Procediment d'admissió per canvi d'universitat i/o estudis universitaris oficials espanyols

Cita prèvia


Si necessitau fer un tràmit presencialment, heu de sol·licitar cita prèvia clicant a https://citaprevia.uib.es/.
 

Convocatòria 2024

Calendari d'esdeveniments

En preparació  

Oferta de places

  • Es publicarà dia 8 d'abril

Com i quan presentar la sol·licitud

Termini

  • en preparació

Com s'ha de fer la sol·licitud?

Les persones que vulguin iniciar estudis universitaris de grau han de fer la preinscripció universitària en línia seguint el següent procediment dins els terminis establerts:

  • Per fer la sol·licitud en línia és necessari disposar de credencials d’UIBdigital, si no en teniu heu d’iniciar el procés de registre en línia a través d'UIBdigital.
  • Anar a UIBdigital >Formació>Preinscripció>Sol·licitud
    • Triar "Admissió per canvi d'estudis i/o Universitat" en el desplegable perquè per defecte apareix la convocatòria general.
  • Emplenar l'enquesta obligatòria de preinscripció per a alumnes de nou ingrés.
  • Tornar a la sol·licitud d'admissió per canvi d'estudis i/o Universitat i clicar el botó "Emplena sol·licitud"
  • Seleccionar l'estudi que es vol cursar. En aquesta convocatòria només es pot demanar l'admissió únicament per a un estudi de grau (o PCEO) i seu.
  • Comprovar si hi ha alguna via d'accés validada i editar-la, si escau.
  • Afegir les vies d'accés que correspongui i introduir les dades sol·licitades en cada cas.
  • Marcar les condicions especials.
  • Confirmar la sol·licitud: comprovar que totes les dades són correctes i desar.
  • Si escau, adjuntar la documentació necessària en el termini establert. Consultar a l'apartat Documentació com presentar la documentació.

Durant el termini per sol·licitar plaça, la sol·licitud es pot modificar tantes vegades com es vulgui. Només es tindrà en compte la darrera modificació.

Documentació

El termini per presentar la documentació: en preparació

La documentació a presentar depèn del requisit d'accés i de les condicions indicades i com a màxim pot estar expedida el dia en què finalitza la sol·licitud d'admissió.

Documentació segons el requisit d'accés

Només en el cas d'estudis no cursats a la UIB:

  • DNI, passaport o NIE.
  • Certificat acadèmic de l’expedient amb la nota mitjana, segons el sistema de qualificacions establert al RD 1125/2003 (nota sobre 10).
  • Pla d’estudis i guies docents de les assignatures que vols reconèixer. Pots aportar la relació dels enllaços a les pàgines web oficials o els documents amb el segell institucional.

Documentació segons les condicions especials:

Presentació de documentació

En línia

La documentació s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de preinscripció.

Procediment per adjuntar la documentació a la sol·licitud de preinscripció

Si heu de presentar documentació, heu de seguir les instruccions següents:

  • Un cop desada la sol·licitud de preinscripció, apareix un avís indicant la documentació que heu de presentar.
  • A la pestanya de “Sol·licitud”, clicau al botó “Adjunta documentació” i s’obre una sol·licitud per adjuntar documents.
  • Adjuntau els documents requerits i desau la sol·licitud.
  • El seguiment de l’estat de la documentació es fa a UIBdigital>Gestions i serveis>Sol·licituds>Pendents. Tota la comunicació amb la UIB sobre la documentació es farà en aquest apartat.
  • Si heu de realitzar alguna acció, la sol·licitud us apareixerà pendent de la vostra intervenció perquè la pugueu modificar des del llapis de la columna “Resol”.
  • Quan la documentació està pendent de l’àrea d’admissió, s’indica en quin estat es troba la documentació: pendent de revisar, pendent de verificar, validada, arxivada o desestimada.
  • Consell: Quan accediu a UIBdigital a la pantalla d'inici comprovau si teniu missatges d'avís, ja que si us han reclamat algun document també ho podreu saber mitjançant l'avís.

- Instruccions per adjuntar la documentació -

Validació de la documentació

Si el candidat no aporta la documentació original l’admissió serà CONDICIONAL. Una vegada admès, el candidat haurà d’aportar la documentació original en el procés de matrícula perquè aquesta sigui efectiva. Una vegada matriculat, el candidat serà alumne de la UIB.

En cas que es detecti frau en les còpies aportades, es revocarà l’admissió i s’anul·larà la matrícula, sense devolució de doblers.

Perquè la documentació estigui validada digitalment haureu d'aportar documents signats digitalment per l'organisme que els ha expedit o amb codi de verificació electrònica.

Llistes d'admesos

En preparació 

 

suport