Grau d'Educació Primària
240 crèdits - Facultat d'Educació
Aquest pla d'estudis es troba a extingir, no s'admeten alumnes de nou ingrés. A les seus a partir del curs 2022/23 s'oferta la Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària (pla 2022)
22132. Treball de Fi de Grau d'Educació Primària (2024-25)
Crèdits | 6 ECTS. | |||
---|---|---|---|---|
Caràcter | Treball de fi de grau | |||
Estat | Pla vigent i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa. | |||
Guia docent |
|
Prerequisits
- Cal haver superat 150 crèdits del conjunt de les assignatures de formació bàsica, obligatòries, optatives i pràctiques externes
- Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de formació bàsica o haver-les superat
Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB
No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat
(
més informació
).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
Informació sobre els grups de l'assignatura
Període: Segon semestre
-
Grup gran 10
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
-
Grup gran 801
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 802
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 803
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 804
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 805
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 806
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 807
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
-
Grup gran 808
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guies docents d'anys anteriors
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24
Període: Segon semestre
-
Grup gran 10
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 801
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 802
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 803
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 804
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 805
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 806
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 807
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 808
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23
Període: Segon semestre
-
Grup gran 10
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 801
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 802
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 803
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 804
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 805
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 806
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 807
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 808
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22
Període: Segon semestre
-
Grup gran 10
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 801
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 802
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 803
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 804
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 805
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 806
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 807
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 808
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21
Període: Segon semestre
-
Grup gran 10
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 801
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 802
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 803
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 804
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 805
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 806
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 807
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
-
Grup gran 808
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20
Període: Segon semestre
-
GRUP 61, 2S, MENORCA
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 10, 2S, MENORCA
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
-
GRUP 60, 2S, MENORCA
-
Professorat
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20
podeu consultar el
cercador de guies docents
Treballs de Fi de Grau
- ANÀLISIS DE LES AULES UEECO A TRAVÉS D?_?UNA PERSPECTIVA INCLUSIVA
- APROXIMACIÓ A L?_?EVOLUCIÓ HISTÒRICA ENVERS L?_?ENSENYAMENT DE L?_?ESCRIPTURA: UN ESTUDI DE CAS AL COL·LEGI SANT FRANCESC DE SALES
- DISSENY I IMPLEMENTACIÓ D?_?ACTIVITATS INCLUSIVES PER A LA COHESIÓ GRUPAL DINS EL CENTRE CONCERTAT LA NOSTRA SENYORA DE LA CONSOLACIÓ
- EDUCACIÓ HOSPITALÀRIA: LA COORDINACIÓ COM A ELEMENT CLAU PER A UNA ADEQUADA ATENCIÓ EDUCATIVA A L?_?ALUMNAT
- EL MUTISME SELECTIU, INTERVENCIONS EFECTIVES
- El tractament de la mort a la literatura infantil. Una revisió sistemàtica
- ENTORN FAMILIAR COM A PREDICTOR DE L?_?ÈXIT ESCOLAR
- INCLUSIÓ DELS ALUMNES AMB TEA: ESTRATÈGIES PER A L?_?ÈXIT ESCOLAR
- La importància de les emocions a l'aula: proposta didàctica per a educació primària
- La influència del currículum ocult docent en l'èxit acadèmic
- L?_?ASSETJAMENT ESCOLAR I LA SEVA RELACIÓ AMB LA SALUT MENTAL
- La tasca docent i la motivació de l'infant al procés d'aprenentatge durant l'educació primària
- Mindfulness. Una nova perspectiva de la regulació emocional
- MÚSICA I EDUCACIÓ FÍSICA: UNA VISIÓ INTERDISCIPLINÀRIA
- Anàlisi sobre la situació de la dona al cançoner popular infantil de Menorca
- BENEFICIS DE L?_?EQUITACIÓ SOBRE L?_?AUTOESTIMA DE NENS I NENES D?_?ENTRE SIS I DOTZE ANYS
- Educación sobre la muerte para un mejor acompañamiento del proceso de duelo
- El pati de jocs com a espai coeducatiu: una revisió de la literatura
- Els Jocs Populars de Menorca: Arrels i Acció
- EL TREBALL DE LA MORT I EL DOL A L?_?EDUCACIÓ PRIMÀRIA: UNA REVISIÓ DE LA LITERATURA
- ESCOLES DE BENESTAR I QUALITAT AMB MÈTODES DE PREVENCIÓ I INTERVENCIÓ PER L'ASSETJAMENT ESCOLAR
- ESTUDI DELS HÀBITS SALUDABLES EN NENS I NENES. PROPOSTA D'INTERVENCIÓ MITJANÇANT LA IMPLEMENTACIÓ DE BERENAR SALUDABLE A L'ESCOLA
- Estudi empíric sobre l'ús recreatiu de les TIC i procrastinació en l'alumnat d'Educació Primària a Ciutadella de Menorca
- L'aprenentatge cooperatiu com a mètode per a la inclusió dels alumnes amb TEA dins l'aula ordinària d'Educació Primària
- L?_?ALUMNAT AMB TDAH I ELS EFECTES DE LA GAMIFICACIÓ EN EL SEU APRENENTATGE: UNA REVISIÓ SISTEMATITZADA
- Les intel·ligències múltiples a l'Educació Primària: una mirada cap a la inclusió
- Anàlisi de les necessitats de diferents centres educatius vers el tractament de la mort en les aules de primària i proposta de recursos i actuacions
- Aportaciones de neurociencia en educación: una escuela con cerebro
- Com afrontar el dol des de la resiliència a l'educació primària
- El teatro como herramienta didáctica en Educación Primaria
- Guia pràctica per millorar la motivació, l'atenció i la memòria en el procés d'ensenyament aprenentatge des del punt de vista de la neuroeducació
- Instauració d'hàbits de vida saludable: el transport actiu.
- Jolly Phonics: introducció a noves metodologies per a l'aprenentatge de la fonètica, la pronúncia i la lectoescriptura anglesa a l'etapa d'educació primària
- L'estudi comparatiu sobre el sistema educatiu de dos països de l'Amèrica Llatina: Argentina i Costa Rica
- La codocència com a mesura d'atenció a la diversidat des de l'experiència docent en un centre concertat d'Educació Primària a Menorca
- Memoria del Trabajo Final de Grado Propuesta didáctica para el desarrollo y evaluación de la comprensión lectora a partir de la motivación del alumno
- PATIS ACTIUS PER A LA MILLORA DE L'ACTIVITAT FÍSICA
- Percepció dels docents d'Educació Primària de l'Illa de Menorca respecte la resposta educativa realitzada durant la pandèmia
- Proposta d'intervenció per una educació física més coeducadora
- "El desenvolupament de la creativitat en situacions d'aprenentatge quotidianes a les escoles d'Educació Primària de Menorca".
- "Head, shoulders, knees & toes", una aproximació a l'ús de la música per a l'aprenentatge de la llengua anglesa a les escoles de Menorca.
- "Metodologies d'aprenentatge cooperatiu en temps de pandèmia"
- Alumnado con Altas Capacidades en el aula de Primaria. Modelo de Intervención.
- Anàlisi de les barreres i els facilitadors del col·lectiu NESE del CEIP Mare de Déu del Carme.
- Com s'inicia l'aprenentatge d'una segona llengua a l'etapa de primària?
- El Ioga en l'àmbit escolar
- El treball de l'expressió corporal a la matèria d'educació física com a instrument facilitador de l'educació emocional en alumnes de 6è de primària: una proposta pràctica al centre CEIP Francesc d'Albranca
- Existeixen realment les intel·ligències múltiples?
- Intel·ligència Emocional a l'Aula
- L'educació emocional a primària. Anàlisi sobre la seva pràctica al CEIP Mare de Déu del Carme i proposta de bloc educatiu.
- L'educació inclusiva a les aules UECCO de Menorca
- La coeducació a l'escola.
- La importància de l'educació emocional dins l'aula.
- Les sortides escolars a l'Educació Primària centrades en les Illes Balears
- PEDAGOGIA SISTEMICA: Propuesta de Intervención en Educación Primaria
- Assetjament escolar i ciberassetjament, la importància de la prevenció a l'escola.
- Atenció educativa als alumnes TEA
- L'amor de les tres taronges. Característiques i proposta didàctica
- La importància del desenvolupament de les funcions executives a l'escola, mitjançant l'educació física.
- Les aportacions de l'educació emocional en la resolució positiva dels conflictes
- L’hort escolar. Un recurs educatiu per a escoles creatives.
- Nous enfocaments didàctics per l'ensenyament de la música dins l'educació primària
- Proposta d'activitat física escolar
- Anàlisi de l’ús d’Edmodo al centre d’educació primària Castell de Santa Àgueda
- Conscienciació de la necessitat de transmissió d'un estil de vida saludable a l'escola. Projecte: “Millorem la nostra salut, junts!”
- El desenvolupament de la competència socioemocional en l'alumnat amb Trastorn d'espectre autista
- Els escacs com a eina pedagògica per treballar la gestió de les emocions i assolir valors bàsics pel benestar personal
- Estimulació multisensorial en alumnat TEA
- Igualtat de gènere a l’educació física dels centres de primària de Menorca.
- L'Aprenentatge-Servei: una aproximació teòrica i pràctica
- L'autoestima a l'escola
- L'educació física inclusiva: estratègies generals
- La bona alimentació i els hàbits saludables
- La capacitat educativa dels projectes musicals
- La cultura dins l'aula. Interculturalitat o multiculturalitat?
- La importància de la lectura per als infants i la seva normalització.
- La importància de l’alimentació per a l’aprenentatge
- La importància de l’educació en l’àmbit esportiu escolar
- Millora en la motivació amb l'ús de les TIC amb un alumne amb autisme
- PROCÉS CAP A LA INCLUSIÓ D’ALUMNES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL A L’AULA
- Treballar l'escriptura o de com no separar l'hàbit d'escriure de l'aprenentatge competencial
- Dinamització de patis a l'etapa d'Educació Primària
- El joc com a eina d’ensenyament de llengües.
- EL MÓN DE LA DISLÈXIA
- El respecte a la diferència
- ELS AMBIENTS A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA
- Ensenyar a Pensar. Ambients i Habilitats de Pensament.
- Escoles Rurals
- Joc cooperatiu com a eina de l'aprenentatge cooperatiu. En cerca de la resolució no violenta dels conflictes
- L'Art a les aules de Primària. Estratègies per una Educació Artística de qualitat
- La importància de la motivació a l'escola
- La importància de les emocions dins l'àmbit educatiu
- La importància del joc educatiu a l'Educació Primària
- La intervenció primerenca en les dificultats d’aprenentatge.
- L’ENSENYAMENT DE L’ESCRIPTURA: LLETRA LLIGADA Vs. LLETRA D’IMPREMTA
- Música i emocions
- PELIGROS DE LAS REDES SOCIALES ¿CÓMO INTERVENIR DESDE EL ÁMBITO ACADÉMICO?
- Relació del clima d’aula amb el rendiment acadèmic dels alumnes a l’Educació Primària
- Una anàlisi del tipus de suport educatiu que es desenvolupa a les diferents escoles d'Educació Primària de Ciutadella
- ¿Qué beneficios puede aportar la Actividad Física a niños y adultos con síndrome de Down para mejorar sus problemas?
- Considerant les matemàtiques per comprendre el món
- Dificultats en el procés enesenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Percepció de l'assignatura per part d'alumnes i mestres.
- Educació per a la Salut: un repte pendent
- Escape room educatiu de resolució de conflictes
- L'efectivitat de la repetició escolar. Factors i diferents punts de vida sobre el fet de repetir un curs escolar
- La relació entre el docent i la família. Importància i orientacions
- Trastorn d'alteració de conducta i la seva intervenció dins tots els seus àmbits