Màster Universitari. Comptabilitat i Auditoria

Any acadèmic 2021-22

Consulta els terminis de preinscripció, admissió i matrícula per al curs 2021-22 d'aquest màster.
També podeu veure altres terminis a aquest enllaç.
Podeu consultar aquesta informació per l'oferta per a l'any acadèmic: 2020-21.

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

Dades actualitzades a 4 de febrer de 2021.

Indicadors

Dades bàsiques

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Nou ingrés 20 18 15 14
Nou ingrés SIIU 19 17 11 14
Matriculats 38 32 32 24
Titulats 15 12 18 11

Taxes de rendiment acadèmic

Taxes de graduació i d'abandonament en relació a la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa de graduació 47 % 70 % 50 % 75 %
Taxa d'abandonament 20 % 17 % 20 % 0 %

Taxa d'eficiència dels graduats segons la promoció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'eficiència dels graduats 92 % 94 % 93 % 80 %

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxes d'èxit i de rendiment

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'èxit de la titulació 100 % 100 % 97 % 95 %
Taxa de rendiment 75 % 79 % 89 % 83 %

Taxa d'èxit: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Satisfacció dels grups d'interès

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Satisfacció alumnat 3,14 3,43 3,17 3,25
Satisfacció PDI 3,63 3,57 3,90 3,70
Satisfacció PAS - 3,10 - 3,22

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Qui vetlla per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat
Patricia Horrach Rosselló
Secretari
Emilio Mauleón Méndez
Personal Docent i Investigador

Juana Isabel Genovart Balaguer

Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Aitor Martínez García

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Planificació d'accions de millora

Pla de millores

Rendició de comptes i transparència

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)