Grau de Pedagogia (Pla 2016)
240 crèdits - Facultat d'Educació
Aquest pla d'estudis
s'ha modificat. Pots consultar el
nou pla d'estudis.
22232. Treball de Fi de Grau de Pedagogia (2024-25)
Crèdits | 6 ECTS. | |||
---|---|---|---|---|
Caràcter | Treball de fi de grau | |||
Estat | Pla a extingir i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa. | |||
Guia docent |
|
Prerequisits
- Cal estar matriculat el mateix any acadèmic del 100% dels crèdits del conjunt d'assignatures de formació bàsiques o haver-les superat
- Cal haver superat 150 crèdits del conjunt d'assignatures de formació bàsica, obligatòries i Pràctiques Externes
Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB
No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat
(
més informació
).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
Informació sobre els grups de l'assignatura
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. María Teresa Adame Obrador, Dra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dra. María Cecilia Bocchio, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dra. Begoña De la Iglesia Mayol, Dr. Albert Flexas Oliver, Dra. Sara González Gómez, Dr. César Llorente López, Manuel Minaya de Torres, Dra. Avelina Miquel Lara, Dr. Sergi Moll Bagur, Dr. Juan Moreno García, Dr. Enric Munar Roca, Dra. Capilla Navarro Guzmán, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. Francisca Salvá Mut, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 719
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guies docents d'anys anteriors
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dra. María Cecilia Bocchio, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dr. Albert Flexas Oliver, Dr. Alejandro García Mas, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Sara González Gómez, Dra. Avelina Miquel Lara, Dr. Sergi Moll Bagur, Dr. Juan Moreno García, Dr. Juan Jorge Muntaner Guasp, Dr. Bartomeu Mut Amengual, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dra. Elena Quintana Murci, Dr. Jesús María Salinas Ibáñez, Dra. Francisca Salvá Mut, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 713
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 719
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 720
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 721
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. María Teresa Adame Obrador, Dra. Olaya Álvarez García, Dr. Joan Alfred Amer Fernández, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dr. Albert Flexas Oliver, Dr. Alejandro García Mas, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dra. Sara González Gómez, Dra. Avelina Miquel Lara, Dr. Sergi Moll Bagur, Dr. Xavier Motilla Salas, Dr. Juan Jorge Muntaner Guasp, Dr. Bartomeu Mut Amengual, Dr. Josep Lluís Oliver Torelló, Dr. Miquel Francesc Oliver Trobat, Dra. Elena Quintana Murci, Dr. Jesús María Salinas Ibáñez, Dra. Francisca Salvá Mut, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 717
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 718
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 719
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 720
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 721
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 722
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22
Període: Primer semestre
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 713
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dr. Albert Flexas Oliver, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dr. Alejandro García Mas, Dra. Sara González Gómez, Dr. Juan Jorge Muntaner Guasp, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Bartomeu Quetgles Pons, Dr. Jesús María Salinas Ibáñez, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21
Període: Segon semestre
-
Grup gran 1
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dra. Victoria Aurora Ferrer Pérez, Dr. Albert Flexas Oliver, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dr. Alejandro García Mas, Dra. Sara González Gómez, Dr. Juan Jorge Muntaner Guasp, Dra. Rosario Pozo Gordaliza, Bartomeu Quetgles Pons, Dr. Jesús María Salinas Ibáñez, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 701
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 702
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 703
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 704
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 705
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 706
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 707
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 708
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 709
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 710
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 711
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 712
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 714
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 715
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 716
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20
Període: Segon semestre
-
GRUP 46, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 40, 2S, GPD2, GPED
-
ProfessoratDra. Olaya Álvarez García, Dr. Gabriel Barceló Bauzà, Dr. Antonio Casero Martínez, Dr. Rubén Lluc Comas Forgas, Dra. Francisca Comas Rubí, Dra. Bárbara Luisa De Benito Crosetti, Dr. Albert Flexas Oliver, Dr. Pere Fullana Puigserver, Dr. Alejandro García Mas, Dra. Maria Antònia Gomila Grau, Dr. César Llorente López, Dr. Juan Jorge Muntaner Guasp, Bartomeu Quetgles Pons, Dr. Jesús María Salinas Ibáñez, Dr. Bernat Sureda Garcia, Dr. Sebastià Verger Gelabert, Dra. Margarita Vives Barceló
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
GRUP 45, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 52, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 55, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 47, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 54, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 48, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 53, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 49, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 56, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 43, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 44, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 57, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 51, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 50, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 42, 2S
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20
podeu consultar el
cercador de guies docents
Treballs de Fi de Grau
- "Pequeñas huellas". Programa de pedagogía y educación asistida con perros en la etapa de educación infantil
- Acoso escolar
- Anàlisi del sistema universitari espanyol en relació a la classe social dels i les estudiants i les seves oportunitats
- Análisis comparativo de las variables influyentes en el [sic] ratio de desescolarización
- Análisis de entornos personales de aprendizaje en pedagogía hospitalaria
- Análisis del emprendimiento entre España y Australia
- Centre d'Educació Especial Son Ferriol, passat i present
- Deportistas de élite que han sufrido violencia no accidental
- Diseño de un entorno virtual sobre el acoso escolar y ciberbullying como recurso para el profesorado, familias y alumnado
- Diseño y creación de una plataforma virtual de orientación académica para jóvenes
- Disseny d’un entorn virtual pels programes socials de les Parròquies de Quispicanchi
- El Huerto Escolar en la etapa de Educación Infantil
- El impacto en la atención y en la capacidad de organización a través de las TIC en el alumnado TDAH
- El joc de pati a les escoles de Palma arrel de l’aprovació de la Llei General d’Educació (1970): una aproximació a través dels testimonis d’antics alumnes
- El manejo de las conductas problemáticas en el aula como riesgo de exclusión en la ESO
- EL PALIC DENTRO DE LAS BASES INCLUSIVA. UN ANÁLISIS AL IES PORTO CRISTO
- Els estudis sobre els inicis de la psicopedagogia a Espanya. Estat de la qüestió
- ENFERMEDADES RARAS Y HERMANOS SANOS. AFECTACIÓN DE LOS HERMANOS SANOS EN LOS NIVELES SANITARIO, FAMILIAR Y EDUCATIVO
- Estrategies per a dinamitzar l'esbarjo
- Estudio descriptivo de la integración de la Inteligencia Emocional en el Aprendizaje Basado en Proyectos apoyado por las TIC
- Estudio sobre el uso de las TIC en alumnos con Trastorno del Espectro Autista
- Evolució històrica del tractament que fa la revista Cuadernos de Pedagogía de les dificultats d'aprenentatge
- FACILITADORS I BARRERES D'APRENENTATGE D'UN/A ALUMNE/A AMB DISCAPACITAT AUDITIVA DINS L'AULA
- Homofobia y transfobia escolar: la necesidad de trabajar la diversidad afectivo-sexual. Una revisión sistemática
- Inervencions assistides amb animals: la nova pràctica educativa per a la diversitat funcional
- Introducción de Classroom dentro del ámbito de la lengua de signos y la comunidad sorda
- Investigació basada en el disseny d'una pàgina web per a la creació del curriculum vitae centrat en les competències, com a recurs per a la inserció laboral de les recent graduades
- L'accés de les dones a les universitats a Espanya: Estat de la qüestió
- L'empremta de Maria Montessori a Mallorca a través dels ulls de Pare Casulleres i Joan Alzina i Melis
- La educación para todos: bases de la enseñanza inclusiva
- La figura y obra pedagógica de Guillem Cifre de Colonya a través del Boletín de la Institución Libre de Enseñanza (BILE) y El Áncora
- La inclusió i l'autisme en les aules ordinàries en l'educació primària
- La música com una eina d'integració social dins contextos vulnerables. Un estudi del projecte "Sons de Barri"
- La participació en els centres educatius. Moments i formes
- LA PSICOMOTRICITAT EDUCATIVA I EL TRASTORN DE L'ESPECTRE AUTISTA
- Les colònies escolars a Mallorca a través de la premsa professional dels mestres: el cas de Sóller (1893-1898)
- Los Estereotipos de Género y el Deporte
- L’ATENCIÓ AL VALOR SOLIDARITAT EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DELS CENTRES DE SECUNDÀRIA A PALMA
- L’escola pública a Mallorca durant la Segona República (1931-1936): una aproximació a través de les memòries de pràctiques de Magisteri
- Papel de la mujer inmigrante magrebí en la sociedad actual. Una aproximación a la situación en Mallorca.
- Papel de la nutrición en la salud mental y sus implicaciones educativas: Una revisión sistemática
- Pearltrees como gestor de contenidos para el centro de acompañamiento pedagógico, Sinapsis.
- Percepcions dels orientadors/es, equip directiu i tutors/es vers la tasca i el treball en xarxa amb el policia tutor, i viceversa
- Por qué es importante educar en alimentación saludable. Revisión bibliográfica
- Prácticas e ideas activas publicitadas por los maestros a través de El Magisterio Balear: periódico de primera enseñanza
- Programa sobre educación sexual para adolescentes y jóvenes de los centros de protección de menores de Palma
- Proposta didàctica per a treballar amb alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) a través de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC)
- Proposta educativa de prevenció en el marc de l’Educació Afectiva i Sexual
- Representación social de la enfermedad mental: la construcción del estigma
- REVISIÓ BIBLIOGRÀFICA SOBRE PROGRAMES DE PREVENCIÓ DE TRASTORNS D’ALIMENTACIÓ DINS EL CONTEXT ESCOLAR
- Revisión bibliográfica sobre orientación escolar a partir de la ley de 1970
- Revisió sistemàtica sobre la presència de les emocions i sentiments en la historiografia de l'educació a Espanya
- Tutoria entre iguals com alternativa didàctica que facilita l'ensenyament-aprenentatge de tot l'alumnat
- Una proposta educativa basada amb el Programa de Competència Familiar Universal, per tal de prevenir el consum de drogues en l'adolescència.
- "Mujeres Libres". El empoderamiento femenino
- (5'5) EVALUACIÓN DE LA SATISFACCIÓN DE LOS ESTUDIANTES DEL GRADO DE PEDAGOGÍA RESPECTO A LA CALIDAD EDUCATIVA
- (6'5) Importancia y beneficios de la terapia asistida con animales, y estudio comparativo de la equinoterapia en las islas de Ibiza y Mallorca.
- (6'5) Relación que existe entre el fracaso escolar y pertenencia a un centro de acogida
- (8) Los estereotipos de género
- Actuación de la Unión Europea ante la “crisis de los refugiados” y situación del Derecho a la Educación de los menores refugiados en Europa
- Alteracions psicològiques dels i de les infants i joves exposats a violència de gènere dins l'àmbit domèstic
- Anàlisi del nivell d'inclusió educativa en els centres d'educació secundària obligatòria de Mallorca
- Com afecten les condicions dels centres de menors a la reincidència? La importància de la qualitat de l’acolliment dels centres de règim tancat. El cas espanyol
- Conducta problema. Anàlisi de tres programes basats en l’evidència des del context escolar
- Desarrollo de competencias informacionales. Estado de la cuestión.
- Educació inclusiva en educació infantil
- Educación física durante el Franquismo en España
- Educación inclusiva en el IES Josep Font i Trias.
- El deporte físico en el medio natural como intervención educativa: la escalada como herramienta de tratamiento y prevención de la drogodependencia
- El mètode de projectes al CEIP Son Ferrer: un estudi de cas
- El Valor de la Educación en un Mundo Globalizado y su reflejo en la Política Educativa Española
- Equinoterápia en el autismo: Revisión sistemática
- Formación del profesorado de secundaria en igualdad y prevención de violencia de género en adolescentes
- Gestión e identificación del Talento y la tendencia Employer Branding. Una aproximación a la realidad del sector turístico en Baleares
- Guia Medico-Socioeducativa per Infants i Adolescents amb Trastorn Mental
- Impacto del Burnout en el profesorado de Educación Primaria
- L'Educació Física a l'assignatura d'educació Física
- La Educación Inclusiva: Intervención Psicopedagógica con Alumnos TEA
- La Formación Inicial del Profesorado en España y Finlandia
- La Formación Profesional Dual: una aproximación a partir de la fundación Amadip Esment
- La gamificación. Revisión del concepto y análisis de proyectos y experiencias.
- La importancia del coaching en las empresas
- La importancia del liderazgo en las organizaciones educativas
- La influència de la intel·ligència emocional en la reducció de l’abandonament escolar en el Projecte Socioeducatiu NAÜM.
- La presència del Bolletí de la Institució Lliure d’Ensenyança dins la literatura acadèmica i el seu tractament. Revisió i síntesis bibliogràfica
- Las redes sociales digitales y su influencia en la adquisición del conocimiento
- Les Eines Dramàtiques per a l’Educació
- Los criterios de Selección de Personal en la actualidad: una comparativa entre la empresa irlandesa y la española
- Los procesos de selección de personal
- Oferta d’oci educatiu per persones amb discapacitat a les Illes Balears
- Prejuicios y racismo. Entendiendo los prejuicios y el racismo desde la educación y los efectos psicológicos a nivel europeo.
- Programa de intervención en adolescentes de centros escolares sobre el consumo de drogas
- Programa para familias con un familiar con discapacidad intelectual
- Programa para la Prevención de la Violencia de Género en Adolescentes
- Rediseño del entorno virtual de enseñanza aprendizaje de un curso de Formación Online
- ¿Cómo influye el ïndice Democràtico de un país sobre les resultados PISA y su desarrollo de las TIC?
- ¿Qué aporta la danza a la discapacidad?
- Absentisme i malalties cròniques
- Bones pràctiques coeducatives: estudi de cas a l’assignatura d’Educació Física d’Educació Primària
- CCE Son Ferriol
- Creació d’una escola d’iniciació en el ciclisme. Transmissió de valors a través de l’esport
- Diversidad de género: investigación acerca de la formación de nuestros docentes
- Elaboración de una base de datos de entidades que abordan el abuso sexual infantil
- El coaching como técnica psicológica aplicada a la gestión de RRHH
- El lideratge escolar: concepte clau per la millora educativa. Investigació sobre les pràctiques del lideratge directiu a Instituts d'Educació Secundària
- El programa de intervención socioeducativa (PISE) como actuación parche del sistema educativo
- El teatre com a eina pedagògica. El coneixement i la teoria generada durant els darrers deu anys.
- Estudi sobre diversos factors que influeixen en clima d'aula a dos centres d'Educació Secundària de les Illes Balears
- Gènere i drogues: proposta formativa per a professionals de l’àmbit
- GESTIÓN HUMANA: COACHING VS MENTORING EN LAS ORGANIZACIONES
- Globalització i Educació (7'75)
- Happy Business
- HISTÒRIA DE L’EDUCACIÓ ESPECIAL A ESPANYA EN EL SEGLE XX: REVISIÓ BIBLIOGRÀFICA (1970-2018)
- Historia de un compromiso (AMADIP) (8,5)
- Influencia de la teoría de Orientación a la meta en los objetivos específicos de los jugadores
- INFLUÈNCIA DEL BILINGÜISME EN L’APRENENTATGE D’UNA LLENGUA ESTRANGERA
- Influencias del método de Maria Montessori en España1913-1934. Análisis realizado a través de la revista El Magisterio español
- Inteligencia emocional y el liderazgo transformacional: competencias clave en el entorno laboral
- Intervenció educativa amb un alumne amb síndrome d'Asperger. Estudi de cas: una perspepctiva inclusiva
- Intervención asistida con animales: terapia asistida con animales de compañía en la población infantil
- Intervención en el aprendizaje de la Teoría de la Mente en pacientes con Transtorno del Espectro Autista.
- ITINERARI DIDÀCTIC ADREÇAT A ALUMNAT EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I ITINERARI DIVULGATIU ADREÇAT A LA POBLACIÓ EN GENERAL ENVERS LA FIGURA DE GUILLEM CIFRE DE COLONYA I CLARA HAMMERL
- Janusz Korczak: una nueva forma de ver y educar al niño
- La ansiedad en altos cargos directivos
- La construcció dels estereotips de gènere en l'etapa de l'Educació Infantil
- La convivència escolar a l’IES Son Rullan
- La creación de centros escolares: normativa legal y requisitos mínimos
- La discapacitat visual a l'aula des de una perspectiva inclusiva
- LA EDUCACIÓN MUSICAL EN LAS ESCUELAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE ESPAÑA. REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA (1990-2017)
- La implicación de la educación emocional en la convivencia escolar de secundaria: Perfil del alumno/a prosocial
- La percepció del Dating o la violència de gènere en les parelles adolescents
- Las altas capacidades y los modelos teóricos explicativos
- Las comunidades de aprendizaje, su metodología y su aplicación en el alumnado NEE
- La violencia de género a través de las TIC en adolescentes de tercero y cuarto de ESO
- La violencia en las relaciones de pareja adolescentes (8,5)
- LES ESCOLES D’ESTIU A TRAVÉS DE LA PALABRA: TESTIMONIOS ORALES DE SUS FUNDADORES
- Les jornades escolars a Europa en Educació Primària
- Prevalencia de los mitos del amor romántico en jóvenes
- Prevención del abuso sexual infantil. Modelo para docentes de escuelas de educación infantil y primaria
- REVISIÓ BIBLIOGRÀFICA SOBRE EL MÈTODE DE MARIA MONTESSORI A ESPANYA DURANT ELS SEGLES XX I XXI
- Sitio web CRECalviá
- Adaptación islámica del programa de competencias familiares Nurturing Skills For Families (NSF)
- Análisis comparativo de las propuestas educativas de los principales partidos políticos en España
- Análisis de intereses profesionales en alumnos de segundo ciclo de secundaria
- Anàlisis del nivell d’absentisme escolar existent als centres públics d’educació secundària de la zona de Manacor i Porto Cristo
- Antoni Seguí i Bennassar. Poeta, periodista i pedagog
- Arno Stern. La semiología de la expresión
- Búsqueda bibliográfica sobre los documentos, publicados en el siglo XXI, que tratan la educación de la mujer durante el franquismo
- Coaching educatiu, gestió de les emocions i la seva importància a les escoles
- Crisi del paradigma educatiu en el sistema espanyol
- Diseño y creación de un material didáctico para acoger a los alumnos “nouvinguts” del Colegio Santísima Trinitat
- Educación inclusiva. Análisis y problemática
- El tratamiento de la integridad académica en los estudios de Grado de Pedagogía en las universidades españolas
- El uso de las TIC en alumnos con Trastorno del Espectro Autista
- Estudi sobre el coneixement i la pràctica de l'educació emocional als centres educatius de Mallorca
- Exclusión social. Análisis indagativo en un barrio de Palma
- Formació de les organitzacions. De la teoria a la pràctica
- Formació dels docents sobre el TDAH: estat de la qüestió
- I desprès de l'escolaritat obligatòria, què passa amb els alumnes amb discapacitat?
- INeDITHOS CONECTA: Proyecto de comunicaci ón de jóvenes residentes en UCIS hospitalarias
- L'atenció primerenca a l'autisme
- La actitud de los jóvenes universitarios hacia las personas con discapacidad
- La asignatura de Educación Física en alumnos con discapacidad motórica
- La escuela inclusiva: la percepción de las familias sobre su participación en la escuela durante la etapa de Educación Secundaria Obligatoria
- La Formación en las Organizaciones: Estado de la Cuestión
- La pobresa infantil a les Illes Balears
- Lego como Metodología de Formación.
- L’assetjament dins les aules
- Material didáctico para la explicación del proceso de depuración de maestros en Mallorca durante la Guerra Civil española (1936-1939)
- Perfil del voluntariat a l'àmbit hospitalari
- Plan de convivencia basado en los principios de flexibilidad y adaptación
- PROJECTE DE REPOSITORI DIGITAL DE: FOTOGRAFIES ESCOLARS DE SANTA MARIA DEL CAMÍ (ANYS 1965 – 1985)
- Projecte socioeducatiu Panets
- Proposta d'intervenció i aplicació: l'Educació Ambiental a un centre d'educació primària
- Proposta didàctica per a la tracta d'imatges i missatges sexualitzats del Reggaetón en adolescents
- Propuesta metodológica para una clase de robótica educativa con Lego WeDo.
- Proyecto educativo EAYILA. Campamento para personas refugiadas de Souda-Quioc
- Análisis de la plataforma interactiva como herramienta de formación y gestión del conocimiento en el ámbito laboral: K-tuin
- Análisis de los cambios metodológicos a los que se enfrentan los docentes
- Análisis de los procesos psicológicos en un grupo de trabajo: estudio desde cinco perspectivas diferentes
- Análisis de recursos y programas de la Unidad de Madres en Palma de Mallorca
- Análisis pedagógico de "El Señor de las Moscas" (9'5)
- Aplicació de les pràctiques restauratives als centres docents com a eina de prevenció de conflictes
- Aproximación al estudio de un programa de ocio y tiempo libre aplicado a un centro de día (7'5)
- Comparativa de les sortides professionals i la inserció laboral del pedagog/a a Espanya i Alemanya
- Diseño de una herramienta evaluativa para la detección de necesidades formativas específicas en competencias digitales específicas básicas para el centro Jovent
- El desarrollo de la creatividad en la educación. Importancia y beneficios.
- El lenguaje no verbal en procesos de selección
- El profesorado novel universitario: la necesidad de una formación inicial
- El teatre com a recurs a l'aula
- El teatre com assignatura obligatòria a educació secundària
- El territori com a recurs didàctic: programació d'una Escola d'Estiu
- El trabajo con las familias para la inclusión de hijos con discapacidad.
- España y Austria. Viaje por el sistema educativo desde el siglo XVIII
- Estado de la cuestión de la Pedagogía Hospitalaria
- Estudi sobre la participació de les famílies en els Centres d’Educació Especial
- Factores psicosociales de riesgo: estrés laboral y burnout
- Factores y causas del abandono en los estudios de doctorado
- Formació amb Realitat Virtual
- Formació permanent del professorat sobre la metodologia per projectes
- Guía para la prevención de la violencia de género en la adolescencia desde el departamento de orientación
- Impacte d'una metodologia alternativa. Estudi quantitatiu dels resultats acadèmics de l'alumnat de l'IES Santa Maria
- Inversión en educación y tasa de empleo en la unión europea. Un estudio comparativo.
- L'autisme i el centre APNAB Gaspar Hauser (7'5)
- L'esport com a educador
- Las mujeres y el liderazgo en las organizaciones: la percepción social del liderazgo femenino
- Las prácticas restaurativas en Pedagogía. Una aproximación (9)
- Lenguaje de programación, herramienta CODE Ventajas de su uso en el aula
- Los gremios, su aprendizaje en la ilustración mallorquina
- L’esport de la vela com eina d’intervenció social
- Metodologia per projectes: Aplicació metodològica a les diferents etapes educatives
- Pedagogia Hospitalària: Aules Hospitalàries com a principal eina
- Pedagogía Hospitalaria. Aulas hospitalarias y Educación emocional.
- Prevenció del micromasclisme a l'àmbit educatiu
- Proposta i aplicació d’una intervenció educativa per treballar aspectes comunicatius i emocionals en adolescents de l’Espai Social del Raval.
- Què fa l'escola per a incloure als alumnes immigrants al sistema educatiu espanyol?
- Soc pedagog, i ara què?
- Técnicas alternativas de selección de recursos humanos
- UNITAT DE MARES (CIS): LA REINSERCIÓ, UNA REALITAT?
- Un país de sonrisas. Diseño de un material multimedia para trabajar la motivación de un joven con una enfermedad crónica residente en un hospital
- Valoración del proceso de curación de contenidos, trabajo colaborativo y las herramientas Scoop.it y Pearltrees
- Violència de gènere en parelles joves a través del telèfon mòbil
- Análisis de protocolos de actuación ante casos de moobing en la Administración Pública Española
- Análisis socioeducativo de las ofertas de ocio y tiempo libre en el municipio de Palma
- Aproximació històrica a l'educació de l'Espanya contemporània
- Bilingüismo y desarrollo cognitivo
- Ciberbullying homofòbic. Una aproximació global.
- Definició de l’estratègia metodològica per introduir i utilitzar les TIC als cursos impartits per la Cooperativa Jovent
- De la Teoría sistèmica a la intervención institucional: Una propuesta para una metodología de análisis de casos prácticos
- El joc simbòlic com a mètode d’aprenentatge: estat de la qüestió
- El orientador laboral: formación y uso de las TIC en las acciones dirigidas a colectivos vulnerables
- El paper de la família dins l’Atenció Primerenca
- Els ambients d'aprenentatge
- Gestión y Resolución de Conflictos. La Mediación
- Guía para evitar el bullying y el ciberbullying
- Inclusión del alumno autista
- Inteligencia emocional como método de prevención del acoso escolar.
- Investigación sobre el impacto de la educación ambiental en el taller de plancton del "Aula de la Mar" (en Palma de Mallorca) sobre sus participantes en edad escolar
- Joan y el asma. Diseño y validación de un material didáctico multimedia destinado a pacientes infantiles con asma.
- La acción orientadora: propuesta de intervención
- La Gestión de los Recursos Humanos en las Organizaciones. La Selección de Personal y la Entrevista de Selección
- Las aportaciones de María Montessori en la Pedagogía
- Lectura en parejas: una práctica inclusiva
- Liderazgo: estilos de liderazgo según Kurt Lewin y análisis de un caso real
- Los Equipos de Trabajo en las Organizaciones. Estudio bibliográfico
- Los hábitos saludables en el segundo ciclo de educación infantil: alimentación e higiene
- Los programas de diversificacióndesde una perspectiva docente y orientadora
- MODIFICACIÓN DE LA CONDUCTA EN LA ESCUELA
- PNL: el sistema representacional en los estilos de aprendizaje
- Proyecto de investigación sobre Basal estimulation. Centro de educación especial ASPACE
- Repercussions de la Crisi Econòmica a la Formació Impartida pels Departaments de Recursos Humans a Mallorca
- Revisión bibliográfica sobre la eficacia de los métodos de enseñanza de la lectoescritura
- Teràpia Cognitivoconductual: una alternativa per al TDAH
- Una Mar de Troballes, taller familiar donat al museu Es Baluard de Palma de Mallorca
- Variables familiars i rendiment acadèmic
- Variables que influeixen a la inserció laboral dels universitaris
- Actitudes y creencias de los futuros docentes sobre la educación inclusiva
- Ambitos de intervención en recursos humanos: competencias, desempeño y promoción
- Análisis de una empresa de formación profesional
- Aplicaciones Móviles en Edades Tempranas
- Cultura empresarial
- De la educación especial a la educación inclusiva
- Desarrollo e implementación de un prototipo de material multimedia para un curso de formación ocupacional en auxiliar de carrocería.
- Desenvolupament de la Comunitat Virtual d’Aprenentatge per a estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de les Illes Balears
- Educación Intercultural
- El acogimiento familiar de Menores, en las Islas Baleares
- El coaching en el ámbito empresarial
- El trastorno del espectro autista y la adquisición del lenguaje
- Estudio sobre el modelo de Educación Diferenciada
- Explorando el trastorno invisible
- Formación de docentes en Nicaragua
- Integración e inclusión de alumnos con TEA
- La competencia "Resolución de conflictos en el aula" en la formación inicial del profesorado de primaria
- La educación intercultural abarcada desde la perspectiva de la Pedagogía del Ocio
- La formación en el contexto del capital humano
- La gestión de los recursos humanos en las empresas turísticas
- La importancia de la motivación en el rendiiento académico de los estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria
- La inclusión del alumnado gitano en las aulas
- La mediació: una tècnica per a fresoldre conflictes dins i fora de l'àmbit escolar
- La relación familia-escuela
- La repetició de curs a Secundària
- Las cooperativas de enseñanza
- Las escuelas rurales de Mallorca
- Las TIC en Educación Infantil en niños con parálisis cerebral: Estudio de caso
- La superdotación y las altas capacidades
- Les colònies escolars a Balears, des d’un punt de vista educatiu.
- Les regions espanyoles amb llengües cooficials tenen millors resultats en comprensió lectora a l'informe PISA
- Museus i discapacitat visual
- Perspectives de l'actual monitor de temps lliure
- Planificació educativa de grups interactius
- Planificación de la intervención educativa en el ámbito de la drogodependencia
- Programa de una intervención basada en el fomento de la inteliigencia emocional para la prevención de conflictos escolares en primaria
- Radiografía de los servicios educativos del Ayuntamiento de Palma
- TDAH idificultats d'aprenentatge en matemàtiques
- ¿Qué consecuencias tienen para los hijos la separación de unos padres?
- Actitud del profesorado ante el TDAH
- Adolescentes, motivación y autoestima y autoconcepto.
- Análisis de necesidades de los procesos de intervención en los centros de ESO con alumnado con altas capacidades
- Autoconcepto y autoestima. Como inflauencia en las relaciones interpersonales basado en la teoría del aprendizaje social. Aprendizaje Vicario.
- Benefici de la persona amb discapacitat dins l'aula ordinària
- Carcaterísticas del profesor inclusivo. Acercándonos al perfil profesional de la educación para todos
- Disrupción en las aulas
- El bullying escolar.
- EL ROL DEL DOCENTE EN EL PROCESO DE SOCIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN INFANTIL
- Guia Informativa de Prevenció del “Dating Violence” per als Alumnes Joves i Adolescents dels Instituts d’Educació Secundària de les Illes Balears
- L'aprenentatge cooperatiu com a mètode inclusiu
- La gestión de recursos humanos en la empresa: Análisis comparativo de dos modelos culturales
- La motivació i les expectatives dels joves músics de Mallorca
- La orientación laboral como herramienta de inserción en la lucha contra el desempleo