Alumnat col·laborador de tipus A -
curs 2025-26
-
perfil de la plaça FE044 - Facultat d'Educació
-
Facultat/Escola Universitària
-
Plaça
-
Nom del/la tutor/a
-
Places disponibles
-
Crèdits
-
Per reconèixer
-
Òrgan seleccionador
-
Requisits
- Haver cursat (els alumnes de màster o doctorat) o cursar estudis de la Facultat d'Educació.
-
Tasques per fer
- Suport en la implementació, recollida i anàlisi d’evidències científiques en projectes d'innovació docent relacionats amb la tecnologia educativa.
Creació de recursos digitals (en diferents formats) sobre les activitats desenvolupades als projectes d'innovació docent per a la difusió al web i a les xarxes socials.
Ajuda en la gestió d'avaluadors d’articles enviats a la revista EDUTEC. Revista Electrònica de Tecnologia Educativa.
-
Interès de l'activitat per a la formació de l'alumne/a
- Col·laborar amb un grup de recerca en l'àmbit de la tecnologia educativa. Oportunitat d'integrar-se al grup, participar a les reunions dels projectes en desenvolupament i en tasques relacionades amb la investigació educativa.
Completar la seva formació relacionada amb la creació de recursos digitals educatius, la creació de pàgines web i la visibilitat en xarxes socials.
-
Documentació que ha d'aportar l'alumne/a
- Extracte acadèmic + currículum