Grau de Turisme (Centre adscrit Felipe Moreno)
240 crèdits - Escola Universitària de Turisme Felipe Moreno
29136. Projecte de Fi de Grau de Turisme (2024-25)
Crèdits | 6 ECTS. |
---|---|
Caràcter | Treball de fi de grau |
Estat | Pla a extingir i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa. |
Guia docent | Pendent |
Prerequisits
- Cal estar matriculat el mateix any acadèmic del conjunt de totes les assignatures de formació bàsica, obligatòries i optatives o haver-les superat
Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB
No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat
(
més informació
).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.
Informació sobre els grups de l'assignatura
Període: Anual
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guies docents d'anys anteriors
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24
Període: Anual
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23
Període: Anual
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22
Període: Anual
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióCatalà/Castellà -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docentPendent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21
Període: Anual
-
Grup gran 1
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'imparticióVegeu la guia docent -
MobilitatGrup ofert per a alumnes de mobilitat entrant prèvia autorització del responsable de la titulació.
-
Guia docentPendent
-
Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20
Període: Anual
-
GRUP 1, AN
-
Professorat
-
Responsable
-
Idioma
d'impartició -
MobilitatGrup exclòs per a alumnes de mobilitat entrant.
-
Guia docentPendent
-
Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20
podeu consultar el
cercador de guies docents
Treballs de Fi de Grau
- Anàlisi del turisme negre i el turista de catàstrofes
- Creació d'un museu de ciència en el destí Starlight Tenerife
- Estratègies de màrqueting digital: Xarxes socials com a forma de promoció de destinacions turístiques. Anàlisi comparativa
- Impacte del cobrament de recàrrecs a les agències de viatges per reservar aèries efectuades des d'AMADEUS
- Impacte territorial de l'activitat turística de Balears, d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
- L'imperi contraataca: anàlisi financera del retorn de Meliá Hotels Internacional a l'Ibex 35
- Pla de negoci per a una empresa de restauración
- Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una imatge
- El Turisme cultural a l'illa de Mallorca com a proposta desestacionalitzadora, sostenible i econòmica
- Evolució del turisme al Japó durant els últims 30 anys: de l'hermetisme nacional a la globalització turística
- Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
- Turisme Circular: El cas d'Illes Balears
- Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats. El cas de Palma.
- Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
- L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva del conflicte amb lloguer vacacional
- L'amenaça del brexit al hòlding IAG
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
- Anàlisi de l'Evolució de l'Hotel Boutique a Palma de Mallorca
- Comparativa entre la Crisi de l'2008 i la Crisi de l'COVID-19 a Espanya
- Els parcs naturals com venue per al turisme de reunions: El cas de Parc Natural de la Península de Llevant
- Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de massa a un turisme sostenible
- Innovació com a avantatge competitiu. Preguntes i respostes pares els hotels de les Illes Balears.
- L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Investigació descriptiva de l'conflicte
- L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva del conflicte amb el lloguer de vacances
- L'accés a l'habitatge a Son Servera Sant Llorenç des Cardassar: Una investigació del conflicte amb el lloguer de vacances
- L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Meliá a l'IBEX
- Les empreses turístiques a les Illes Balears. Cap a un turisme sostenible.
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge.
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge. Evolució de la imatge de Mallorca com a destinació turística.
- Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats: El cas de Palma
- Actituds dels residents cap al desenvolupament dels hotels boutique en els en els centres històrics de les ciutats: el cas de Palma
- El cas català: El paisatge lingüístic virtual dels hotels de Palma
- El Turisme després de la Gran Recessió: Una comparativa entre Espanya i Illes Balears
- Factors que han afectat la recessió de l'turisme heliotrópico de Mallorca i iniciatives per fomentar un turisme competitiu enfront dels altres destinacions de la Mediterrània.
- Impacte de l'cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves efectuades des d'Amadeus
- Impacte de l'cobrament de recàrrecs a les agències de viatge per reserves aèries efectuades des d'Amadeus
- Impacte de l'lloguer de vacances sobre el lloguer residencial
- Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears, d'un turisme de masses a un turisme sostenible
- L'accés a l'habitatge a les Illes Balears: Una investigació descriptiva de l'conflicte amb el lloguer de vacances
- L'accés a l'habitatge a Palma: Una investigació descriptiva de l'conflicte amb el lloguer de vacances
- L'imperi contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional S.A. a l'IBEX-35
- L'imperi Contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional SA a l'Ibex 35
- L'imperi contraataca: anàlisi financera de la tornada de Meliá Hotels Internacional SA a l'IBEX-35
- La Responsabilitat Social Corporativa en el Sector Turístic Espanyol: anàlisi i comparativa de RSC en les tres principals cadenes hoteleres espanyoles
- Les empreses turístiques de les Illes Balears; cap a un turisme sostenible
- Les empreses turístiques de les Illes Balears: cap a un turisme sostenible. El cas d'Iberostar Hotels & Resort Group i Garden Hotel
- New Distribution Capability,implicacions i impactes en una gran xarxa. Cas concret a Ávoris Reinventing Travel
- Robotització en la indústria turística. Implicacions per a les Illes Balears
- Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una imatge. El cas de Thomas Cook a la premsa britànica
- Turisme, turista i mitjans de comunicació: la creació d'una marca. L'exemple de Fyre Festival
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge: La imatge de Mallorca com a destinació turística a la regió de Flandes.
- Turisme, turista i mitjans de comunicació. La creació d'una imatge: Magaluf per al Turista Suec. Anàlisi dels Mitjans de Comunicació Online i la Repercussió de Aquests.
- Actituds dels residents per al desenvolupament dels hotels boutique en els centres històrics de les ciutats. El cas de Palma
- Desestacionalitzar Mallorca: El turisme de reunions com a mètode per a fomentar la desestacionalització a l'illa.
- Economia col•laborativa i turisme. ¿Nou paradigma en la intermediació de serveis turístics?
- El despertar del proveïdor tecnològic AMADEUS IT Group SA en l'Eurostoxx 50
- El turisme després de la gran recessió. Una comparativa entre Espanya i les Illes Balears
- Impacte del cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves aèries efectuades des de AMADEUS
- Impacte territorial de l'activitat turística a les Balears
- L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Melià Hotels a l'IBEX-35
- Avaluació de l'activitat turística a Mallorca. L'impacte del turisme de masses i el pas al turisme alternatiu.
- Contractació turística en els lloguers de vacances. El cas Air BNB
- Empreses de xàrter nàutic. Oferta i problemes als quals s'enfronta el sector
- Identificació de variables i desenvolupament de productes sostenibles per al turisme a Mallorca.
- L'amenaça del brexit en el grup d'empreses international Airlines Group (AIG)
- L'imperi contraataca. Anàlisi financera de la tornada de Melià Hotels a l'IBEX-35
- mpacte del cobrament de recàrrecs a les AAVV per reserves aèries efectuades des de AMADEUS
- Percepció de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en la senyalització turística.
- Turisme en femení
- Empreses de xàrter nàutic. Oferta i problemes als quals s'enfronta el sector
- Impacte territorial de l'activitat turística de Balears; d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
- Impacte territorial de l'activitat turística de les Balears; d'un turisme de masses a un turisme sostenible.
- L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
- L'amenaça del brexit en el grup d'empreses international Airlines Group (AIG)
- L'amenaça del brexit en l'holding International Airlines Group (IAG)
- La contractació turística a través de plataformes col·laboratives de venda d'estades turístiques
- La propietat de l'empresa de serveis turístics i noves formes de gestió.
- La propietat en l'empresa de serveis turístics i noves formes de gestió.
- Percepció de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en senyalització turística.
- Evolució de l'Activitat Turística a les Balears I El seu Impacte territorial
- L'agència de viatges tradicional a Mallorca: Anàlisi de situació enfront de les OTAs
- L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
- L'evolució de l'oferta del sector de l'agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
- Les empreses turístiques espanyoles i el seu pas pel mercat de valors
- Les percepcions de la població local sobre la necessitat d'incloure el català en la senyalització turística
- Anàlisi del departament d'aliments i begudes d'una cadena hotelera.
- Anàlisi del nou segment millenial. Com satisfer al client 3.0
- Anàlisi del nou segment millenial. Com satisfer al client 3.0
- Avaluació de la qualitat dels serveis . Experiències en el sector hoteler de les Illes Balears
- Evolución de la actividad turística a partir del s. XX en Baleares.
- L'agència de viatges tradicional a Mallorca : Anàlisi de situació enfront de les OTAs
- L'evolució de l'oferta del sector Agroturisme a Mallorca a la primera dècada del segle XXI
- Conceptualització del Turisme Nàutic
- Estudi sobre la informació proporcionada per les línies aèries en els seus vols a Mallorca
- Governança i Qualitat en la gestió de destinacions turístiques. Experiències d'implantació del SICTED a l'illa de Mallorca
- Importància del yachting en el turisme balear
- Influència dels factors geogràfics en el desenvolupament del producte turístic Balears
- L'agència de viatges tradicional a Mallorca: Anàlisi de situació enfront de les OTAs
- L'evolució de l'oferta del sector de l'Agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
- LL Autoria i preferència de codi en el paisatge lingüístic de la Platja de Palma
- Anàlisi de la viabilitat econòmica-financera del complex Menorca Sea Club situat a Ciutadella de Menorca.
- Aproximació al valor de l’activitat esportiva com a element sostenible i desestacionalitzador en l’activitat turística de Mallorca.
- Economies d’Escala, d'Aglomeració i Clústers. El cas de l’expansió i internacionalització de les cadenes hoteleres balears.
- El cicloturisme a Mallorca: situació actual i propostes d’innovació.
- El treball emocional com a variable en l’anàlisi de la satisfacció i la fidelitat del client en el sector de l’hoteleria.
- El turisme responsable a Espanya. Impacte de la responsabilitat i sostenibilitat en les empreses hoteleres espanyoles.
- Estudi comparatiu de la legislació autonòmica en matèria de turisme i anàlisi de l’evolució de la Llei 2/1999, de 24 de març, General Turística de les Illes Balears a la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del Turisme de les Illes Balears.
- L'evolució de l'oferta del sector de l'agroturisme a Mallorca en la primera dècada del segle XXI
- Turisme Rural a Menorca, rendibilitat o manteniment de la inversió?