenyament i aprenentatge de l’ortografia de la primera llengua (L1)
- Gestió i resolució de conflictes a través de l'educació emocional.
- La importancia de la educación emocional en el desarrollo integral del alumno de primaria.
- la importància del treball cooperatiu i la inserció a l'aula d'educació física
- La pèrdua d'un ésser estimat i el posterior procés de dol en l'educació primària.
- Musicoteràpia aplicada a alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA)
- Pràctiques Restauratives a les aules d’Educació Primària. Una nova visió a la gestió dels conflictes.
- Primària amb alumnes amb TDA-H: repositori digital de propostes d’implementació
- Treballar els valors a les classes d’Educació Física
- Una visió teòrica de la integració de les TIC a Educació Primària