Grau d'Educació Infantil

240 crèdits - Facultat d'Educació

  Per a l'admissió als graus d'Educació Infantil i Educació Primària i al doble grau d'Educació Infantil i Educació Primària tindran preferència els aptes a la prova d'aptitud personal (PAP_EDU).

22031. Treball de Fi de Grau d'Educació Infantil (2025-26)

Crèdits 6 ECTS.
Caràcter Treball de fi de grau
Estat Pla vigent i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa.
Guia docent Disponible a partir del 21/07/2025

Prerequisits

  • Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de formació bàsica o haver-les superat
  • Cal haver superat 150 crèdits del conjunt de les assignatures de formació bàsica, obligatòries, optatives i Pràctiques Externes

Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB

No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat ( més informació ).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.

Informació sobre els grups de l'assignatura

Període: Segon semestre

Guies docents d'anys anteriors

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2024-25

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22

Període: Segon semestre

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21

Període: Segon semestre

Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2020-21 podeu consultar el cercador de guies docents

Treballs de Fi de Grau

  • EL USO DE LA ROBÓTICA COMO RECURSO DIDÁCTICO EN LA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL: UNA REVISIÓN SISTEMÁTICA DE LA LITERATURA.
  • Evolució de la pràctica educativa d'un centre escolar: un estudi de cas de Puresa de Maria (Inca).
  • TREBALLAR LES EMOCIONS A TRAVÉS DE LA PSICOMOTRICITAT.
  • Aprenentatge basat en el joc a Educació infantil.
  • Aprenentatges transversals de les matemàtiques en educació infantil (3-6).
  • Apropament de la Cultura Talaiòtica a l'Educació Infantil.
  • A través del lente: implementando las TIC a través de la fotografía como herramienta pedagógica en la educación infantil
  • Autismo y Lenguaje: una propuesta de intervención
  • Benestar emocional durant l'embaràs: Una revisió de la literatura per oferir recursos i estratègies.
  • CATÁLOGOS DE JUGUETES INFANTILES: UN ANÁLISIS EN CLAVE HISTÓRICA Y CON PERSPECTIVA DE GÉNERO.
  • Com afecta el llenguatge oral a l'escriptura d'un infant?
  • Com donar temps a l'infant, quan no tenim temps. Disseny d'una proposta d'intervenció professional.
  • Com es comuniquen els infants TEA.
  • CONOCER EL PAPEL DE LA OBSERVACIÓN DESDE LA MIRADA DOCENTE EN EL PRIMER CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL.
  • Diseño, implementación y evaluación de un material didáctico multimedia para el segundo ciclo de educación infantil.
  • DISSENY DE TAULES D?_?EXPERIMENTACIÓ SOBRE L?_?ECLOSIÓ DE LES AUS.
  • Disseny i elaboració d'un material didàctic interactiu a l'aula de 4 anys.
  • Efectes de la literatura en infants amb Trastorn de l'Espectre Autista.
  • EL CAMÍ CAP A LA COEDUCACIÓ. UNA PROPOSTA D?_?INTERVENCIÓ EN UN PATI D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • EL CAMÍ CAP A LA COEDUCACIÓ. UNA PROPOSTA PER REVISAR EL LLENGUATGE DOCENT: QUÈ ELS DEIM A LES NINES VERS QUÈ ELS DEIM ALS NINS.
  • EL CANÇONER UNIVERSAL COM A EINA FACILITADORA DE LA INCLUSIÓ I LA COMPETÈNCIA EN COMUNICACIÓ LINGÜÍSTICA.
  • EL CONFLICTE A L?_?ETAPA D?_?EDUCACIÓ INFANTIL: UN ENFOCAMENT INTEGRAL PER A IMPULSAR L'HARMONIA A L'AULA.
  • El conte com a eina per treballar el Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge a l'aula d'Educació Infantil.
  • EL DESENVOLUPAMENT COGNITIU EN SITUACIONS DE MALTRACTAMENT INFANTIL.
  • El desenvolupament cognitiu i del llenguatge en infants amb TEA a l'etapa d'educació infantil.
  • EL JOC AMB MATERIAL NO ESTRUCTURAT PER L?_?APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES AL SEGON CICLE D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • El mètode Jolly Phonics com a eina del desenvolupament de la consciència fonològica i de la lectoescriptura.
  • El pati com espai educatiu i lúdic: proposta de millora a través de la creació de nou material a Educació Infantil
  • ELS AMBIENTS D?_?APRENENTATGE EN EDUCACIÓ INFANTIL: PROPOSTA DE MILLORA D?_?UN CAS REAL.
  • Els contes a les aules d'Educació Infantil.
  • ELS GRUPS INTERACTIUS EN EL CEIPIESO PINTOR JOAN MIRÓ: UNA PERSPECTIVA QUE TRANSCENDEIX LA DISTRIBUCIÓ DE L?_?AULA.
  • Els racons de l'aula d'educació infantil tenen gènere?.
  • El Treball de les Competències Emocionals Mitjançant el Joc en Educació Infantil.
  • Estimular la llengua oral catalana en infants de quatre anys a través de la lectura dialògica.
  • Estratègies inclusives per a l'alumnat amb síndrome de Down.
  • EVOLUCIÓ DE LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA EN LA LLENGUA ANGLESA MITJANÇANT L?_?ÚS DE CANÇONS I CONTES AL SEGON CICLE D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Evolució històrica de la vida quotidiana de la infància a partir d'una anàlisi intergeneracional.
  • Foment de l'adquisició de la consciència fonològica en els infants amb trastorn greu del llenguatge.
  • Impacte de l'ús de pantalles en el desenvolupament atencional dels infants d'Educació Infantil.
  • Inclusió dels alumnos amb TEA dins l'aula d'Educació Infantil.
  • Innovació educativa: les emocions a través de la literatura infantil.
  • Intervenció sobre un infant TEA: DESENVOLUPAMENT DEL LLENGUATGE.
  • L'acompanyament del son i el descans en el primer cicle d'educació infantil.
  • L'acompanyament respectuós en les aules d'Educació Infantil 0-3 anys.
  • L'alfabetització emocional mitjançant la psicomotricitat i el joc a través d'una Situació d'Aprenentatge.
  • L'APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES A TRAVÉS DE LES REGLETES A EDUCACIÓ INFANTIL.
  • L'art com a eina d'aprenentatge a la primera infància.
  • L'educació emocional a la primera infància.
  • L'evolucio de la coeducació des de la Segona República fins a l'actualitat.
  • L'hort escolar: L'ensenyança cap al contacte amb la natura i l'alimentació saludable.
  • L'observació del joc com a eina d'aprenentatge.
  • L'observació i l'anàlisi respecte a les observacions dins l'aula: La cooperació entre iguals.
  • L'ús de les pantalles a l'etapa d'infantil. Prevenció amb una educació afectiu-sexual.
  • L'ús dels reglets de Cuisenaire a segon cicle d'Educació Infantil.
  • La adquisición de los prerrequisitos en el lenguaje desde la mirada DUA.
  • LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA EN INFANTS BILINGÜES AMB TEA I DESENVOLUPAMENT TÍPIC EN L?_?ETAPA D?_?EDUCACIÓ INFANTIL
  • LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA I LA DISLÈXIA A EDUCACIÓ INFANTIL.
  • La documentació com a revalorització de la identitat de la comunitat de Llebeig del CEIP Robines.
  • La imagen de la infancia en las aulas de infantil: Cambios y continuidades en conexión con los ambientes de aprendizaje
  • LA IMPORTANCIA DE LA RELACIÓN FAMILIA-ESCUELA: ANÁLISIS DE LAS HERRAMIENTAS PARA LA INTEGRACIÓN DE LAS FAMILIAS RECIÉN LLEGADAS.
  • La importancia de las emociones y cómo tratarlas a través del arte en la etapa de Educación Infantil.
  • LA INICIACIÓ A L?_?ESCRIPTURA EN L?_?ETAPA D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • La lengua de las mariposas i El mestre que va prometre el mar: Anàlisi de dues pel·lícules des d'una perspectiva historicoeducativa.
  • LA MÚSICA COM A EINA D?_?INCLUSIÓ PER A L?_?ALUMNAT AMB HIPOACÚSIA.
  • La necessitat d'innovar en la manera de contar contes d'EI.
  • LA PARTICIPACIÓ ACTIVA DE LES FAMÍLIES EN LES ACTIVITATS D?_?AULA AL SEGON CICLE D?_?EDUCACIÓ INFANTIL DEL CEIP BARTOMEU ORDINES.
  • La presencia del inglés en las aulas de primer ciclo de educación infantil (0-3 años)
  • La relació entre el desenvolupament del llenguatge i el progrés cognitiu en la primera infància.
  • L?_?AVALUACIÓ AL SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • LES ARTS PLÀSTIQUES ALS AMBIENTS D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Les rondalles mallorquines com a transmissores de valors. Proposta didàctica al segon cicle d'Educació Infantil.
  • Models d?_?intervenció per la inclusió dels infants amb TEA a l?_?aula d?_?Educació Infantil.
  • Participació de les Famílies a les diferents etapes educatives: Revió Sistemàtica.
  • PATI NATURALITZAT AL PRIMER CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Percepcions docents sobre el procès d'aprenentatge dels infants des de la fonamentació científica en el segon cicle d'Educació Infantil.
  • Ponts de comunicació: El moment d'entrada i sortida.
  • Presència i usos de la cançó tradicional a les aules d'Educació Infantil de Mallorca.
  • PROCÉS D?_?INCLUSIÓ DELS INFANTS AMB DISCAPACITAT VISUAL EN EDUCACIÓ INFANTIL A L?_?ÀMBIT DE LA PSICOMOTRICITAT.
  • PROPOSTES PER APROPAR LA NATURA A LES ESCOLES I AULES D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Racons d'aprenentatge per aules de 0-3 anys.
  • REFLEXIÓN SOBRE EL VALOR DE LA LECTOESCRITURA Y SU ESTIMULACIÓN DE LA MOTRICIDAD FINA.
  • Re-naturalitzant el CEIP Mestre Colom: un retorn a l'entorn natural
  • Situación de aprendizaje: ¿Qué sabemos de los plásticos?.
  • Tallers de música al CEIP Porta des Moll: una proposta didàctica dirigida al segon cicle d'Educació Infantil.
  • TRASTORN DE L?_?ESPECTRE AUTISTA I EL DESENVOLUPAMENT DEL LLENGUATGE.
  • Trastornos del lenguaje. Análisis de dos casos reales.
  • ALTES CAPACITATS EN EDUCACIÓ INFANTIL:UNA REVISIÓ SISTEMÀTICA DE LA LITERATURA SOBRE LES DIFICULTATS EN L'APLICACIÓ DELS MÈTODES DE DETECCIÓ.
  • AMB ELS LLIBRES OBERTS PROJECTE PER A FOMENTAR L?_?ADQUISICIÓ DE LA COMPETÈNCIA LITERÀRIA A LES AULES D?_?INFANTIL DEL CEIP RAFAL NOU.
  • Ambients d?_?aprenentatge en Educació Infantil: Una proposta a la natura
  • Análisis comparado de los sistemas de Educación y Atención a la Primera Infancia de la Unión Europea
  • A RELACIÓ ENTRE EL TRASTORN DEL VINCLE I LA PREMATURITAT.
  • CANALS DE COMUNICACIÓ DE LES FAMÍLIES AMB L?_?ESCOLA AL PERÍODE D?_?EDUCACIÓ INFANTIL: UNA REVISIÓ SISTEMÀTICA.
  • Com contar contes: intervenció per infants d'educació infantil
  • Com fonamentar el llenguatge a partir de les sessions de psicomotricitat.
  • COMPETENCIA NARRATIVA EN NIÑOS BILINGÜES: CATALÁN Y CASTELLANO.
  • Cuéntame como jugabas. Una aproximación histórica e intergeneracional al juego.
  • Desenvolupament de la competència matemàtica a través de la disciplina de Música i Moviment
  • Desenvolupament del Llenguatge en Infants amb Transtorn de l'Espectre Autista. Proposta d'intervenció a Educació Infantil.
  • Desenvolupament del llenguatge i la narrativa en infants de 3 i 4 anys
  • DISSENY, DESENVOLUPAMENT, IMPLEMENTACIÓ I AVALUACIÓ D'UN PROJECTE AMB TECNOLOGIA EN EDUCACIÓ INFANTIL
  • DISSENYAR UNA PROPOSTA MATEMÀTICA A UNA AULA DE SIS ANYS AMB RELACIÓ AL PROJECTE D?_?AULA.
  • Efectos de la asamblea en la interacción oral maestro niño
  • El contacte sensorial amb l'entorn: una proposta didàctica.
  • El desenvolupament del llenguatge en infants de 3 a 6 anys
  • El joc com a mitjà per descobrir les emocions a la primera infància.
  • El joc com espai d?_?aprenentatge del medi natural
  • El joc motriu: una eina d'aprenentatge en Educació Infantil.
  • El juego en el Boletín de la Institución Libre de Enseñanza durante la II República.
  • El Land Art: L'art a la natura com a recurs educatiu a l'Educació Infantil.
  • El llenguatge bimodal dins l'aula del primer cicle d'infantil.
  • EL MÈTODE MONTESSORI I L?_?IMPACTE QUE TÉ EN L?_?AUTONOMIA DEL DESENVOLUPAMENT DELS INFANTS.
  • El paper del docent davant el problema de l'exclusió social infantil a l'aula.
  • El pati escolar com a espai educatiu. Guia pràctica per a transformar els espais exteriors en espais naturals.
  • El poder de la literatura dins l'escola.
  • Els ambients d'aprenentatge com eina per facilitar la interculturalitat a Educació Infantil.
  • Els beneficis que l'art pot proporcionar al desenvolupament dels infants d'Educació Infantil.
  • Els centres educatius en contacte amb la natura.
  • ELS ESPAIS D?_?APRENENTATGE: UNA PROPOSTA FOCALITZADA A LA INNOVACIÓ DE L?_?ENSENYAMENT DE LA MÚSICA.
  • Els espais educatius a l'etapa d'Educació Infantil. Beneficis en els processos d'aprenentatge.
  • Els nombres a l?_?educació infantil: Intervenció i observació a un aula de cinc anys
  • El teixit cultural i social del poble de Campos a l'Educació Infantil
  • El Trastorn de l'Espectre Autista. Anàlisi de la comunicació d'infants amb TEA.
  • El valor de la música a l'educació infantil: una proposta d'intervenció
  • Escultura amb fang a l'etapa d'educació infantil.
  • ESTUDI SOBRE LA DIVERSITAT LINGÜÍSTICA I CULTURAL DEL CEIP MESTRE GUILLEMET
  • Evolució de la comunicació família-escola.
  • EXPLORACIÓ I ANÀLISI DE TRES MODELS PEDAGÒGICS: TRADICIONAL, CONDUCTISTA I MONTESSORI.
  • EXPRESSIÓ DE LES EMOCIONS A TRAVÉS DEL JOC EN L?_?ETAPA D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • GUIA PER ALS DOCENTS I LES FAMÍLIES. EINES I RECURSOS PER A TRACTAR LA MORT I EL DOL.
  • Immersió a la llengua anglesa a partir de l'aprenentatge basat en projectes.
  • Influencia del uso de la mascarilla en el desarrollo del habla en Educación Infantil.
  • Iniciació a la música: una proposta a través dels instruments de percussió
  • INTERVENCIÓN Y CONCIENCIA FONOLÓGICA EN LAS AULAS DE EDUCACIÓN INFANTIL.
  • L'acompanyament en la resolució de conflictes a Educació Infantil al CEIP Sant Miquel
  • L'anàlisi de l'ocupació dels nens i les nenes a una aula de tres anys del CEIP Sa Marina de Llucmajor.
  • L'aprenentatge de l'anglès mitjançant el joc a l'etapa d'educació infantil.
  • L'aprenentatge de la lectoescriptura d'infants amb sordesa
  • L'aprenentatge de les matemàtiques mitjançant situacions d'aprenentatge destinades a infants de 3 anys
  • L'apropiació de mobiliaris i materials de n'Emmi Pikler a grans magatzems
  • L'art i l'arquitectura talaiòtica de les Illes Balears a Educació Infantil.
  • L'impacte del rol docent de l'escola El Martinet en els infants de la Comunitat de Grans
  • L'OBSERVACIÓ I LA DOCUMENTACIÓ, UNA EINA DE COMUNICACIÓ ESCOLA - FAMÍLIA
  • LA BIBLIOTECA D'AULA A EDUCACIÓ INFANTIL
  • La documentació com a provocació a l'espai constructiu.
  • La documentació pedagògica al CEIP de Pràctiques. Proposta d'intervenció
  • La importància de la natura en Educació Infantil. L'educació a l'aire lliure.
  • LA LECTURA EN VEU ALTA, EL PENSAMENT CRÍTIC I EL DIÀLEG COM A ESTRATÈGIES DE REFLEXIÓ A LES AULES D?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • LA METODOLOGÍA CLIL PARA LA ENSEÑANZA DEL INGLÉS EN EL SEGUNDO CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL.
  • LAND ART CONECTAR CON LA NATURALEZA A TRAVÉS DEL ARTE.
  • La participació infantil en les festes i neofestes de Mallorca.
  • La petita comunitat: el treball per ambients i per projectes.
  • La resolució de conflictes a l?_?etapa d'Educació Infantil a través del cercle de diàleg.
  • Les dificultats del llenguatge en edats primerenques: observació, anàlisi i intervenció en un cas d'un infant de 4 anys
  • LES INSTAL·LACIONS ARTÍSTIQUES: UNA PROPOSTA D'APRENENTATGE EN EL SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Les TIC com a suport pedagògic en el procés d'ensenyament i aprenentatge de la lectoescriptura
  • Música i treball per projectes: una proposta transdisciplinària al CEIP Rafal Vell.
  • NO ÉS MÀGIA, ÉS CIÈNCIA. INTRODUCCIÓ DEL PENSAMENT CIENTÍFIC A TRAVÉS DELS TALLERS D?_?EXPERIMENTACIÓ A L'EDUCACIÓ INFANTIL,
  • OBRIR L'APRENENTATGE MÉS ENLLÀ DE L'AULA. EL PASSADÍS COM ESPAI EDUCATIU
  • PEDAGOGIA WHITE: LA IMPORTÀNCIA DE LA NATURA EN L?_?EDUCACIÓ INFANTIL.
  • POSSIBLES TRASTORNS QUE PODEN AFECTAR EL DESENVOLUPAMENT COGNITIU I LINGÜÍSTIC DELS INFANTS EN L?_?ETAPA D?_?EDUCACIÓ INFANTIL
  • PROPOSTA D'INTERVENCIÓ BASADA EN LA MILLORA DE LA COMUNICACIÓ AMB PECS EN UN CAS CONCRET DE TEA
  • RECURSOS PEDAGÓGICOS PARA LA GESTIÓN EMOCIONAL SOBRE EL DUELO.
  • Relació entre prematuritat i el desenvolupament de les funcions executives
  • Revisió sistemàtica sobre l'ús de les TIC a Educació Infantil
  • SUPORT DELS DOCENTS A LES FAMÍLIES EN LA TASCA EDUCATIVA: EL CAS DEL CENTRE CEIP ES VIVERO.
  • THE USE OF THE ENGLISH LANGUAGE IN THE EVERYDAY LIFE OF A KINDERGARTEN CLASSROOM
  • Trabajar las ciencias sociales a partir del Patrimonio de Ibiza
  • Uso de las pizarras digitales en educación infantil
  • "APROPAMENT AL PATRIMONI IMMATERIAL EN LA PRIMERA INFÀNCIA.ELS COSSIERS D'ALGAIDA COM A EINA DE DESENVOLUPAMENT INTEGRAL"
  • "Música i emocions: dos conceptes clau per treballar a l'educació infantil a partir d'una proposta didàctica"
  • "PROPOSTA DE MILLORA: LES PRÀCTIQUES RESTAURATIVES COM A EINA PER LA RESOLUCIÓ DE CONFLICTES"
  • Adquisición y aprendizaje de la lengua inglesa a partir del juego y su metodología en la etapa de educación infantil.
  • Ambients d'aprenentatge: aprenentatges curriculars mitjançant una proposta a la natura amb material no estructurat
  • Anàlisi de la realitat dels mestres amb alumnes en educació combinada: organització, coordinació i experiències.
  • Anàlisi de les pràctiques inclusives d'un centre d'educació infaantil i primària.
  • APROXIMACIÓ AL TRASTORN DE REGULACIÓ DEL PROCESSAMENT SENSORIAL I ANÀLISI DE LA SEVA EXISTÈNCIA EN L'ENTORN ESCOLAR
  • COM I PER QUÈ TREBALLAR L'ART MODERN I CONTEMPORANI EN EDUCACIÓ INFANTIL.
  • COM TREBALLAR ELS SIGNES PRIMERENCS DE LA DISCALCÚLIA A L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Creació d'una agenda visual per infants amb Trastorn de l'Espectre Autista.
  • DESARROLLO DEL LENGUAJE ORAL EN EDUCACIÓN INFANTIL: REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA Y PROPUESTA METODOLÓGICA BASADA EN LAS TIPOLOGÍAS DISCURSIVAS.
  • DESENVOLUPAMENT DE LA NARRATIVAA TRAVÉS DE LA FROG STORY
  • Educació socioemocional basada en la psicologia humanística al CEIP Miquel Duran i Saurina
  • El desenvolupament del rol docent i els beneficis que comporta introduir el projecte de Filosofia 3/18 a les aules.
  • EL DRET AL JOC I LA SEVA PROJECCIÓ PÚBLICA ACTUAL A ESPANYA
  • EL JOC, LES JOGUINES I ELS RACONS: UN REFLEX DE LA CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE I ELS ESTEREOTIPS.
  • El medio natural como herramienta de enseñanza para el alumnado con parálisis cerebral.
  • El multilingüisme a les aules d'educació infantil a una escola pública de Manacor
  • El pensament espacial a l'educació infantil.
  • El rol de la fotografia a la literatura infantil
  • ELS COLLARETS. MATERIAL MANIPULATIU CENTRAT EN EL COMPTEIG MATEMÀTIC.
  • Els horts escolars com a eina didàctica.
  • Els jocs lingüístics a Educació Infantil
  • Els materials lògics estructurats a Educació Infantil
  • Els predictors de la lectura a educació infantil per la prevenció de la dislèxia
  • Els projectes d'observació a l'aula d'infantil. Projecte d'observació entorn dels conflictes d'una aula de P5
  • ELS TITELLES COM A RECURS LITERARI I D'ENSENYAMENT.
  • El teatre inclusiu a l'educació infantil.
  • El Tercer Mestre. La importància de l'entorn en el desenvolupament infantil.
  • Estils educatius familiars. Influència en la formació de l'autoconcepte i l'autoestima al període infantil
  • Estudi i proposta didàctica per incentivar l'ús del català en una aula de 5-6 anys d'educació infantil
  • Estudi sobre els ambients d'aprenentatge i lliure circulació al segon cicle d'educació infantil.
  • Foment de la consciència fonològica per atenuar els signes d'alarma de la dislèxia en infantil.
  • L'acollida a les famílies nouvingudes: el cas del CEIP Voramar
  • L'ACTIVITAT FÍSICA EN ELS INFANTS DE 3-6 ANYS
  • L'aprenentatge de l'anglès a l'aula d'infantil mitjançant els contes
  • L'art com a experiència d'aprenentatge transformadora.
  • L'hort escolar i la seva aplicació a Educació Infantil.
  • L'impacte del context sociocultural i econòmic en la formació coeducativa de l'alumnat d'educació infantil.
  • La adquisición de vocabulario en inglés mediante el aprendizaje por repetición a través de canciones y refuerzos visuales en el momento de asamblea en el segundo ciclo de infantil.
  • LA COMUNICACIÓN NO VERBAL
  • La diversitat de gènere a l'aula infantil de 3 a 6 anys. Perspectiva del claustre en el CEIP es Puig.
  • La educación al aire libre. El amor por la naturaleza.
  • LA ENSEÑANZA DE LA LECTOESCRITURA EN EDUCACIÓN INFANTIL DESDE EL CONSTRUCTIVISMO
  • LA ENSEÑANZA DE LOS VALORES A TRAVÉS DE LOS CUENTOS.
  • La importància d'introduir la llengua de signes i la comunicació bimodal als espais d'educació infantil
  • La importància del contacte amb la natura a la primera infància: elaboració d'un recurs didàctic i plantejament d'activitats per recuperar el vincle perdut.
  • LA INCLUSIÓ I EL ROL DELS MESTRES AL SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • La literatura infantil com a mitjà per aprendre a gestionar les emocions.
  • La música com a eina pel desenvolupament emocional en l'educació infantil
  • La música com a eina per afavorir el desenvolupament del llenguatge a Educació Infantil
  • La pedagogía de Celéstin Freinet en Mallorca: un recurso en educación infantil.
  • La psicomotricitat. El plaer de la representació infantil.
  • LA RELACIÓ ENTRE LA PREMATURITAT I EL TRASTORN DE L'ESPECTRE AUTISTA.
  • Las matemáticas en las aulas de infantil: los sentidos, el movimiento y el juego.
  • LES INSTAL·LACIONS COM A PROPOSTA D'ART CONTEMPORANI A EDUCACIÓ INFANTIL
  • Les tic com a recurs per a la dislèxia a l'aula d'educació infantil.
  • LOS DIFERENTES NIVELES DE ADQUISICIÓN DE LA LECTOESCRITURA EN EDUCACIÓN INFANTIL (EN UN AULA DE 3 AÑOS)
  • Los grupos interactivos y la participación de las familias. Diseño de propuestas para alumnos de 5-6 años.
  • Manifestacions artístiques aplicades a Educació Infantil: Pintures i experiències amb el cos i el rostre com a recurs educatiu.
  • Matemàtiques verdes
  • Montessori: educación sensorial en infantil
  • OBSERVACIÓ A LES AULES D'EDUCACIÓ INFANTIL EN EL MOMENT DE JOC LLIURE AL CEIP PONENT
  • PAPER DE LES FAMÍLIES EN EL CENTRE EDUCATIU DAVANT UNA IDENTIFICACIÓ DE TRASTORN DE DESENVOLUPAMENT.
  • PROJECTE DE MILLORA DE L'ENTREVISTA INICIAL A L'ESCOLETA S'ESTEL PER AFAVORIR EL PROCÉS D'ACOLLIDA.
  • Proposta d'intervenció a una aula d'Infantil per a treballar el pensament logicomatemàtic a partir de l'educació sensorial.
  • Proposta de millora per a l'espai de matemàtiques de la comunitat dels petits del CEIP Robines.
  • Proposta psicomotriu relacional i vivencial inclusiva per infants amb un trastorn de l'espectre autista dins un entorn psicomotriu educatiu.
  • Recull de propostes didàctiques pel treball de la dansa i l'expressió corporal a Educació Infantil
  • Relació del desenvolupament cognitiu amb la psicomotricitat durant l'etapa d'educació infantil 3-6
  • TIC I INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL A L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Treballam les emocions amb la literatura infantil.
  • TREBALLAR ELS CONTES A LES AULES D'EDUCACIÓ INFANTIL A PARTIR DE L'ART.
  • TREBALLAR LA REGULACIÓ EMOCIONAL EN LES AULES D'EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Treballem l'educació emocional a través de la literatura infantil (3-6 anys).
  • UNA REFLEXIÓ SOBRE LA COEDUCACIÓ: EL PAPER DEL DOCENT DINS L'AULA.
  • Uso de los vídeos como recurso para el proceso de enseñanza-aprendizaje de la lengua inglesa como lengua extranjera en Educación Infantil.
  • "Com influeixen les arts en el desenvolupament cognitiu i lingüistic durant l'etapa d'Educació Infantil?"
  • "El joc i l'educació emocional com a mitjà d'aprenentatge: la metodologia observacional en l'aula d'infantil"
  • "Els jocs lingüístics en el desenvolupament lingüístic en els infants de 5 anys"
  • "La educación inclusiva y la interculturalidad:la realidad del colegio C.I.D.E."
  • "La influència de la música en el desenvolupament cognitiu i emocional dels infants durant l'etapa d'Educació Infantil "
  • "La lectura de cuentos como herramienta para el desarrollo de la inteligencia emocional en la etapa de Educación Infantil"
  • "La música a les aules d'Educació Infantil a la comarca del Raiguer (Mallorca)"
  • "La necessitat i la importància que té la utilitat del material no estructurat en l'etapa d'Educació Infantil."
  • "Protocol d'acollida de l'alumnat immigrant nouvingut al centre escolar: pla d'actuació al CEIP Rafal Vell"
  • "Recull de propostes didàctiques pel treball de l'expressió corporal i musical a l'etapa d'Educació Infantil"
  • "The use of bilingual stories (English/Spanish) in early childhood education in Spanish Schools"
  • Adaptar-se al canvi. Anàlisi dels espais en temps de pandèmia
  • Adquisición del inglés como lengua extranjera en alumnos de educación infantil con T.E.A. Algunos recursos didácticos.
  • Anàlisi de la capacitat narrativa d'infants de quatre i cinc anys diagnosticats amb retard maduratiu per mitjà del conte “Frog story”
  • Análisis de herramientas digitales para la comunicación entre familia y escuela en Educación Infantil
  • ARTTERÀPIA APLICADA A INFANTS AMB TRASTORN DE L'ESPECTRE AUTISTA (TEA)
  • Coeducación. Un cambio de mirada
  • Com fomentar la inclusió de l'alumnat amb Trastorn de l'Espectre autista mitjançant la utilització dels Sistemes Augmentatius i Alternatius de la Comunicació?
  • Competències Emocionals Parentals per afavorir el Vincle Segur
  • Com promoure la interculturalitat a través de les festes populars i/o trets populars.
  • Construïm aprenentatges en un ambient musical dins l'aula d'Educació Infantil
  • Construir una documentació sostenible en contextos socioculturals complexos: el cas del CEIP Verge de LLuc
  • Dibujo infantil e interculturalidad. Aplicación a una escuela en Mallorca
  • Dificultats en la relació i la participació família-escola. La perspectiva dels docents
  • Disseny, implementació i avaluació d'un material didàctic multimèdia per treballar les emocions a l'aula de tres anys
  • Dissenyar un racó de matemàtiques a una aula d'infantil de tres anys
  • Disseny del pla d'adaptació de l'Escola d'Educació Infantil Sa Miloca
  • Educació Socioemocional en l'Etapa d'Infantil
  • Efectes del vincle afectiu en el desenvolupament del llenguatge infantil
  • El Aprendizaje de la Lectoescritura desde una Perspectiva Constructivista
  • El cuento: un recurso para la inclusión.
  • El desenvolupament lingüístic en infants amb deficiència auditiva en l'etapa d'educació infantil
  • EL DIBUIX COM A EINA D'EXPRESSIÓ EN EDUCACIÓ INFATIL
  • Elementos de la naturaleza para una educación infantil intercultural. Aplicación en una escuela de Mallorca
  • El joc lliure i espontani a través de la pràctica psicomotriu en Educació Infantil
  • El joc simbòlic com a eina d'aprenentatge en la primera infància
  • El mètode Montessori: una proposta pràctica al segon cicle d'educació infantil.
  • El rincón de lectoescritura en el CEIP Es Pont
  • EL ROL DEL MESTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL EN COORDINACIÓ I COL·LABORACIÓ AMB ELS EQUIPS D'ATENCIÓ PRIMERENCA
  • Els ambients d'aprenentatge com a mètode d'ensenyament.
  • ELS BENEFICIS DELS ESPAIS EXTERIORS PER INFANTS AMB TRASTORN PER DÈFICIT D'ATENCIÓ I HIPERACTIVITAT
  • Els espais exteriors com a recurs educatiu: implementació del projecte d'horticultura a l'educació infantil.
  • Els jocs populars i les matemàtiques
  • El trastorn específic del llenguatge a l'aula d'Educació Infantil. Una proposta didàctica
  • El valor del joc simbòlic en les instal·lacions artístiques a l'aula d'Educació Infantil
  • Estratègies d'autoregulació de l'aprenentatge al segon cicle d'educació infantil
  • Estudi d'un infant amb un implant coclear i el seu desenvolupament de la competència verbal i no verbal
  • Evidències matemàtiques d'un joc matriu desconegut, panera dels tresors.
  • Guia de bones pràctiques per treballar amb infants amb Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge a l'aula d'Educació Infantil
  • Influència de les famílies en l'adquisió de la llengua catalana
  • Intervención musical basada en aspectos de la musicoterapia para un alumno de 4 años diagnosticado con Trastorno del Espectro Autista
  • Jocs interactius: implicació de les famílies. Anàlisi dels Grups Interactius del CEIP Son Ferrer.
  • L'activitat física com a mitjà per treballar la salut mental: el ioga a les aules d'Educació Infantil.
  • L'aprenentatge cooperatiu a les aules de sisè de l'Educació Infantil
  • L'aprenentatge emocional a l'Educació Infantil mitjançant la psicomotricitat
  • L'art com a eina per afavorir la inclusió a les aules d'infantil. Una proposta musical
  • L'atenció Primerenca a les escoles 0-3
  • L'Educació 0-3 i l'Atenció Primerenca. Una aproximació teòrica.
  • L'evolució del masclisme al conte de La Caputxeta Vermella
  • L'ús d'àlbums il·lustrats sobre diversitat familiar per introduir l'educació sexual com a eix transversal al segon cicle d'Educació Infantil
  • L'ús del llenguatge i comunicació en infants amb paràlisis cerebral a l'aula d'educació infantil.
  • La coeducació a les aules d'Educació Infantil de les Illes Balears
  • La educación artística como promotora de la interculturalidad y la coeducación.
  • La formació en educació inclusiva dels estudiants d'Educació Infantil de la Universitat de les Illes Balears
  • La gestió de la qualitat educativa en els serveis de la Primera Infància
  • LA IMPORTÀNCIA DE LA COEDUCACIÓ EN LA CONSTRUCCIÓ DE LA IDENTITAT PERSONAL A L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL
  • La importància de la Intel.ligència Emocional per l'aprenentatge i l'èxit acadèmic
  • LA INCLUSIÓN DE ALUMNOS CON DÉFICIT AUDITIVO EN EL ÁMBITO DE LA ACTIVIDAD FÍSICA EN LA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL.
  • La influència dels contes en el desenvolupament del llenguatge en Educació Infantil
  • La interculturalitat a Educació Infantil. Un recurs didàctic.
  • La pissarra digital com eina educativa a les aules d'Educació Infantil
  • La relació família-escola: Una mirada posterior a la Covid-19
  • La vivència de l'observació al CEIP Urbanitzacions de Llucmajor: les actituds i la mirada de les mestres
  • Les escoles bosc a Mallorca: una educació a l'aire lliure
  • Les Intervencions Assistides amb Animals (IAA) en infants amb trastorns del neurodesenvolupament
  • Les TIC com a eina de comunicación família - escola
  • Literatura infantil com a eina per a educar en valor
  • LOS CUENTOS INFANTILES COMO MEDIO DE INTRODUCCIÓN A LA LECTOESCRITURA
  • Más allá de las palabras. Estudio sobre la influencia de la cultura en el lenguaje no verbal en niños del segundo ciclo de educación infantil
  • Material multimedia basado en las regletas de Cuisenaire.
  • Modelo Montessori
  • Naturalesa i horts escolars: Instruments pedagògics d'interculturalitat a l'espai escolar d'Infantil
  • Projecte de Mare de Dia a Mallorca
  • Propuesta de intervención: El valor del juego simbólico en los rincones del aula de infantil
  • Propuestas para trabajar las emociones a través de las lecturas.
  • Recursos de la pedagogia de la mort i el dol per al CEIP Robines
  • Recursos lingüístics i afectius per infants nouvinguts per la integració
  • Recursos para el aprendizaje del inglés como LE en un contexto marcado por la situación educativa provocada por el Covid-19.
  • Recursos per a fomentar la lectura a l'etapa d'Educació Infantil
  • Retard maduratiu del llenguatge: necessitats educatives i proposta d'intervenció del llenguatge en l'etapa 0-6 anys.
  • Revisió de les relacions entre famílies d'Educació Infantil i el CEIP Robines per a la implicació familiar en temps de COVID
  • Teràpies assistides amb cavalls en infants amb Trastorn de l'espectre Autista a Educació Infantil
  • Una revisió de la literatura infantil: anàlisi des d'una perspectiva de gènere.
  • 9
  • Ambient d'aprenentatge de música: una proposta pel segon cicle d'Educació Infantil
  • Aprendizaje de vocabulario inglés a través de material didáctico
  • Aprenem les matemàtiques al poble de Sóller i voltants
  • Aproximació a les relacions famílies-escola a través d'una revisió bibliogràfica
  • Ayúdame a mirar: el rol del y de la docente sensible e inclusivo/a en la cotidianidad del aula de educación infantil
  • Beneficis de la psicomotricitat per a un infant amb trastorn de l’espectre autista (TEA).
  • Buscant noves maneres de conviure. L'educador art-sinergista.
  • Com aconseguir lectors competents
  • Com introduir el llenguatge bimodal a partir de la literatura a l'aula infantil
  • Cómo trabajar el cuerpo, la mente y el movimiento en Educación Infantil
  • Competencia emocional a través de la expresión corporal y la música
  • Coneixements i actituds sobre primers auxilis dels mestres del centre CEIP Rodamilans: proposta d'intervenció
  • Creació de nous materials didàctics al primer cicle d’educació infantil
  • Creation of a bilingual kindergarten: Roots and wings.
  • Decàleg per una bona comunicació amb les famílies
  • Deixa'm ser
  • Desarrollo, implementación y evaluación de un material multimedia
  • Desarrollo lógico matemático a través del juego junto con las T.I.C.
  • Desenvolupament i adquisició del llenguatge en l’etapa 0-6 anys. Necessitats educatives en el procés i recursos útils per cobrir-les.
  • Desenvolupament psicomotor a través del moviment lliure
  • Elaboració d'un model educatiu des d'una perspectiva Interaccionista i Espontaneïsta
  • El bilingüisme a l'etapa 0-3 anys
  • El cuento: escuchando y creando
  • EL CUENTO COMO HERRAMIENTA PEDAGÓGICA PARA FOMENTAR EL PLACER POR LA LITERATURA DESDE EDUCACIÓN INFANTIL
  • El desenvolupament emocional mitjançant el joc. Proposta didàctica P5
  • El joc com a eina d'aprenentatge de la lògica matemàtica en l'Educació Infantil
  • El juego como estrategia en el desarrollo integral en el ámbito escolar
  • El juego y la actividad física como instrumento facilitador de la inclusión del alumnado con Síndrome de X Frágil en la etapa 3-6 de educación infantil.
  • El Método Montessori en la Escuela Infantil Els Molins
  • El model educatiu del poble de Calvià del 1960 al 1980
  • El pensament matemàtic en el primer cicle d'educació infantil
  • El projecte Filosofia 3/18: com contribueix al desenvolupament del rol docent
  • Els artistes entren dins l’espai d’art
  • Els espais d’aprenentatge: la importància dels paràmetres de qualitat
  • Els experiments dins l’espai científic, un recurs didàctic
  • Els jocs de construcció dins la Pràctica Psicomotriu d’Aucouturier
  • El treball de la consciència emocional mitjançant el joc a l'aula d'educació infantil de P5
  • Ensenyança de la mesura utilitzant metodologia manipulativa
  • Estudi pilot de la capacitat comunicativa d’un infant CODA
  • Experiències d’infants CODA en l’àmbit familiar, escolar i social
  • Família i escola formen una aliança: el treball compartit dins l'aula
  • Guia de recursos d’atenció primerenca pel professorat d’infants de 3 a 6 anys amb Síndrome de Down
  • Historia de la prensa pedagógica en España y el papel que ocupa el juego en el Magisterio Balear
  • Influencia de la estimulación temprana y el juego en el desarrollo lingüístico de niños con RGD
  • Inteligencia emocional y TIC en el aprendizaje infantil
  • Interculturalitat en l’expressió plàstica de l’escola d’Educació Infantil. Estudi de cas
  • Intervención de los distintos agentes educativos en un conflicto con un trastorno específico del lenguaje.
  • Intervencions assistides amb cans amb infants amb trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH)
  • Investigar y educar en la Educación artística. Propuesta didáctica ENTRE TELAS
  • Jocs dramàtics per a infants de cinc anys
  • L'ambient d'experimentació. El despertar de la ciència.
  • L'ambient de música com espai d'aprenentatge en Educació Infantil
  • L'hort com a eina per a treballar els continguts matemàtics a l'educació infantil
  • L'imaginari infantil i les representacions mentals
  • LA CONSTRUCCIÓ DE L’APRENENTATGE EMOCIONAL MITJANÇANT EL JOC A LA PRIMERA INFÀNCIA.
  • La cultura artística tiene presencia en el ambiente de arte
  • La dramatización como recurso didáctico para el desarrollo de la expresión oral en educación infantil .
  • La educación emocional a través del juego en la primera infancia
  • La educación intercultural en las aulas de Educación Infantil
  • La expresión creadora en educación infantil
  • La formació docent vers el trastorn de l’espectre autista en l’àmbit de l’Educació Infantil a Mallorca
  • La formación inicial de maestros de infantil: el caso de España y Malta, un estudio comparado
  • La importancia de expresar verbalmente las emociones desde la primera infancia
  • La importancia de la educación emocional y los cuentos en Educación Infantil.
  • La importancia de la psicomotricidad en la educación infantil. Propuesta de actuación
  • La importància dels espais naturals en el desenvolupament infantil
  • La inclusió de la dansa creativa a l'educació infantil per al foment del desenvolupament integral dels infants
  • La inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives especials associades al TEA al segon cicle d’Educació Infantil
  • La inclusió mitjançant les metodologies actives: L’alumnat d’Educació Infantil amb el Trastorn de L’Espectre Autista (TEA)
  • La inclusión del alumnado diagnosticado de TEA en Educación Infantil: aspectos comunicativos
  • La integració de la natura en l’espai infantil per mitjà de l’art. Una visió transversal per a una vida plena.
  • La interculturalidad a la escuela infantil (3 3-6 años). Los planes de acogida a las escuelas de infantil de las Islas Baleares
  • La interculturalidad en los currículums de Educación Infantil de las CCAA de Andalucía, Cataluña, Comunidad Valenciana, Islas Baleares, Islas Canarias y País Vasco. Estudio comparativo
  • La música a l’etapa d'Educació Infantil com a eina per a educar en valors i fer front a les desigualtats socials
  • La música com a eina per potenciar el vincle entre els diferents membres de la comunitat educativa
  • La música com a eina per treballar les emocions a la primera infància
  • La presencia de la interculturalidad en los juegos escolares infantiles
  • La psicomotricitat vista des de diferents punts
  • La publicitat sexista en els catàlegs de joguines
  • La realitat del multilingüisme a les aules d’educació infantil a una escola pública del terme municipal d’Inca
  • La relació entre els reflexos primitius no inhibits i el correcte desenvolupament psicomotor
  • Las danzas tradicionales como elemento intercultural en el aula de Educación Infantil
  • Las matemáticas en la etapa 0-3 existen. Rincón matemático en un aula de 2-3 años.
  • La transformació i el canvi educatiu
  • Les Escoles Bosc, una alternativa a l’escola convencional. L’experiència de Ses Milanes de Bunyola
  • Les insuficiències de l'escola mixta: apostar per la coeducació a l'Educació Infantil
  • Les joguines de Joaquín Torres García
  • Los planes de acogida en cuatro escuelas de educación infantil de Palma. Estudio comparativo y propuestas de mejora
  • L’art com a una eina per conèixer-se a un mateix.
  • L’assignatura d’Organització i Gestió Educativa: anàlisi i comparativa de les universitats públiques.
  • L’educació artística i sensorial a través del sentit de l’olfacte. Paisatges òsmics.
  • L’EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DE L’ART EN EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Materiales naturales, experimentación y reciclaje en el aula de infantil. Una propuesta didáctica
  • Mejorar el ambiente de matemáticas de un centro de Educación Infantil
  • Metodología por Proyectos en Educación Infantil
  • Neuroarquitectura. Influència dels espais en els aprenentatges.
  • Obrint les portes a la inclusió a través del joc per ambients
  • Per què el sistema de comunicació bimodal pot ser útil per a persones no sordes: el cas de la síndrome de Down
  • Programa d'educació en valors a través del conte i de la poesia.
  • Proposta didàctica matemàtica per a infants d'educació infantil amb autisme o síndrome de Kanner
  • Proposta educativa per fomentar la igualtat de gènere a través de la literatura infantil i la Filosofia 3/18
  • Proposta per a afvorir la participació de les famílies dels alumnes d'Educació Infantil dins les aules en el CEIP Blai Bonet
  • Psicoeducació de la síndrome d’Asperger a l’Educació Infantil
  • Recull de contes per treballar les matemàtiques
  • Teaching English as Second Language through a velcro board in preschool
  • Un proces de canvi de mirada. La transformació dels espais de l'Escoleta Municipal Ses Cases Noves
  • Un viatge de transformació de l'espai d'art en un taller d'expressió: una conversa entre mans i ment
  • Ús de les TIC en Educació Infantil en infants amb TEA
  • “Aprender a descubrir, experimentar y transmitir las emociones en el aula de educación infantil.”
  • Acciones matemáticas en las instalaciones artísticas en el primero y segundo ciclo de educación infantil
  • Aligi Sassu
  • Ambients matemàtics a Educación Infantil de diferents centres de Mallorca
  • Anàlisi de les habilitats de pensament als ambients del CEIP Molí d'en Xema
  • Anàlisi i propostes de millora a l’aula Montessori d el CEIP Gabriel Vallseca
  • Análisis de diferentes estrategias para trabajar la dislexia
  • Aprenem matemàtiques a través dels escacs-
  • Are Disney and Pixar films adequate and appropriate for teaching English in infant Education?
  • Beneficios de la psicomotricidad para el alumnado de Educación Infantil con Trastorno del Espectro Autista
  • Comparativa d’estudis projectius per a la detecció de maltractament i negligència infantil a través de les seves projeccions.
  • Contar contes: procés i característiques
  • De pati a jardí. El sentit de meravellar - nos
  • Desarrollo del juego sensorial: Mesa de luz como herramienta didáctica.
  • Desenvolupament de llenguatge al segon cicle d'Educació infantil i activitats per dur a la pràctica
  • Disseny, creació i implementació d’un material multimèdia educatiu
  • Documentar: Una parte esencial en los procesos educativos
  • Dos casos de Trastorno del lenguaje oral
  • EDUCANDO LAS EMOCIONES A TRAVÉS DE LA EXPRESIÓN CORPORAL EN EDUACIÓN INFANTIL
  • Educando las emociones a través de los cuentos en la etapa de Educación Infantil 3-6
  • El camí que segueix tota documentació pedagògica; un trajecte circular entre l’observació, l’escolta i la interpretació
  • El desenvolupament de la intel·ligència emocional a través de la psicomotricitat amb infants de 4 anys
  • El desenvolupament del llenguatge al Trastorn de l’Espectre Autista (TEA): cas pràctic d’un infant amb autisme a les aules d’Educació Infantil
  • El enfoque emocional en el aprendizaje del inglés en educación infantil
  • El espacio natural y las relaciones en la infancia
  • El ioga i el mindfulnes com facilitador de la inclusió
  • El joc simbòlic. Observació d'estratègies, organització i recursos
  • El joc simbòlic com a eina per descobrir les emocions dels infants en E.Infatil
  • El juego infantil en la ciudad de Palma
  • El juego tradicional como elemento para trabajar interculturalidad en la educación infantil
  • El mindfulness com estratègia per aconseguir l'atenció plena a educació infantil
  • El plaer i el valor deljoc a l’obra de Celestin Freinet
  • Els jocs com a eina educativa per educar les emocions en l’etapa d’Educació Infantil
  • Els sistemes alternatius i augmentatius de comunicació en l’entorn escolar
  • El tractament de la interculturalitat a l'Educació Infantil de segon cicle d'Espanya, Alemanya, França i Austràlia
  • El Trastorn de l'Espectre Autista i la intel·ligència emocional. Propostes educatives per a Educació Infantil
  • El treball de les competències bàsiques a través dels ambients d’aprenentatge
  • El treball re-educatiu o terapèutic en l`àmbit psicomotriu
  • Equidad en la Educación: hacia una Escuela Inclusiva
  • Estudio de un caso práctico: El desarrollo del lenguaje expresivo y la LMEV en los niños/as con síndrome de Down
  • Estudi sobre tècniques docents per a l'adquisició de la lectoescriptura en situacions de desenvolupament atípic.
  • Expresión corporal y danza. Una propuesta para fomentar el movimiento creativo en el aula en la etapa infantil.
  • Fonamentar la intel·ligència generadora a partir de la metodologia d’espais d’aprenentatge
  • Identificació de les emocions en alumnes amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a Educació Infantil
  • Importància de les TIC a 0-6: revisió de la literatura dels estudis realitzats sobre l’impacte de les TIC.
  • Importancia del Inglés en las etapas de educación Infantil
  • Inclusión del alumnado con Trastorno del Espectro Autista mediante la actividad física en la etapa de educación infantil
  • Influència del desenvolupament motor en el desenvolupament emocional en infants de 0 a 3 anys
  • Introducció de les festes culturals a les aules de Mallorca i França a partir d'un anàlisi curricular
  • L'autonomia de l'infant als moments d'higiene personal
  • L'educació emocional com a eina de prevenció de l'assetjament escolar
  • L'ensenyament matemàtic amb el mètode Cuisenaire a segon cicle d'Educació Infantil
  • L'experimentació i l'apropament a l'activitat aquàtica durant els primers anys de vida.
  • L'ús de les TIC en l'etapa de 0 a 6 anys en escoles i famílies de Palma (Mallorca)
  • La adquisición de la lectoescritura desde la perspectiva de la inteligencias múltiples.
  • La aplicación del Método de Proyectos en el CEIP Puig de Na Fàtima. Una mirada retrospectiva y actual
  • La comunicació de la innovació educativa a les famílies: el cas del CEIP Rodamilans
  • La comunicación en el Síndrome de Down: Estudio de un caso.
  • La diversidad del tratamiento de la interculturalidad de diversos centros. Semejanzas y diferencias en función de la localización y carácter de las escuelas.
  • La diversitat lingüística i cultural en un centre educatiu de les Illes Balears
  • La documentació socioemocional a psicomotricitat
  • La Educación Artística en Educación Infantil a través de un espacio natural
  • La identitat de gènere en Educació Infantil
  • La importància de la música pel desenvolupament cognitiu dels infants
  • La inteligencia emocional: mindfulness y autorregulación en el segundo ciclo de educación infantil
  • La lectura com a eina per a la millora de les relacions dins l'aula
  • La literatura com a eina d'aprenentatge a l'aula d'Educació Infantil
  • La metodologia Montessori i la seva aplicació a les matemàtiques
  • La planificació del període d’adaptació al segon cicle d’Educació Infantil, tenint en compte la participació i la col·laboració de les famílies
  • La pràctica del mindfulness a l’educació infantil. Tècnica per desenvolupar l’autoconsciència, a fi de poder reconèixer el paper que té l’entorn i ser capaç de fer una gestió conscient de les emocions.
  • La psicomotricitat entesa de forma integral, vicenciada i interdisciplinar enfront a la psicomotricitat de Bernard Acouturier
  • La veu de la identitat. Reflexions d’una mestra sobre la recerca de la identitat dels infants a través de la fotografia
  • Les emocions de les mestres del CEIP Robines a l'hora de realitzar una entrevista individual
  • Les entrevistes amb famílies al CEIP Robines
  • Les instal·lacions artístiques: com espai de joc i aprenentatges significatius en l’etapa d’Educació Infantil
  • Llegendes i rondalles santamarieres a l'escola
  • L’educació emocional del docent: proposta de model i esbós de programa en educació emocional.
  • L’Educació Holística del segle XXI: vinculacions amb els antecedents pedagògics del Naturalisme i l’Escola Nova
  • Mindfulness y el Kung fu. Gestión de las emociones y consciencia corporal mediante el juego en el aula de educación infantil (5-6 años)
  • Multiculturalitat lingüística
  • Música i rutines a l'Educació Infantil
  • Neurociència i educació: responsabilitat compartida entre família i escola
  • Passar d'una metodologia tradicional a una d'innovadora: què implica per als docents a escala personal?
  • Potencialitats no específicament musicals que es desenvolupen a través de l'Educació Musical en l'etapa d'Educació Infantil
  • Proposta d'implementació d'un espai d'acompanyament a famílies amb nadons a Montuïri
  • Proposta didàctica: la interculturalitat a partir de la gastronomia lligada a les festes populars. Semblances i diferències.
  • Proyecto de investigación sobre el aprendizaje. Montessori y sus materiales
  • Psicomotricitat i autisme. Disseny d'un pla de millora
  • Quins tipus d'activitats afavoreixen l'aprenentatge de les matemàtiques als ambients no específics de matemàtiques.
  • Realitat Augmentada en el segon cicle d'Educació Infantil: disseny, elaboració, implementació i avaluació d'una proposta.
  • Robòtica educativa i pensament computacional. Anàlisi de diferents recursos disponibles a Educació Infantil.
  • Teaching English from a multicultural perspective in Early Childhood Education
  • Teaching the English language in Early Childhood Education through storytelling, dictogloss, vocabulary tabletop games and role playing - A didactic proposal
  • Trastorns del llenguatge i retard maduratiu del llenguatge dels infants
  • Treballar a l'aula d'infantil les rondalles menorquines i eivissenques a partir de les emocions.
  • Ús de la literatura infantil com a recurs per a treballar la por.
  • Valoración e intervención de las dificultades del lenguaje en niños de Educación Infantil
  • : Comparativa d’estratègies del desenvolupament del llenguatge a dos centres d’Educació Infantil
  • ¿El cuento es un agente globalizador en el mundo de la literatura infantil?
  • ¿ÉS LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA UNA ALIADA DE L’ADQUISICIÓ DE LA LECTOESCRIPTURA?
  • Anàlisi de l'educació emocional a l'aula
  • Anàlisi dels Grups Interactius des del paradigma inclusiu. Aula de 3 anys del CEIP Pintor Joan Miró
  • Anàlisi de l’estètica d’una escola urbana. Congrés Indians
  • Análisis del aprendizaje por proyectos en el MDS y las estrategias del docente
  • Aplicación práctica de la musicoterapia para estimular la atención y comunicación en niños con Trastorno del Espectro Autista y Necesidades Específicas de Apoyo Educativo
  • Aportacions de l’Educació Artística a infants amb Trastorn de l’Espectre Autista
  • Aprendizaje significativo de la lengua inglesa en el segundo ciclo de Educación Infantil
  • Aprenentatge cooperatiu: anàlisi de les competències socioemocionals sobre les dinàmiques cooperatives per a la cohesió de grup
  • Aprenentatge del llenguatge escri des d'una perspectiva constructivista. Una experiència a una aula de 5 anys.
  • Art al carrer: una acció transformadora
  • Atenció Primerenca en la Famílies i els Entorns Naturals: coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils I
  • Atenció Primerenca en la Famílies i els Entorns Naturals: coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils II
  • Coeducación a través de la Educación Infantil
  • Concepciones actuales sobre Arte en Educación Infantil
  • Descobrint la geometria i la mesura a través del joc (3-6 anys)
  • Descripción y análisis del proceso de aprendizaje de la lectoescritura en dos aulas diferentes
  • Desenvolupament del llenguatge oral a través dels contes: Una proposta d’intervenció al segon cicle.
  • Diferentes metodologías en la enseñanza de la escritura en Educación Infantil
  • Dues perspectives de moviment: Bernard Aucoutourier i Emmi Pikler
  • El Blog como herramienta de promoción de los juegos tradicionales en educación infantil. (Etapa 3-6 años)
  • El CEIP Verge de Lluc en su cincuenta aniversario: una aproximación a sus inicios a través de los testimonios personales.
  • El conte com a eina per a treballar la interculturalitat a l'aula d'infantil (3-6 anys)
  • El desenvolupament de les habilitats socio-emocionals en l’educació infantil mitjançant el joc.
  • El fil que ens pot unir: la comunicació entre les famílies i l'aula d'Educació Infantil a través d'un weblog
  • EL JOC COM A EINA DE SOCIALITZACIÓ A LA PRIMERA INFÀNCIA
  • El joc com a instrument facilitador de la inclusió i atenció a la diversitat a l’etapa de 3-6 anys d’Educació Infantil
  • El màgic poder de la música i la seva educació pel desenvolupament integral de l'infant
  • El método montessori en la lectoescritura
  • El model educatiu del CEIP El Martinet
  • El paisatge sonor natural. Proposta didàctica al segon cicle d’Educació Infantil
  • El papel de la madurez en el aprendizaje de la lectoescritura
  • El rol dels mestres en el Grups Interactius a Educació Infantil
  • Els ambients d'aprenentatge. Proposta d'un ambient d'aprenentatge musical
  • Els beneficis de la dansa com a recurs pedagògic en l’etapa d’Educació Infantil
  • Els Beneficis del Ioga i la Meditació a l’Etapa d’Educació Infantil: una proposta pràctica al CEIP Galatzó (3-6 anys)
  • Els contes com a expressió de les emocions
  • Els contes i altres recursos didàctics per treballar la interculturalitat a l'educació infantil (3-6 anys)
  • Els Contes Motors en l’àmbit de la Psicomotricitat a través de la Innovació
  • Els Grups Interactius, una pràctica inclusiva en les Comunitats d’Aprenentatge
  • El significat de demanar perdó. Superació de la teoria de la ment als 3 anys.
  • El suport a l'Educació Infantil en una escola que aposta per a la inclusió
  • Els valors de les Rondalles en l'etapa d'Educació Infantil
  • El tractament de la diversitat a les aules de s'Arenal
  • El vincle afectiu: component bàsic dins les aules d'educació infantil
  • Enseñar inglés como LE en un contexto educativo diverso de Mallorca: un cambio de mirada hacia la multiculturalidad
  • Estrategias de intervención de las maestras para acompañar y guiar a los niños y generar aprendizaje en el trabajo por proyectos
  • Estudi sobre l’ús de les tIC que utilitza un centre d’Educació Infantil per la relació amb les famílies
  • Fútbol: ¿Valores en juego e igualdad en el campo? Análisis de conductas Fair Play del equipo A.D. Son Sardina Prebenjamín
  • Hàbits saludables a l’aula d’Educació Infantil
  • Importancia del momento adecuado para iniciar la lectoescritura en Infantil
  • Influencia de la práctica psicomotriz en el desarrollo sano de la personalidad de niños provenientes de entornos socioculturales y económicos bajos.
  • Interculturalidad en Educación Infantil 3 - 6 años
  • L´espai de les terracetes: un umbral entre el dintre i el fora
  • L'aprenentatge matemàtic a traves dels contes infantils
  • L'Escola Nova. Una proposta per una educació de qualitat
  • L'evolució històrica del concepte de família
  • L'organització de l'aprenentatge cooperatiu als centres d'educació infantil
  • La dansa com a mitjà de comunicació i expressió
  • La Danza: instrumento para el trabajo de la interculturalidad en la etapa de Educación Infantil (4-6 años)
  • La destrucció i la transformació en les instal·lacions artístiques.
  • LA EDUCACIÓN EMOCIONAL A TRAVÉS DEL JUEGO
  • La importància de la música pel desenvolupament infantil
  • La importancia de las actividades acuáticas en edades tempranas
  • La importància de la transmissió dels hàbits, els rituals i les rutines a l’Educació Infantil
  • La influencia dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants d'Educació Infantil.
  • La integració d'infants a les aules envers la interculturalitat
  • La interculturalitat a l'escola infantil (3-6 anys)
  • La intervenció educativa sobre l'educació sexual en la primera inància
  • La màgia de la llum: les instal·lacions artístiques a l’Educació Infantil.
  • La música como herramienta interdisciplinar en la etapa de Educación infantil
  • La observación del aprendizaje cooperativo en la etapa de Educación Infantil.
  • La Pedagogia Waldorf: Una nova visió de l'educació
  • La protecció de la infància al Boletín de la InstituciónLibre de Enseñanza
  • La psicomotricitat en infants amb Síndrome de Down, una passa a l’autonomia
  • La relaxació a través de la psicomotricitat en educació infantil
  • La relaxació i l’atenció com a rutines de transició al CEIP Es Pont
  • La resposta educativa davant la infància protegida. La relació del docent amb les famílies d'acolliment familiar
  • Las instalaciones artísticas mediante la pintura
  • Learning English through technology: Infant school education
  • Les TIC com a eina de comunicació alternativa a la primera infància amb TEA
  • Los cuentos interactivos como recurso didáctico en la enseñanza de la lengua inglesa en educación infantíl
  • L’alimentació saludable després de la lactància fins als 6 anys: testimonis i experiències de professionals del camp educatiu i sanitari
  • L’autisme i els contextos naturals: una manera de fer i aprendre a dins l’àmbit familiar
  • L’educació no formal dins l’àmbit d’una ONG
  • L’ensenyament de la música a partir del moviment a Educació Infantil
  • Mindfulness y Yoga. Autorregulación emocional a través del juego en el Aula de Educación Infantil
  • Necessitats i beneficis del moviment en l’etapa de 3-6 anys. Una proposta pràctica desenvolupada al CEIP Verge de Lluc
  • Nombratzart
  • Obrint lesportes de l'aula a les famílies d'infantil
  • Paraula i moviment a l'Educació Infantil
  • Planificació i organització del treball de les emociones dins l’aula
  • Política municipal de Barcelona en matèria de creació d’espais no hostils a l’infant.
  • Procés de transformació de l’espai d’entrada
  • Protagonistes del seu aprenentatge: Projectes de Treball.
  • Recopilación de recursos online para trabajar las competencias matemáticas en el segundo ciclo de Educación Infantil a través de la Pizarra Digital Interactiva.
  • Recull i anàlisi de contes per a treballar la Literatura Infantil
  • Relació família escola. Una mirada respectuosa.
  • Sumergidos en el arte contemporáneo.
  • The importance of English in the classrooms of early childhood education
  • Trastorn d’Espectre Autista: sentits i ambientació de l’aula Infantil
  • Trastorno específico del lenguaje (TEL) y recursos educativos en educación infantil
  • Una mirada fotoetnogràfica als espais del CEIP Sant Jordi
  • Un món per descobrir. Els ambients d'art
  • Un procés de canvi metodològic a Educació Infantil
  • Un viatge per la infància al llarg de la història
  • Viure el món de les matemàtiques
  • Afavorir la resiliència a través del mindfullness en infants amb vulnerabilitat socioemocional
  • Anàlisi del contingut matemàtic en la metodologia dels ambients d'aprenentatge: donar veu a les accions espontànies dels infants
  • Anàlisi del desenvolupament cognitiu-motor de l'infant a la primera infància
  • Anàlisi dels personatges dels contes més coneguts de la literatura universal
  • Análisis de aplicaciones informáticas de apoyo al aprendizaje de la lecto-escritura
  • A PRENDIZAJE COOPERATI VO Y SU PRÁCTICA EN EL AULA
  • Aprenem a treballar les emocions a quart d'infantil
  • Aproximación biográfica a la vida y obra de Susana Volosín
  • Arte y emoción. La importancia de trabajar la educación emocional a través de arte en la etapa de educació infantil
  • Avaluació de les dificultats del llenguatge i proposta d’intervenció educativa a l’aula d’infantil
  • Bullying, impacto socioemocional en la primera infancia
  • Cap a una infància sense exclusió. Història de vida com a relat d’una experiència
  • Coeducación en el ámbito escolar
  • Competència lingüística d'una aula de 5 anys de l'escola Pureza de Manacor a partir del Termòmetre Lingüístic
  • Coneix a l’infant inquiet i desatent: Estudi del TDA-H a l’aula d’infantil
  • Cuines del món. Estratègies d'intervenció educatives per la diversitat cultural a través de la gastronomia a l'etapa d'educació infantil.
  • Danza en la escuela
  • Desarrollo evolutivo del juego en la primera infancia (3-6).
  • Documentar per créixer; un mirall d’experiències
  • EDUCACIÓN EMOCIONAL A TRAVÉS DE LA EXPRESÓN CORPORAL EN EDUCACION INFANTIL
  • El aprendizaje experiencial en espacios naturales aplicado a Educación Infantil
  • El caràcter pedagògic de la dansa a l’Educació Infantil
  • El conte com a estratègia metodològica
  • Elements que afecten i condicionen la cultura d'una comunitat professional que fa front a la sostenibilitat d'un projecte de millora: estratègies i recursos per crear una cultura de cooperació i organització
  • El joc en les avantguardes
  • El lenguaje oral y su didáctica en Educación Infantil
  • El llenguatge expressiu dels infants amb Síndrome de Down: estudi i intervenció d’un cas
  • El llenguatge oral a través dels contes il·lustrats a l'Educació Infantil
  • El maltractament infantil: una revisió de les seves conseqüències en l'àmbit escolar
  • EL MASSATGE COM A EINA DE RELAXACIÓ EN EL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL.
  • El massatge infantil com a connector de vincles familiars a l’escola d’Educació Infantil: una proposta en l’etapa 0-3
  • El modelo del psicomotricista en educación infantil
  • El plaer per la literatura a l'educaciç´ó infantil: la importàncuiade la biblioteca escolar i la col.laboració de família i mestres
  • El rol del psicomotricista en les sessions de psicomotricitat
  • Els ambients d’aprenentatge com alternativa educativa d’ensenyament-aprenentatge.
  • Els sistemes de comunicació per a infants amb Paràlisi Cerebral
  • Els usos lingüístics dels infants en els ambients de joc simbòlic: un cas pràctic
  • El uso de las canciones que implican movimiento en el aprendizaje de vocabulario en inglés en educación infantil.
  • Evolució de l'estudi de la neurobiologia de les emocions i aplicacions a Educació Infantil
  • Imágenes de un mundo igual.
  • Intervencions Assistides amb Animals dirigides a infants amb Trastorn de l’Espectre Autista en l’àmbit escolar
  • Joc heurístic a l'etapa d'educació infantil.
  • Juegos educativos con materiales reutilizados.
  • L'adquisició dels continguts lògic-matemàtics a través del joc a Educació Infantil
  • L'art d'intervenir.
  • L'ensenyança de la lectoescriptura a infants de 5 anys.
  • L'estimulació del llenguatge a partir dels jocs lingüístics a educació infantil (4-5 anys)
  • L'expressió artística com a eina per treballar les emocions en Educació Infantil
  • L'infant protagonista: un recurs que millora la participació de les famílies a l'escola
  • L'organització i gestió dels ambients al CEIP Establiments
  • La alimentación saludable en segundo ciclo de Educación Infantil (3-6 años) Belén Jimeno Bennassar Grado de Educación Infantil Año académico
  • La comunicació afectiva des de la figura del tutor/a a l'educació infantil
  • La comunicació espontània amb les famílies a les aules d'Educació Infantil. Entrades i sortides al CEIP Robines
  • La Depuració del magisteri
  • La discapacitat visual en Educació Infantil. Conceptualització, escolarització, estratègies i recursos.
  • La diversidad cultural como factor a tener en cuenta en la Educación Artística Infantil
  • La educación emocional en las aulas de Educación Infantil
  • La importància del joc en el desenvolupament psicomotor
  • La importància del joc simbòlic en la psicomotricitat
  • La inclusió educativa. Anàlisi del cas d’un infant amb dificultats
  • La influència del joc simbòlic en el desenvolupament de les funcions psicològiques superiors
  • La Interculturalidad en Educación Infantil. Propuestas para trabajar en el Aula.
  • La mare de dia com a figura referent
  • La mediació escolar en la estapa de educación infantil como estrategia de prevención y resolución de conflictos
  • La musicoteràpia com element afavoridor de la comunicació en infants amb paràlisi cerebral
  • La poesia aplicada amb Filosofia 3/18
  • La psicomotricidad como medio de aprendizaje de la lengua inglesa en la etapa de educación infantil
  • La relació dels infants de 0 a 6 anys amb l’educació ambiental i l’entorn natural d’Algaida
  • La relaxació a l’educació infantil aplicada a L’aula de 3-4 anys
  • Las apps como herramienta organizativa y de comunicación en los centros de educación infantil
  • Las etapas del desarrollo psicomotor y posibles alteraciones en el aula
  • La vivencia del llanto en las aulas o centros de educación infantil
  • LA VIVÈNCIA DEL TEMPS ALS ESPAIS DE L’ESCOLA EL MARTINET
  • Les Intel·ligències Múltiples dins els ambients d’aprenentatge
  • Les matemàtiques a través dels contes
  • Les relacions família i escola en Educació Infantil. Hbailitats comunicatives en el CEIP Sa Graduada
  • L’Art Contemporani a l’Educació Infantil. Performances i Pintura Minimalista
  • L’autoimatge, imatge plàstica i els processos d’expressió artística
  • L’ESCOLARITZACIÓ D’UN INFANT AMB LIMITACIONS MOTRIUS A L’ETAPA D’EDUCACIÓ INFANTIL
  • METODOLOGIA D’APRENENTATGE PER AMBIENTS: Un camí per aprendre fent.
  • Mirant pel forat del pany: En exemple de documentació pedagògica per a famílies del CEIP El Martinet
  • Promoure la sensibilitat estètica cap a la natura
  • Proposta per a la creació d'una ludoteca idònia
  • Relajación a través de la música en Educación infantil.
  • Resolució de conflictes: intervencions de l'educador al CEIP Establiments
  • Temps al temps, des d’una perspectiva de l’educació lenta
  • Una mirada cap a la lentitud. La vivència del temps a les  escoles infantils  0-­‐3.
  • Una propuesta de práctica psicomotriz en la etapa infantil 3-6 años Elena Ramírez
  • Utilització del massatge infantil per treballar l’educació emocional i la relaxació a l’educació infantil (3 – 6).
  • Ambients que creen emocions.
  • Anàlisi de la figura de la cap d’estudis del CEIP Es Pont: com ser una bona líder pedagògica.
  • Anàlisi de les intervencions docents, per afavorir el desenvolupament de les habilitats de pensament, en el marc del programa Filosofia 3/18
  • Anàlisi de les praxis docent en el tractament de l'Educació Artística i Plàstica al marc de l'illa de Mallorca
  • Anàlisi dels ambients de l’EI Sa Torre
  • Anàlisi i intervenció educativa en un cas infantil del Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)
  • Aplicació de l’expressió corporal a l’aula d’infantil
  • Aprendre: una tasca compartida. Experiències cooperatives a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont
  • Aprenen amb el joc simbòlic?
  • Arrels, educar des de la natura
  • Breu anàlisi sobre l'evolució del moviment i la cognició comparant infants de 3 i 5 anys
  • Canvi de paradigma educatiu a Mallorca. Acompanyament de professionals de l'educació en aquest procés
  • Com afecta la interculturalitat a l'aula de 5 anys
  • Creació d'un espai de lectura a la ludoteca de Son Espases
  • Curs de formació: L'expressió innata des de l'àmbit de l'educació artística
  • Desarrollo del Lenguaje en los alumnos de Educación Infantil procedentes de entornos socioculturales deprivados
  • Desarrollo del Lenguaje y de la Comunicación en alumnos con TEA e intervención educativa en centros de Educación Infantil de Mallorca
  • DESCUBRIENDO EMOCIONES EN EDUCACIÓN INFANTIL.
  • Descubrir el Graffiti en el Segundo Ciclo de Educación Infantil
  • Documentar l'aprenentatge cooperatiu per impulsar la cooperació familiar.
  • Educació Emocional a l´escola infantil; aprenent emocions a través de la psicomotricitat
  • Educació emocional a través de la música
  • El aprendizaje cooperativo. El juego en educación física en la etapa educativa 5-6
  • El aprendizaje cooperativo en el ámbito de la actividad física en la etapa 3-6 años
  • El contacto diario con las familias en Educación Infantil
  • El conte musical com a recurs a les aules d'educació infantil
  • El desenvolupament psicomotor en els infants de 0 a 3 anys i les influències que hi tenen els adults
  • El El sentit i la importància de l’espai de referència a la Comunitat de Petits d’El Martinet
  • El ioga a la primera infància: aproximacions i una proposta d’intervenció didàctica
  • El joc com a eina de desenvolupament infantil
  • El joc en família. El valor i el plaer del joc a la primera infància
  • El medi aquàtic en l’Educació Infantil (3-6 anys)
  • El món de les emocions, a partir del contes, a l’etapa de l’Educació Infantil: Expressió i autocontrol.
  • El Moviment Surrealista a l'Educació Infantil. Disseny d'una proposta d'intervenció educativa.
  • El paper de l’Atenció Primerenca i la seva coordinació amb l’Educació Infantil.
  • EL perfil fonològic dels alumnes d'una aula de 5 anys.
  • El por qué de las tres dimensiones en Educación Infantil
  • Els ambients d'aprenentatge i la seva realitat a Mallorca (2008-2016): el cas de l'ambient "Petits artistes" de l'EI Sa Torre
  • Els ambients d’aprenentatge: un camí cap a l'inclusió
  • Els beneficis de l'educació musical en el dia a dia escolar i en el desenvolupament de l'infant
  • Els contes com a material didàctic per a lEnsenyança/Aprerentatge de l'anglès a una aula de 4 anys del CEIP Sa Marina de Llucmajor
  • Els valors a través de la literatura infantil contemporània
  • El teatre a l'aula d'Educació Infantil
  • El Trastorno por Déficit de Atención con o sin Hiperactividad en el segundo ciclo de Educación Infantil
  • Entrades relaxades: un intercanvi de qualitat a Congrés Indians (Barcelona)
  • Espai Art. Viure i créixer amb el procés de l’art. Projecte d’un centre d’activitats artístiques, per a nins i adults.
  • Estimulación multisensorial en personas con discapacidad múltiple
  • Estudi fonètic dels alumnes d'una aula de 5 anys. Aplicacions didàctiques.
  • Èxit escolar: una feina compartida
  • Instal.lacions artístiques i joc simbòlic
  • Intel·ligència emocional a través de la biodansa Grau d’Educació Infantil
  • Jocs cooperatius a l’Educació Infantil: Disseny d’una unitat didàctica per a prevenir i resoldre conflictes
  • L'àlbum il·lustrat i les emocions a l'Educació Infantil
  • L'esquema i el control corporal en l'educació infantil
  • L'ombra, més que un tros de fosca.
  • La actividad motriz en niños con Parálisis Cerebral.
  • La comunitat de petits a fora: les passejades d'El Martinet
  • La construcció de la cultura de l’espai a l’escola El Martinet
  • La documentació com a part del procés educatiu. Proposta de millora al CEIP Sant Miquel (Son Carrió)
  • La geometria i el mosaic àrab en Educació Infantil
  • La importància del joc, per al desenvolupament motor, en l’etapa d’educació infantil 3-6 anys: una proposta per dur a terme a les escoles
  • La importància del joc a la primera infància
  • La incorporación de un rincón matemático en el aula de Infantil (3 años)
  • La integració sensorial a través del joc de rimes i massatges. Propostes d'intervenció
  • La intervención del docente en una sesión de psicomotricidad
  • La kinesiologia com a proposta per l'aprenentatge dels infants
  • La metodologia d’ambients: aprendre més enllà del currículum
  • La mirada cap a l’infant: eix per a la recerca de la coherència educativa a l’escola Verge de Lluc
  • La necessitat de la relaxació a l'Educació Infantil
  • La psicomotricitat a l’etapa d’educació infantil en un centre específic
  • La representació de la família en infants de cinc anys en el municipi de Pollença
  • LA SENSIBILITZACIÓ ENVERS ELS INFANTS AMB DISCAPACITAT MITJANÇANT EL JOC
  • Les altes capacitats a l’escola infantil. La importància del diagnòstic i el tractament dels infants i les famílies.
  • Les famílies entre a l'escola. Anàlisi de cas del CEIP Nicolau Calafat
  • L’acompanyament emocional dels infants de P5 a l’escola Congrés- Indians.
  • L’activitat física i el rendiment acadèmic en Educació Infantil
  • L’ART DELS ESPAIS A EDUCACIÓ INFANTIL
  • L’evolució del jocs populars i tradicionals a l’etapa d’Educació Infantil
  • L’expressió corporal: Cos artístic a l’etapa de l’educació infantil (3-6 anys)
  • L’expressió Corporal treballada amb infants de tres anys a partir de diferents àmbits
  • Matemàtiques cooperatives amb material manipulable
  • Mejora del aprendizaje emocional a través del juego
  • Observar per avaluar: L’experiència a Congrés Indians
  • Programa Emocional a l'educació infantil
  • Projecte d’alimentació saludable a l’etapa d’Educació Infantil
  • Projectes de treball: paper de l’infant i del docent. Anàlisi del projecte d’aula del CEIP Rodamilans
  • Proposta de nous materials en el pati d'Educació Infantil
  • Proposta didàctica trimestral: l'art en diferents etapes històriques
  • Reggio Emilia com a context de qualitat per la primera infància per assegurar l’art, l’estètica, l’experimentació i el desenvolupament de la creativitat. L’atelier i la figura de l’atelierista com factors essencials per promoure l’expressió artística. Aproximació realista i pràctica a les nostres escoles infantils.
  • Reivindiquem la dansa i l'expressió corporal: una proposta per a l'educació infantil
  • Relacions entre els processos d’aprenentatge, autoconcepte i gènere. Experiència en un context Marroquí.
  • Sanar el alma con sonrisas: Asociación Sonrisa Médica
  • Síndrome Asperger en educación infantil. Estrategias de intervención
  • Técnicas de relajación en la etapa de educación infantil
  • Transició educativa. Continuïtat entre el cicle d'educació infantil i primària.
  • Trastorn de l'espectre autista: fomentar i treballar la lecto-escriptura a l'educació infantil
  • Trastorns del llenguatge oral a educació infantil
  • Actividad física en alumnado con discapacidad en la primera etapa educativa: importancia y beneficios en el día a día. Experiencia en CEE Mater Misericordiae y comparaciones con el CP Pràctiques
  • Aportaciones y aspectos positivos de la educación musical y uso de la música como recurso en el proceso formativo en la etapa de Educación Infantil
  • Aprendre a dibuixar dins les aules d'educació infantil
  • Aproximació al model pedagògic de les escoles de Reggio Emilia i al disseny d'un espai modèlic per a l'educació infantil
  • Art i Ciències Naturals: encontres a l'escola infantil
  • Art sostenible: propostes didàctiques amb materials reciclats i la tècnica de l'estampació
  • Creixem feliços ensenyant amb el cor: fonamentem l'autoestima dels més petits
  • D'on ve mon pare?
  • De l'educació artística a l'educació sensible
  • Descobrint la lògica a partir del material inespecífic reciclat
  • Descobrir i entendre el món matemàtic
  • Disseny d'un programa promocional de bons tractes infantils per famílies de Campos
  • Educar per la mort
  • El autismo en el aula. Estrategias y recursos para favorecer la integración de personas con Trastorno del Espectro Autista
  • El Codi de l'Art: diàleg entre art i matemàtiques a l'educació infantil
  • El diálogo entre arquitectura y pedagogía:Análisis del trabajo por ambientes en el CEIP Sa Marina de LLucmajor
  • El juego como herramienta didáctica en Educación Infantil
  • El procés d'aprenentatge del llenguatge escrit a l'Educació Infantil (3-6 anys)
  • El Rincón de juego simbólico y su didáctica.
  • El rol de l'adult en el joc lliure de l'infant
  • Els contes: un recurs per treballar el desenvolupament emocional a la primera infància.
  • Els jocs tradicionals amb la col·laboració de les famílies al pati d'educació infantil.
  • Els jocs tradicionals del món com a eina didàctica
  • Els llibres d'art per a infants: una eina per descobrir
  • Els Racons a l'Educació Infantil. Com avançar en aquesta metodologia.
  • Els racons d'intercicle al CEIP Rafal Vell
  • Els rellotges a l´escola des de la perspectiva de l´educació lenta
  • Els tallers en temps de pati. Tothom pot aprendre. Tothom pot ensenyar.
  • Els titelles i les emocions bàsiques a l'educació infantil
  • El Taller de construcció a L´EI Es Faralló de Portocolom
  • El teatre i l’expressió corporal a l’Educació Infantil. Una proposta per a la seva aplicació
  • El tractament de la cultura tradicional mallorquina a l'educació infantil.
  • El trastorn de l'Espectre Autista i la seva intervenció
  • El trastorn de l’espectre autista dins l’aula
  • El treball en xarxa: la relació de l'escola amb els serveis socials.
  • Envoltats de figures i cossos geomètrics
  • Fer visible la infància: La documentació a la comunitat de petits d´"El Martinet"
  • Hábitos saludables; para prevenir la obesidad el sobrepeso y el sedentarismo infantil
  • Intervenció educativa sobre les alteracions de comunicació i llenguatge dins l’espectre autista: Estudi d’un cas
  • Jocs d'ahir, d'avui i de sempre: una proposta del joc popular i/o tradicional a l’etapa d’educació infantil
  • L'educació física a educació infantil, etapa 3-6 anys: una proposta didàctica del joc com a motor d'aprenentatge
  • L'educació infantil a Sant Joan des de l'any 1970 fins a l'actualitat
  • La conducta prosocial en la infància
  • La discapacitat auditiva: concepte, avaluació i intervenció en diferents centres educatius
  • La discapacitat auditiva en infants en l’etapa d’Educació Infantil
  • La importancia de trabajar la educación artística a través de la naturaleza
  • La intel·ligència emocional a l'aula d'infantil
  • La interculturalitat
  • La millora de la relació Famìlia-Escola amb la introducció de les noves tecnologíes. Una proposta en pràctica al CEI Teringa
  • La narració de contes a Educació Infantil: reflexions i propostes
  • La narració oral a Educació Infantil: pautes i propostes
  • Land Art a Educació infantil: un projecte possible
  • La participació de l'escola en el treball en xarxa. La complementarietat i la col·laboració en contextos de vulnerabilitat
  • La participació de les famílies a l'escoleta. Com podem afavorir aquesta participació?
  • La Pedagogia Hospitalària i l'Aula Hospitalària i la seva relació amb el món educatiu
  • La pissarra digital en Educació Infantil
  • La pràctica de la Psicomotricidad Educativa y Preventiva
  • La pràctica i la vivència del docent en els racons
  • La Realidad Aumentada en Educación Infantil
  • La relació entre família i escola a l'etapa d'Educació Infantil
  • La relació i les eines que utilitzen per comunicarse famìlia i escola
  • La resiliència: Com treballar-la des del context educatiu
  • Les calandretes occitanes i el treball del plurilngüisme.
  • Les Etapes Evolutives del Dibuix a Infantil
  • Les matemàtiques en la vida cotidiana
  • Les matemàtiques nés enllà de l'aula
  • Les primeres passes cap a l'aprenentage de l'anglès
  • Les TIC, el temps lliure i la febre de la pantalla
  • L’anglès a les aules d’Educació Infantil: Els alumnes de 5 anys entenen ordres bàsiques en anglès?
  • L’Educació Musical a Infantil: Una programació a l’aula de 4 anys
  • L’Educació Musical al CEIP Son Verí
  • L’equinoteràpia, un mètode terapèutic i educatiu mitjançant el cavall a l’etapa educativa d’infantil
  • Matexperimentant
  • Música i Creativitat van de la mà a l’Educació Infantil
  • No som diferents. Un instant en la vida dels altres. Proposta didàctica per a infants de 3 a 6 anys mitjançant l'aprenentatge cooperatiu.
  • Per qué documentar a l´escola?Sentit i significat de la documentació pedagògica
  • Programa sobre les intel·ligències múltiples en un aula de quatre anys
  • Promoció de salut infantil mitjançant el contacte amb la natura
  • Proposta d'un set d'activitats d'aprenentage d'Educació Emocional basat en els Tipus d'activitats d'aprenentatge de Judi Harris i Mark Hofer.
  • Propuesta de integración TIC en la metodología de trabajo por proyectos
  • Psicomotricitat 0-3: coneixements previs, fonaments teòrics i guia pràctica
  • Què són i en què consisteixen les pràctiques restauratives. Aplicació i aproximació al CEIP Rafal Vell.
  • Tècniques creatives a l'escola infantil: el frottage
  • Trabajar las emociones en Educación Infantil a través de los cuentos
  • TRASTORNS DE L’ESPECTRE AUTISTA A LES AULES ORDINÀRIES: TÈCNIQUES D’ENSENYANÇA- APRENENTATGE
  • Treballar les matemàtiques als 3 anys, a partir de material reciclat
  • Treballem la por a l'educació Infantil
  • Una nova manera de viure la música en l’Educació Infantil (3-6)
  • 10 Propostes didàctiques interculturals per l´Educació Infantil (3-6 anys)
  • Alimentació i nutrició a l’etapa infantil, 0 – 6 anys: una proposta didàctica al segon cicle d’infantil
  • Anàlisi: Els llibres de coneixements
  • Anàlisi de la participació de les famílies a l'escola en relació al sistema educatiu finlandés
  • Análisis de la práctica psicomotriz educativa en el CEIP Mª Antònia Salvà (Son Sardina)
  • Anglès, llengua i escola: la introducció de lànglès a les aules d'educació inffantil del CEIP Melchor Rosselló i Simonet.
  • Aprendre en la natura i amb la natura. Una proposta i posada en pràctica d’itineraris amb infants de 0 – 6 a Mallorca
  • Autoconcepte i autoestima en els contes infantils
  • Beneficis de l'activitat aquàtica com a element curricular a l'escola d'Infantil (3 – 6 anys): una proposta d'implantació
  • Biblioteca i Escola, el binomi fantàstic
  • Com contar contes: estratègies per a l'Educació Infantil.
  • Comparativa de diferentes tipos de soporte para determinar su eficacia en la transmisión de cuentos en educación infantil
  • Consideraciones sobre la importancia de la educación emocional en las aulas de infantil
  • Contes per ser tots iguals
  • Desarrollo del pensamiento lógico-matemático a través del uso de material concreto natural.
  • Descobrim la relaxació: proposta per a l´Educació Infantil
  • Disseny d'un projecte de psicomotricitat
  • Distribució de l'espai. Aules d'Educació Infantil
  • El Col·legi Pius XII: un centre amb història (1948-2014)
  • El descobriment fortuït a l'Escola Infantil: propostes d'educació artística a partir del surrealisme
  • El desenvolupament dels infants de Jean Piaget i les crítiques a la seva teoria
  • El dibuix de la figura humana en infants de cinc anys
  • El dibuix en educació infantil: pràctica i significat a partir d’escenaris d’art contemporani
  • El joc: una font d´aprenentatges diversos
  • El joc psicomotriu dels infants
  • El moviment a edats primerenques
  • El paper del docent en la pràctica psicomotriu educativa dins l’etapa 3-6
  • El perfil dels professionals dels Espais Familiars
  • El Projecte Filosofia 3/18: Aprendre a pensar
  • El projecte psicomotriu als col.legis d'educació infantil
  • El Raonament Lògic i la Filosofia en la infància: Posada en pràctica
  • El rendiment acadèmic dels alumnes en funció de les característiques socials de les famílies
  • Els beneficis del joc lliure en un entorn natural
  • Els contes, eina educativa per introduir als infants a l'univers emocional. Proposta pràctica
  • Els gestos cobren vida. La importància de la comunicació verbal i no verbal
  • Els jocs populars - tradicionals i la seva utilització en l’etapa de l’Educació Infantil: una proposta d’activitat extraescolar
  • El valor y el placer del juego en la primera infancia
  • Escola-Família: Les estratègies de comunicació més eficaces per aconseguir la participació
  • Geometricart
  • Influència de la música en el desenvolupament intelectual dels infants
  • L'ambient de jocs de pensar del CEIP Son Basca
  • L'educació emocional i la resolució de conflictes a l'etapa d'infantil. Proposta d'intervenció educativa a una aula de 3 anys.
  • L'educació musical i la creativitat musical a la primera infància
  • L'expressivitat motriu: revisió i proposta per l'observació
  • La adquisición y el fomento de hábitos de vida saludables en los centros de educación infantil: Una propuesta práctica en el CEIP Coll D’en Rabassa
  • La alimentación en la etapa de Educación Infantil: ¿Cómo comen los niños? (estudio de casos 2-3 años)
  • La comunicació escola i família a tres municipis del pla de Mallorca
  • La consciència emocional a l'aula: proposta didàctica a infantil
  • La dislexia evolutiva
  • La grafomotricitat: l'aprenentatge del traçat de la leltra cursiva i script.
  • La importancia del juego en la educación infantil y la estrategia del Trabajo por rincones de juego en las aulas
  • la intel.ligència emocional a l'aula de 5 anys: Proposta d'intervenció
  • La interculturalitat: un repte en la pràctica a les aules d'Educació Infantil
  • La interculturalitat a l'escola infantil 3-6 anys
  • La interculturalitat a través del jo
  • La llengua a l'aula d'infantil
  • La malnutrició Infantil: causes, conseqüències i propostes de millora
  • La Pissarra Digital Interactiva (PDI) com a eina per a treballar l'assemblea a l'Educació Infantil
  • La psicomotricitat al primer cicle d'educació infantil (0-3 anys)
  • La psicomotricitat preventiva
  • LA QUALITAT EDUCATIVA A TRAVÉS DEL MODEL ESPONTANEÏSTA
  • La relaxació psicomotriu aplicada a l'aula de 3 anys
  • La resolució de conflictes a les aules d'Educació Infantil
  • Les emocions a l'Educació Infantil: Concepte de Dol
  • Les imatges també es llegeixen
  • Les intel·ligències Múltiples com a procés d’ensenyament - aprenentatge de la llengua anglesa a les aules d’Educació Infantil
  • Les preguntes compromeses dels infants
  • L’activitat aquàtica dins l’escola a l’Etapa d’Educació Infantil
  • L’activitat física com a eina facilitadora de la inclusió a l’etapa d’educació infantil
  • L’aprenentatge dels nombres i operacions amb material manipulable
  • L’Art d’acció a l’educació infantil: una aplicació pràctica
  • L’aula hospitalària, un servei educatiu per als nins/es i joves hospitalitzats
  • Manifestar emocions a partir de les modalitats artístiques: viatge al cor artístic dels nins de 4 anys.
  • Més enllà de l´observació.L´essència de la mirada
  • Participació de les famílies a l'aula a través d'activitats
  • Projecte coeducatiu a partir del conte "La Ventafocs"
  • Propostes per treballar la Interculturalitat a les aules d'Educació Infantil
  • Teatre per a infants de 5 anys
  • Treballem l'emoció de la por
  • un món d'emocions en els contes il·lustrats
  • Un món de gegants: la fotografia com a eina didàctica a l'Escola Infantil
  • Un viatge emocional a l´aula. Viure i assajar la por
  • Anàlisis comparatiu dels sistemes educatius d'Espanya i Filàndia
  • Arquitectura escolar exterior a Mallorca S.XX
  • Blog: Transtorn del espectre autista
  • Canal de comunicació oral entre famía i Escola.
  • Com treballar la multiculturalitat a l'escola
  • Coumnicació no verbal dels infants de 5-6 anys
  • Cultura d'infant. Cultura de joc
  • Educación Inclusiva. Todos Iguales, Todos Diferentes
  • El desemvolupament de la memoria desde el naixement fins els 6 anys
  • El juego: herramienta educativa.
  • El llenguatge oral i escrit a les escoles infantils de Pistoia
  • El museu com espai educatiu
  • Els contes també se poden tocar
  • El teatre a l'Educació Infantil
  • El Tema de la Llectoescritura en els Programes de Formació dels Mestres d'Educació Infantil i l'opinió de l'Alumnat
  • El vincle afectiu en la primera infancia
  • Evolución del taller de lecto-escritura en el aula de 4-5 años-
  • Families no convencionals a l'escola.
  • Història de la il.lustració infantil a Espanya
  • Inicis d'un procés de canvi
  • Introducció de les emocions a les llars de P4. Guia per a pares i mares sobre Educació Emocional
  • Investigació i anàlisi del mètode de desenvolupament mental "Aloha Mental Arithmetic"
  • Joguines d'època
  • Juguem a pensar
  • L'autonomia a l'infant
  • L'expressió plàstica com a llenguatge a Pistoia
  • L'importancia de l'alimentació saludable a l'educació infantil
  • La clínica, u racó a Educaió Infantil.
  • La construcció de la noció temporal en la infancia a través de la narració i la representació.
  • La diversidad en un aula de educación infantil
  • La identitat a l'escola
  • La influència dels Mèdia en les conductes plàstiques infantils
  • La lectoescritura en Educación Infantil: Estrategias de Enseñanza-Aprendizaje
  • La màgia dels ambients. Apredre a través del joc.
  • La participació de les famílies a l'escola.
  • La Psicomotricitat en l'etapa 3-6 anys
  • La realitat del Homeschooling
  • Legat arquitectònic espanyol a la ciutat de Tetuán
  • Les capacitats innates envers les matemàtiques
  • Les Matemàtiques a través del joc: juguem amb les matemàtiques.
  • Manual de trastorns de llenguatge oral i escrit
  • Participació família - escola
  • Programació d'una aula de 5 anys per a escola de música
  • Relació famía-escola: anàlisi de la comunicacio individuál en C:E.I:P Miquel Durán i Saurina
  • Relacions entre família i escola desde la 2ª republica (1931) fians a l'actualitat
  • Relacions Familia-Escola (Estudi D'un Cas)
  • Retorn de la cultura mallorquina a les aules
  • S'alça el teló...
  • TDAH i problemes associats: El desenvolupament de les habilitats comunicativo-lingüistiques
  • Treballar les emocions a través del teatre
  • Treballem les sortides als museus