Màster Universitari. Polítiques d'Igualtat i Prevenció de la Violència de Gènere

Any acadèmic 2021-22

Consulta els terminis de preinscripció, admissió i matrícula per al curs 2021-22 d'aquest màste.
També podeu veure altres terminis a aquest enllaç.
Podeu consultar aquesta informació per l'oferta per a l'any acadèmic: 2020-21.

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

Dades actualitzades a 4 de febrer de 2021.

Indicadors

Dades bàsiques

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Nou ingrés 14 12 24 24
Nou ingrés SIIU 14 12 24 22
Matriculats 25 23 34 43
Titulats 8 9 14 18

Taxes de rendiment acadèmic

Taxes de graduació i d'abandonament en relació a la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa de graduació 67 % 44 % 64 % 56 %
Taxa d'abandonament 7 % 42 % 8 % 0 %

Taxa d'eficiència dels graduats segons la promoció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'eficiència dels graduats 98 % 90 % 96 % 94 %

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxes d'èxit i de rendiment

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'èxit de la titulació 100 % 98 % 98 % 98 %
Taxa de rendiment 90 % 84 % 87 % 88 %

Taxa d'èxit: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Satisfacció dels grups d'interès

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Satisfacció alumnat 3,00 2,86 3,11 -
Satisfacció PDI 3,50 3,63 3,67 3,67
Satisfacció PAS - 3,10 - 3,22

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Qui vetlla per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat
Esperança Bosch Fiol
Secretària
Victoria A. Ferrer Pérez
Personal Docent i Investigador
Valentina Milano
Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Laura Gallego Mena

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Planificació d'accions de millora

Pla de millores

Rendició de comptes i transparència

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)