Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2025-26 - perfil de la plaça FFL008 - Facultat de Filosofia i Lletres

  • Facultat/Escola Universitària
  • Plaça
    • FFL008
  • Nom del/la tutor/a
  • Places disponibles
    • 1
  • Crèdits
    • 6
  • Per reconèixer
    • 6
  • Òrgan seleccionador
    • Tutor
  • Requisits
    • Haver superat un mínim de 60 crèdits ECTS dels estudis de grau. Estar matriculat/ada en el grau durant el curs acadèmic vigent. Tenir interès per qüestions relacionades amb el món del tràfic i consum de drogues il·lícites. Posseir un cert domini de tècniques de metodologia qualitativa i quantitativa aplicades a la recerca social. Es valorarà també la iniciativa en el treball autònom.
  • Tasques per fer
    • Participació en el disseny d’una recerca amb persones vinculades a la venda de substàncies psicoactives. Recull i anàlisi de dades hemerogràfiques sobre actuacions policials relacionades amb grups implicats en el tràfic de substàncies psicoactives, de diferents nivells, detinguts entre els anys 2014 i 2024.
  • Interès de l'activitat per a la formació de l'alumne/a
    • Aquesta plaça permetrà aprofundir en l’anàlisi social del fenomen del tràfic i consum de drogues il·lícites a través de tècniques qualitatives i quantitatives. La col·laboració oferirà a l’estudiant l’oportunitat d’adquirir experiència pràctica en treball de camp, maneig de fonts hemerogràfiques i metodologies d’investigació aplicada.
  • Documentació que ha d'aportar l'alumne/a
    • Extracte acadèmic