Grau de Protocol i Organització d'Esdeveniments (Pla 2018) (Centre ads. Felipe Moreno)

240 crèdits - Escola Universitària de Turisme Felipe Moreno

29713. Treball de Fi de Grau de Protocol i Organització d'Esdeveniments (2024-25)

Crèdits 6 ECTS.
Caràcter Treball de fi de grau
Estat Pla a extingir i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa.
Guia docent Pendent

Prerequisits

  • Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de formació bàsica, obligatòries, Pràctiques Externes i optatives o haver-les cursat

Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB

No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat ( més informació ).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.

Informació sobre els grups de l'assignatura

Període: Segon semestre

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.

Guies docents d'anys anteriors

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24

Període: Segon semestre

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
    • Guia docent
      Pendent

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23

Període: Segon semestre

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
    • Guia docent
      Pendent

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20

Període: Anual

Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20 podeu consultar el cercador de guies docents

Treballs de Fi de Grau

  • Actitud del resident mallorquí enfront dels esdeveniments MICE
  • Anàlisi de l'escenografia d'un esdeveniment. El cas dels oscars.
  • Arquitectura efímera en esdeveniments corporatius
  • Comparativa de la simbologia real de l'Edat mitjana i l'actualitat
  • El patrimoni cultural com a agent de desenvolupament econòmic i social
  • El protocol com a símbol de poder. Cas d'estudi: la jura de la Constitució de la Princesa d'Astúries
  • El protocol de la Germanor Sacramental de l'Esperança de Triana
  • El protocol diplomàtic en la diplomàcia económica
  • Els esdeveniments com a peça clau en la imatge i reputació de marques
  • Els esdeveniments i la intel·ligència artificial (IA)
  • El turisme cinematogràfic i la seva influència en el món dels esdeveniments
  • Entre pel·lícules i crispetes: L'organització d'un festival de cinema d'èxit
  • Experiència del client en esdeveniments esportius: estratègies per a la creació de records duradors
  • Impacte socioeconòmic de la celebració d'un esdeveniment Esportiu
  • L'organització d'esdeveniments com a eina turística
  • MallOrgullo 2025: Organització d'un Esdeveniment LGTBI+ per a una Economia Socialment Sostenible a Mallorca
  • Manual d'organització d'esdeveniments: Backtoback Events
  • Manual de protocol i llibre d'estil de l'Ajuntament de Felanitx
  • Manual per a organitzar esdeveniments accessibles: un protocol per a la inclusión
  • Pla de projecte per a la realització d'un nou concepte temàtic de festa
  • Plantilla per a Propostes de Projectes de Casaments
  • Proposta de disseny escenogràfic de la gira mundial "Guts" d'Olivia Rodrigo
  • Protocol i moda com a eina de comunicació: l'etiqueta de la infanta Leonor i el seu impacte en la transmissió de missatges
  • Protocol i moda com a eina de comunicació: l'etiqueta de la rei Felipe VI i el seu impacte en la transmissió de missatges
  • Protocol i moda com a eina de comunicació: l'etiqueta de la reina Letizia i el seu impacte en la transmissió de missatges
  • Setmana de la moda de Mallorca
  • Team building: un enfocament estratègic per a millorar la productivitat i l'èxit empresarial
  • Un respir a Mallorca: viatge d'incentiu
  • Anàlisi de la diplomàcia pública de la reina Isabel II durant el seu regnat
  • Comparativa entre el funeral d'estat de la reina Isabel II i de el primer ministre Winston Churchill del Regne Unit
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial.
  • Efectes de la crisi sanitària en els esdeveniments programats a les Illes Balears. L'era post-COVID.
  • El patrimoni històric-cultural com a agent de desenvolupament econòmic i social.
  • Estudi sobre la presència a Internet dels esdeveniments de les Balears.
  • I Congrés cultural internacional de turisme sostenible
  • I Congrés internacional de turisme cultural sostenible
  • I International cultural congress of sustainable tourism
  • L'organització d'esdeveniments com a eina turística
  • Les empreses familiars i el protocol d'empresa
  • Manual de protocol i llibre d'estil d'un ajuntament. de Mallorca
  • Màrqueting de destí: Un estudi sobre les accions de promoció de Palma com a destí de turisme de reunions.
  • Màrqueting de destí: Un estudi sobre les accions de promoció de Palma com a destí de turisme de reunions.
  • Màrqueting de destí. El cas de noces de destí
  • Anàlisi comparativa del protocol diplomàtic a la cerimònia de lliurament de Cartes Credencials. Estudi de cas de l'Estat de la Ciutat del Vaticà, la República Italiana i el Regne d'Espanya.
  • COVID IS THE NEW BLACK: L'impacte de la COVID-19 en la producció i l'escenografia de les desfilades de moda: el cas de Jacquemus i Bureau Betak.
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial.
  • De la raó a l'emoció. Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Tomorrowland i la psicologia del color.
  • Desenvolupament de el disseny organitzatiu d'un concert musical de grans dimensions a Mallorca.
  • Efectes de la crisi sanitària en els esdeveniments programats a les illes Balears: Esdeveniments nupcials en l'era post-covid.
  • El patrimoni històric-cultural com a agent de desenvolupament econòmic.
  • Estudi sobre la presència a Internet dels esdeveniments de les Balears.
  • Fundraising Cap d'Any 2018
  • L'aplicació del protocol, la comunicació i les relacions institucionals en l'àmbit local: el cas de l'Ajuntament de Calvià
  • L'arquitectura corporativa i el disseny dels espais com a eina de comunicació als esdeveniments corporatius.
  • Manual de protocol i llibre d'estil d'un ajuntament. de Mallorca
  • Manual de Protocol per a l'Ajuntament d'Alaró
  • Màrqueting sensorial: Una proposta per al turisme MICE
  • Noces gitanes i hindús: estudi del cerimonial i costums com a analogies rituals.
  • Primera jornada sobre la gestió sostenible dels parcs naturals
  • Proposta d'esdeveniment per a millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Recorregut històric de la posada en escena i els presentadors de la gala dels premis Goya.
  • Anàlisi comparativa de l'protocol i de l'acte de comiat oficial de les vacances a Mallorca. El cas de S.M. el rei Joan Carles I i de S.M. Felip VI.
  • Anàlisi de la Diplomàcia Britànica a través de la sèrie The Crown: El cas del conflicte de Suez
  • Comparativa i evolució de dos sectors culturals diferents
  • De la raó a l'emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable. El fenómen RHPS
  • De la Raó a la Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable
  • El Mallorca Live Festival i la seva presència a internet i RRSS
  • Els esdeveniments corporatius com a mètode creatiu per a la innovació i comunicació empresarial: cas MAPFRE
  • Els estudis de protocol i organització d'esdeveniments en l'EEES.
  • Esdeveniment esportiu: Futbol per la Igualtat
  • Estructura i gestió de recursos humans en l'organització de reunions, actes i esdeveniments empresarials.
  • Estudi sobre l'ús d'Internet per les agències d'esdeveniments de Balears.
  • I Congrés cultural internacional de turisme sostenible
  • I Congrés Internacional de Turisme Gastronòmic Sostenible
  • L'Any Nou Xinès com un producte desestacionalitzador a Mallorca analitzant el cas de Londres
  • L'organització d'un esdeveniment esportiu de vela que inclou actes socials
  • L'ús de les xarxes socials en les empreses Wedding Planner a Mallorca
  • La comunicació no verbal en els discursos de Nadal de Ses Majestats el Rei Joan Carles I i el rei Felip VI.
  • Màrqueting de destinació. Un estudi sobre les accions de promoció de Palma de Mallorca com a destinació de turisme de reunions
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique: Ca'n Bordoy Grand House & Garden
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local
  • Pla de negoci per a una empresa organitzadora d'esdeveniments esportius
  • Proposta d'esdeveniment per a millorar la imatge dels HB de la ciutat de Palma
  • Proposta organitzativa de Brunch-Festival a la ciutat de Palma
  • Protocol i etiqueta a través de la reina Isabel II
  • Protocol Internacional a l'Empresa: El Protocol Japonès i Anglès
  • Recepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local
  • De la raó a l'emoció: els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable. El cas d'Eurovisió.
  • De la Raó a la Emoció: Les Noces a Mallorca i Flandes
  • El protocol com a clau de l'èxit en les negociacions internacionals. El cas dels Estats Units i el Japó
  • Els esdeveniments com a eina de transmissió de l'missatge polític
  • Els estudis de grau de protocol i organització d'esdeveniments en l'espai europeu d'educació superior: Espanya i Anglaterra
  • Estudi sobre l'ús d'Internet per part de les agències d'esdeveniments de Balears: una proposta per treure partit a Instagram
  • I Congrés Internacional de Turisme Cultural Sostenible
  • L'emoció en els festivals de música: el cas de Sonorama Ribera
  • L'evolució dels grans esdeveniments musicals a Espanya
  • L'impacte emocional i de visibilitat LGTB de World Pride Madrid a la societat
  • La creació d'una identitat nacional a través de l'etiqueta i el cerimonial en la pintura de la s XIX: la rendició de Granada de Francisco Padilla (1882)
  • La importància de l'aplicació de la Intel·ligència Cultural en l'àmbit de les negociacions internacionals
  • La influència de l'protocol internacional en l'àmbit empresarial actual: Organització de reunions i esdeveniments.
  • La intel·ligència cultural aplicada a l'protocol d'empresa com a forma d'optimitzar les negociacions i relacions internacionals
  • Les circumstàncies d'una mort no natural com element no diferenciador en la iconografia i cerimonial funerari egipci: el cas de l'faraó Tutankamon
  • Màrqueting de destinació: Un estudi sobre les accions de promoció de Palma de Mallorca, com a destinació de turisme de reunions.
  • Màrqueting de destinació. Un estudi sobre les accions de promoció de Palma de Mallorca com a destinació de turisme de reunions
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local: proposta d'esdeveniment per millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local: Proposta d'esdeveniment per millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Proposta d'esdeveniment per millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Els estudis de Protocol i Organització d'Esdeveniments en l'EEES
  • Estructura i gestió de RRHH en l'organització de reunions, actes i esdeveniments empresarials.
  • I campionat de globus aerostàtics a Mallorca
  • I Congrés Internacional de Turisme Cultural Sostenible
  • La intel·ligència cultural aplicada al protocol d'empresa com a forma d'optimitzar les negociacions i relacions internacionals
  • Mallorca, seu del turisme de congressos. El cas del Palau de Congressos
  • Màrqueting de destinació. Un estudi sobre les accions de promoció de Palma com a destinació MICE.
  • Proposta d'esdeveniment per millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Una nit de 1000 dimonis: La reconversió del model de negoci restaurant espectacle a través de la utilització del patrimoni immaterial de Mallorca
  • Estructura i gestió de recursos humans en l'organització de reunions, actes i esdeveniments empresarials.
  • La influència del protocol internacional en l'àmbit empresarial actual.
  • La intel·ligència cultural aplicada al protocol d'empresa.
  • Màrqueting de destinació. Un estudi sobre les accions de promoció de Palma de Mallorca com a destinació de reunions.
  • La influència del protocol internacional actual en l'àmbit empresarial
  • La presa de possessió episcopal. Anàlisi de la simbologia i la presència d'autoritats civils i militars.
  • La influència del protocol internacional actual en l'àmbit empresarial