Grau de Turisme (Centre adscrit Felipe Moreno)

240 crèdits - Escola Universitària de Turisme Felipe Moreno

29136. Projecte de Fi de Grau de Turisme (2024-25)

Crèdits 6 ECTS.
Caràcter Treball de fi de grau
Estat Pla a extingir i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa.
Guia docent Pendent

Prerequisits

  • Cal estar matriculat el mateix any acadèmic del conjunt de totes les assignatures de formació bàsica, obligatòries i optatives o haver-les superat

Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB

No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat ( més informació ).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.

Informació sobre els grups de l'assignatura

Període: Anual

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.

Guies docents d'anys anteriors

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24

Període: Anual

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
    • Guia docent
      Pendent

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23

Període: Anual

  • Grup gran 1

    • Idioma
      d'impartició
      Català/Castellà
    • Mobilitat
      Grup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
    • Guia docent
      Pendent

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20

Període: Anual

Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20 podeu consultar el cercador de guies docents

Treballs de Fi de Grau

  • Anàlisi del turisme negre i el turista de catàstrofes
  • Creació d'un museu de ciència en el destí Starlight Tenerife
  • Estratègies de màrqueting digital: Xarxes socials com a forma de promoció de destinacions turístiques. Anàlisi comparativa
  • Impacte del cobrament de recàrrecs a les agències de viatges per reservar aèries efectuades des d'AMADEUS
  • Impacte territorial de l'activitat turística de Balears, d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
  • L'imperi contraataca: anàlisi financera del retorn de Meliá Hotels Internacional a l'Ibex 35
  • Pla de negoci per a una empresa de restauración
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una imatge
  • El Turisme cultural a l'illa de Mallorca com a proposta desestacionalitzadora, sostenible i econòmica
  • Evolució del turisme al Japó durant els últims 30 anys: de l'hermetisme nacional a la globalització turística
  • Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
  • Turisme Circular: El cas d'Illes Balears
  • Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats. El cas de Palma.
  • Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
  • L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva del conflicte amb lloguer vacacional
  • L'amenaça del brexit al hòlding IAG
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
  • Anàlisi de l'Evolució de l'Hotel Boutique a Palma de Mallorca
  • Comparativa entre la Crisi de l'2008 i la Crisi de l'COVID-19 a Espanya
  • Els parcs naturals com venue per al turisme de reunions: El cas de Parc Natural de la Península de Llevant
  • Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
  • Innovació com a avantatge competitiu. Preguntes i respostes pares els hotels de les Illes Balears.
  • L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Investigació descriptiva de l'conflicte
  • L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva del conflicte amb el lloguer de vacances
  • L'accés a l'habitatge a Son Servera Sant Llorenç des Cardassar: Una investigació del conflicte amb el lloguer de vacances
  • L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Meliá a l'IBEX
  • Les empreses turístiques a les Illes Balears. Cap a un turisme sostenible.
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge. Evolució de la imatge de Mallorca com a destinació turística.
  • Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats: El cas de Palma
  • Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els en els centres històrics de les ciutats: el cas de Palma
  • El cas català: El paisatge lingüístic virtual dels hotels de Palma
  • El Turisme després de la Gran Recessió: Una comparativa entre Espanya i Illes Balears
  • Factors que han afectat la recessió de l'turisme heliotrópico de Mallorca i iniciatives per fomentar un turisme competitiu enfront dels altres destinacions de la Mediterrània.
  • Impacte de l'cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves efectuades des d'Amadeus
  • Impacte de l'cobrament de recàrrecs a les agències de viatge per reserves aèries efectuades des d'Amadeus
  • Impacte de l'lloguer de vacances sobre el lloguer residencial
  • Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de masses a un turisme sostenible
  • L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva de l'conflicte amb el lloguer de vacances
  • L'accés a l'habitatge a Palma: Una investigació descriptiva de l'conflicte amb el lloguer de vacances
  • L'imperi contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional S.A. a l'IBEX-35
  • L'imperi Contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional SA a l'Ibex 35
  • L'imperi contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional SA a l'IBEX-35
  • La Responsabilitat Social Corporativa en el Sector Turístic Espanyol: anàlisi i comparativa de RSC en les tres principals cadenes hoteleres espanyoles
  • Les empreses turístiques de les Illes Balears; cap a un turisme sostenible
  • Les empreses turístiques de les Illes Balears: cap a un turisme sostenible. El cas d'Iberostar Hotels & Resort Group i Garden Hotel
  • New Distribution Capability,implicacions i impactes en una gran xarxa. Cas concret a Ávoris Reinventing Travel
  • Robotització en la indústria turística. Implicacions per a les Illes Balears
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una imatge. El cas de Thomas Cook a la premsa britànica
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una marca. L'exemple de Fyre Festival
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge: La imatge de Mallorca com a destinació turística a la regió de Flandes.
  • Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge: Magaluf per al Turista Suec. Anàlisi dels Mitjans de Comunicació Online i la Repercussió de Aquests.
  • Actituds dels residents per al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats. El cas de Palma
  • Desestacionalitzar Mallorca: El turisme de reunions com a mètode per a fomentar la desestacionalització a l'illa.
  • Economia col•laborativa i turisme. ¿Nou paradigma en la intermediació de serveis turístics?
  • El despertar del proveïdor tecnològic AMADEUS IT Group SA en l'Eurostoxx 50
  • El turisme després de la gran recessió. Una comparativa entre Espanya i les Illes Balears
  • Impacte del cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves aèries efectuades des de AMADEUS
  • Impacte territorial de l'activitat turística a les Balears
  • L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Melià Hotels a l'IBEX-35
  • Avaluació de l'activitat turística a Mallorca. L'impacte del turisme de masses i el pas al turisme alternatiu.
  • Contractació turística en els lloguers de vacances. El cas Air BNB
  • Empreses de xàrter nàutic. Oferta i problemes als quals s'enfronta el sector
  • Identificació de variables i desenvolupament de productes sostenibles per al turisme a Mallorca.
  • L'amenaça del brexit en el grup d'empreses international Airlines Group (AIG)
  • L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Melià Hotels a l'IBEX-35
  • mpacte del cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves aèries efectuades des de AMADEUS
  • Percepció de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en la senyalització turística.
  • Turisme en femení
  • Empreses de xàrter nàutic. Oferta i problemes als quals s'enfronta el sector
  • Impacte territorial de l'activitat turística de Balears; d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
  • Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears; d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
  • L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
  • L'amenaça del brexit en el grup d'empreses international Airlines Group (AIG)
  • L'amenaça del brexit en l'holding International Airlines Group (IAG)
  • La contractació turística a través de plataformes col·laboratives de venda d'estades turístiques
  • La propietat de l'empresa de serveis turístics i noves formes de gestió.
  • La propietat en l'empresa de serveis turístics i noves formes de gestió.
  • Percepció de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en senyalització turística.
  • Evolució de l'Activitat Turística a les Balears I El seu Impacte territorial
  • L'agència de viatges tradicional a Mallorca: Anàlisi de situació enfront de les OTAs
  • L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
  • L'evolució de l'oferta del sector de l'agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
  • Les empreses turístiques espanyoles i el seu pas pel mercat de valors
  • Les percepcions de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en la senyalització turística
  • Anàlisi del departament d'aliments i begudes d'una cadena hotelera.
  • Anàlisi del nou segment millenial. Com satisfer al client 3.0
  • Anàlisi del nou segment millenial. Com satisfer al client 3.0
  • Avaluació de la qualitat dels serveis . Experiències en el sector hoteler de les Illes Balears
  • Evolución de la actividad turística a partir del s. XX en Baleares.
  • L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
  • L'evolució de l'oferta del sector Agroturisme a Mallorca a la primera dècada del segle XXI
  • Conceptualització del Turisme Nàutic
  • Estudi sobre la informació proporcionada per les línies aèries en els seus vols a Mallorca
  • Governança i Qualitat en la gestió de destinacions turístiques. Experiències d'implantació del SICTED a l'illa de Mallorca
  • Importància del yachting en el turisme balear
  • Influència dels factors geogràfics en el desenvolupament del producte turístic Balears
  • L'agència de viatges tradicional a Mallorca: Anàlisi de situació enfront de les OTAs
  • L'evolució de l'oferta del sector de l'Agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
  • LL Autoria i preferència de codi en el paisatge lingüístic de la Platja de Palma
  • Anàlisi de la viabilitat econòmica-financera del complex Menorca Sea Club situat a Ciutadella de Menorca.
  • Aproximació al valor de l’activitat esportiva com a element sostenible i desestacionalitzador en l’activitat turística de Mallorca.
  • Economies d’Escala, d'Aglomeració i Clústers. El cas de l’expansió i internacionalització de les cadenes hoteleres balears.
  • El cicloturisme a Mallorca: situació actual i propostes d’innovació.
  • El treball emocional com a variable en l’anàlisi de la satisfacció i la fidelitat del client en el sector de l’hoteleria.
  • El turisme responsable a Espanya. Impacte de la responsabilitat i sostenibilitat en les empreses hoteleres espanyoles.
  • Estudi comparatiu de la legislació autonòmica en matèria de turisme i anàlisi de l’evolució de la Llei 2/1999, de 24 de març, General Turística de les Illes Balears a la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del Turisme de les Illes Balears.
  • L'evolució de l'oferta del sector de l'agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
  • Turisme Rural a Menorca, rendibilitat o manteniment de la inversió?