Convocatòria 2025
Si necessitau fer un tràmit presencialment, heu de sol·licitar cita prèvia clicant a https://citaprevia.uib.es/.
Fase de valoració
Calendari d'esdeveniments
Tràmit / Esdeveniment | Data | On |
---|---|---|
Matrícula | Del 21 de gener al 4 de febrer de 2025 | Presencialment amb cita prèvia: - Servei d'Alumnes i Títols |
Llista provisional d'admesos i exclosos | 12 de febrer de 2025 | |
Període d'al·legacions | Els dies 13 i 14 de febrer de 2025 | Presencialment amb cita prèvia: - Servei d'Alumnes i Títols |
Llista definitiva d'admesos i exclosos | A partir de dia 19 de febrer de 2025 | |
Resultats provisionals fase valoració | 24 de febrer de 2025 | |
Termini reclamació | Del 25 al 27 de febrer de 2025 | Presencialment amb cita prèvia a - Servei d'Alumnes i Títols Per correu electrònic: alumnes@uib.cat |
Resultats definitius fase valoració | 7 de març de 2025 |
Matrícula
A aquesta convocatòria només podeu optar a un estudi i seu.
- Consultau la relació d'estudis als quals es pot sol·licitar la matrícula -
Terminis
- Matrícula: del 21 de gener al 4 de febrer de 2025
- Llista provisional d'admesos i exclosos: 12 de febrer de 2025
- Període d'al·legacions: Els dies 13 i 14 de febrer de 2025
- Llista definitiva d'admesos i exclosos: a partir de dia 19 de febrer de 2025
On
Cost
- 46,11 euros
Termini de pagament
- Deu dies des del moment de formalitzar la matrícula.
Exempcions i bonificacions
Documentació que cal presentar
De tota la documentació original se n'ha d'aportar, conjuntament, fotocòpia a l'efecte de confrontar-la.
- Full de sol·licitud per duplicat
- Fotocòpia del document nacional d'identitat, NIE o passaport
- Currículum
- Carta de motivació on es justifiqui l'interès per cursar l'ensenyament oficial de grau escollit
- Documentació acreditativa d'experiència laboral o professional relacionada amb l'ensenyament universitari oficial de grau triat
- Per a treballadors o treballadores assalariats:
Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de l’Institut Social de la Marina o de la mutualitat a la qual estiguessin afiliats, on consti l’empresa, la categoria laboral (grup de cotització) i el període de contractació, i contracte de treball o certificació de l’empresa on hagin adquirit l’experiència laboral, en què consti específicament la durada dels períodes de prestació del contracte, l’activitat exercida i l’interval de temps en què s’ha realitzat l’activitat - Per a treballadors o treballadores autònoms o per compte propi:
Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social o de l’Institut Social de la Marina dels períodes d’alta en la Seguretat Social en el règim especial corresponent, i descripció de l’activitat exercida i interval de temps en què s’ha dut a terme - Per a treballadors o treballadores voluntaris o becaris:
Certificació de l’organització on s’hagi prestat l’assistència en què constin, específicament, les activitats i funcions realitzades, l’any en què s’han realitzat i el nombre total d’hores que hi han dedicat
- Per a treballadors o treballadores assalariats:
- Documentació acreditativa de la formació relacionada amb l'ensenyament universitari oficial de grau triat, si escau
- Documentació acreditativa del coneixement de català, si escau
- Documentació acreditativa del coneixement de terceres llengües, si escau
- Documentació acreditativa de les condicions personals que donin dret a exempcions o bonificacions dels preus de matrícula
- Només s’ha de presentar documentació per acreditar les condicions personals que donin dret a exempcions o bonificacions dels preus de matrícula. Si s’han presentat en convocatòries anteriors i la documentació està vigent, no és necessari la seva presentació.
- Les famílies que puguin tenir la condició de família nombrosa i de família monoparental simultàniament, en cap cas els beneficis de la mateixa naturalesa o tipus poden ser acumulatius, excepte que un reglament així ho disposi.
- Es reconeixen els títols de famílies monoparentals expedits per altres comunitats autònomes, sempre que existeixi reciprocitat, fins que deixin de vigir. Llavors, es poden renovar a la comunitat autònoma de les Illes Balears d’acord amb la normativa vigent.
No es valoraran els mèrits del currículum que no quedin acreditats. Per presentar certificats amb signatura electrònica, s'ha d'enviar el document signat electrònicament a <alumnes@uib.cat>.
Publicació dels resultats de la fase de valoració
Resultats provisionals
- Llista provisional de la fase de valoració: 24 de febrer de 2025
Reclamacions
Termini
- Del 25 al 27 de febrer de 2025
Lloc de presentació
- Presencialment al Servei d'Alumnes i Títols o a les seus universitàries amb cita prèvia.
- Per correu electrònic: alumnes@uib.cat
Resultats definitius
- Llista definitiva de la fase de valoració: 7 de març de 2025
Fase d'entrevista personal
Calendari d'esdeveniments
Tràmit / Esdeveniment | Data | On |
---|---|---|
Matrícula de l’entrevista personal | Del 3 al 7 de març de 2025 | Presencialment amb cita prèvia a - Servei d'Alumnes i Títols Sol·licitant el rebut de pagament de l'entrevista a alumnes@uib.cat des del correu electrònic que vàreu indicar a la matrícula. |
Data i lloc de realització | Es comunicarà directament als interessats | |
Publicació dels resultats de l’entrevista i resultats finals | A partir del 28 de març de 2025 |
Matrícula
Termini
- Del 3 al 7 de març de 2025
On formalitzar la matrícula
- Presencialment amb cita prèvia*
- O sol·licitant el rebut de pagament de l'entrevista a alumnes@uib.cat des del correu electrònic que vàreu indicar a la matrícula.
Cost
- 46,11 euros**
Data i lloc de realització de l'entrevista
- Es comunicarà directament als interessats.
Resultat
- A partir del 28 de març de 2025
*Llocs d'atenció
- Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica
- Seu universitària a Menorca
- Seu universitària a Eivissa-Formentera
**Exempcions i bonificacions
Publicació resultats de l’entrevista i resultats finals
- A partir del 28 de març de 2025