Grau d'Administració d'Empreses

240 crèdits - Facultat d'Economia i Empresa

21222. Treball de Fi de Grau d'Empresa (2024-25)

Crèdits 12 ECTS.
Caràcter Treball de fi de grau
Estat Pla vigent i assignatura oferta en aquest pla, centre i illa.
Guia docent
Català

Prerequisits

  • Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de 30 crèdits d'optatives
  • Cal estar matriculat el mateix any acadèmic de totes les assignatures de formació bàsica i obligatòries o haver-les superat

Bibliografia recomanada disponible al fons de la biblioteca de la UIB

No hi ha cap llibre recomanat al fons de la biblioteca de la universitat ( més informació ).
La bibliografia completa està a l'apartat corresponent de la guia docent de l'assignatura.

Informació sobre els grups de l'assignatura

Període: Anual

Guies docents d'anys anteriors

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2023-24

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2022-23

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2021-22

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2020-21

Període: Anual

Grups de l'assignatura l'any acadèmic 2019-20

Període: Segon semestre

Per veure la informació sobre grups de l'assignatura de cursos anteriors al 2019-20 podeu consultar el cercador de guies docents

Treballs de Fi de Grau

  • Evaluación de fondos de inversión garantizados.
  • Evaluación de un proyecto empresarial.
  • Impactos económicos en Baleares derivados de la limitación del turismo.
  • La contabilidad forense.
  • Publicidad en Redes Sociales: Anuncios patrocinados y anuncios orgánicos.
  • Setmana laboral de quatre dies: Anàlisi de diverses perspectives.
  • Tasa de retorno a la escolaridad en distintos países.
  • Análisis de viabilidad económico financiero de un proyecto empresarial.
  • Avaluació de la millora de rendibilitat d'una finca agrícola i ramadera de Menorca.
  • Els efectes de la COVID-19 en el comportament dels consumidors.
  • Evaluación de un proyecto empresarial.
  • Inversión extranjera directa que realiza España.
  • Plan de marketing para un restaurante KM0.
  • El sector turístico en las Islas Baleares post crisis 2008.
  • La aposta ecològica de Menorca i el camí cap a l'Agenda 2030
  • La aversión al riesgo y como medirla.
  • Plan de comercialización y viabilidad de una idea de comercio.
  • Acumulador con barrera europea de importación con apalancamiento doble.
  • Comportamiento del Consumidor y Covid-19.
  • Covid-19 y turismo.
  • La importància del treball femení en el sector agro-alimentari de les Illes. Una perspectiva històrica.
  • Pla de comerialització i viabilitat d'una idea de negoci.
  • Análisis comparativo contable de Stradivarius España SA y Punto FA SL
  • Comparativa ENDESA ENERGIA SAU Y FENIE ENERGIA SA
  • NUEVOS PARADIGMAS ORGANIZACIONALES: CAPITALISMO CONSCIENTE
  • Pla de viabilitat d’un hotel d’interior a Ciutadella
  • Valoración contrato de permuta financiera
  • Anàlisi de la informació comptable de dues empreses
  • Gestion de grupos de trabajo en la empresa
  • La procrastinació acadèmica i l'activitat física i esportiva
  • La relació contractual entre el propietari d’un terreny agrícola i un treballador del camp
  • Proyecto de idea innovadora
  • Eficiencia Energética en el el sector residencial en Menorca: electrodomésticos e iluminación en el hogar
  • Estratègies de Marketing online i Xarses Socials
  • Factores de decisión de compra de material deportivo online en el municipio de Ferreries
  • La evolución del gasto publico en Europa durante la reciente crisis económica
  • Nuevas formas organizativas. Un análisis económico
  • Análisis del mercado de distribución de carburantes minorista
  • Anàlisis del potencial de la Biomasa per a les Illes Balears
  • Camí de Cavalls de Menorca, ruta GR223
  • Caracterización de la demanda turística doméstica en España
  • Estudio de viabilidad de un negocio hotelero en Ciutadella de Menorca
  • La caída de las Cajas de Ahorros en España: fallo en el modelo o errores de gestión
  • La evaluación del impacto del turismo a través del indicador de presión humana
  • La fi del primer boom turístic: 1971-1981. La crisi del patró dòlar-or i la seva influència en el turisme balear.
  • Los microcreditos al consumo vía internet
  • Activitat física i hàbits alimentaris en la població de Ferreries
  • AVALUACIÓ DEL PROJECTE DE L’HOTEL ECO-RURAL A4POTES S.A.
  • Climatología y Estacionalidad Turística en España.
  • Estrategias de Marketing deportivo
  • Factores de amor y odio entorno a Apple
  • Pla de negoci: Cami de Cavalls experience
  • Anàlisi de l’estructura financera de les empreses hoteleres de les Illes Balears
  • Análisis del gasto turístico de los turistas que visitan las Islas Baleares
  • Análisis empresarial
  • Anàlisis general del sector farmacèutic a la UE
  • Estraregias del Marketing de Ciudades
  • Prácticas Responsables de Gestión de Recursos Huamnos
  • Revisió de la hipòtesis de Porter: les grans empreses energètiques espanyoles i les reformes energètiques
  • Anàlisi sectorial del sector de l'automòbil a Espanya
  • La caiguda de les caixes d’estalvi a Espanya
  • Organización de las actividades de I+D+I en las empresas españolas: Una evaluación estratégica.