Màster Universitari. Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció
Dades i indicadors
En relació amb l'alumnat
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Nou ingrés | 15 | 16 | 9 | 14 | 8 | 0 |
Nou ingrés SIIU | 14 | 16 | 9 | 14 | 8 | 0 |
Matriculats | 32 | 36 | 29 | 26 | 23 | 8 |
Titulats | 10 | 13 | 12 | 7 | 10 | 2 |
Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.
Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés.
Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.
- No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
- No es consideren les anul·lacions de matrícula
- No es consideren els alumnes declarats com a impagats.
Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.
En relació amb la cohort d'ingrés
Dades i descripció
2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | |
---|---|---|---|---|---|
Taxa de graduació | 45% | 46% | 69% | 38% | 62% |
Taxa d'abandonament | 23% | 7% | 6% | - | 7% |
Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.
Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.
En relació amb la promoció de titulats
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'eficiència dels graduats | 91% | 91% | 88% | 95% | 85% | 79% |
La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.
En relació amb la població de crèdits
Dades i descripció
2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | 2017-18 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Taxa d'èxit de la titulació | 99% | 99% | 99% | 98% | 99% | 100% |
Taxa de rendiment | 84% | 82% | 75% | 76% | 71% | 26% |
Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.
Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Rendició de comptes i transparència
Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2017-18) | 19/06/2019 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2016-17) | 24/09/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 23/03/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) | 23/06/2017 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 20/06/2016 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 01/10/2015 |
Verificació | Memòria primera modificació | 09/05/2012 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2013-14) | 2013-14 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2013-14) | 2013-14 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2012-13) | 2012-13 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2012-13) | 2012-13 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2011-12) | 2011-12 |
Treballs de fi de màster
- La gestió dels conflictes entre infants: el rol del docent des d'una perspectiva sistèmica
- La participació de les famílies al CEIP Joan Miró: un tast per a descobrir el model que la representa.
- El Maltractament Infantil en l'àmbit educatiu: protocols d'actuació d'Espanya
- El procés de canvi a l'escoleta Els Molins. Un projecte en blanc.
- ¿Los profesionales como pieza clave en la implementación? Un análisis de los profesionales de los programas y servicios de apoyo parental en la Primera Infancia.
- Els espais a un programa per infants i famílies vulnerables. Dialogant amb els professionals
- Els instruments d’avaluació del vincle afectiu als programes d’espais familiars. L’avaluació del vincle afectiu al PAFPI de l’Associació XIAIF.
- Factores que potencian un cambio innovador en educación
- Iguals però diferents. Estudi de l'educació intercultural i recursos per a treballar a l'educació infantil
- Influencia del vínvulo afectivo en el neurodesarrollo y desarrollo emocional de neonatos prematuros o con bajo peso al nacer
- L'Afrontament dels pares i mares de fills amb discapacitat
- La construcción y desarrollo de la identidad profesional docente en Educación Infantil: características y peculiaridades en el caso de los hombres
- La equinoterapia como terapia complementaria en niños con autismo y parálisis cerebral
- Observació dels professionals en els programes de suport a famílies: el cas del programa PAFPI
- Demandes pedagògiques al context hospitalari. El cas d’Aroa.
- Documentar els processos d'innovació a les escoles
- Escuelas alternativas en Mallorca: una aproximación a sus principios y características
- Fomentar la Resiliència a l'Escola
- Princeses al descobert: una anàlisi de l'evolució dels valors educatius i els estereotips de gènere en la filmografia Disney
- Relació entre salut mental infantil i exposició a violència de gènere. Les víctimes invisibles.
- Viure l’escola des de la infància: la qualitat de vida dels infants tutelats per protecció de menors
- "Abans de temps: l'experiencia personal d'un grup de mares amb part preterme"
- Aproximació als serveis d'educació no formal per a la primera infància i família i família. Guia de recursos de Palma de Mallorca
- Com viuen les famílies cangur l'experiència de l'acollida
- El aprendizaje cooperativo en la voz de sus protagonistas: alumnado y familias
- El període d'adaptació en el primer cicle d'educació infantil
- Influència dels estils parentals en la conducta prosocial dels fills i filles
- Innovació educativa com a factor de canvi
- La multiculturalitat en educació infantil-Anàlisi de les relacions entre els alumnes de quatre anys del ceip es pont i com es treballen: cap a una educació intercultural inclusiva
- La representació social del TDA-H: Coneixements i necessitats dels mestres respete al transtorn
- Las experiencias de la paternidad en las VCIN desde un análisis crítico de género
- Qualitat de Vida dels infants hospitalizats amb cáncer: perspectiva dels professionals
- Resiliència en els fills de pares amb patologies psíquiques
- Alumnes amb síndrome d'Asperger i la seva inclusió educativa.
- Aproximació a la neonatologia: de la teoria a la pràctica
- Conseqüències del Maltractament Infantil.
- El Desenvolupament i l'Estimulació Psicomotriu en l'etapa 0-3.
- Estudi de menors en acolliment familiar temporal que participen a un programa d'acompanyament i recolçament a famílies en Primera Infància.
- Inicis del Treball per Ambients a través del testimoni de professionals i experts
- L'avaluació de contextos educatius en el treball per ambients
- La concepció del temps des de la pedagogia Waldorf.
- La pràctica psicomotriu: diferenciació entre educació i teràpia.
- La promoció de l'empatía a la primera infància.
- Projecte d'Estimulació del Llenguatge Oral a Educació Infantil: La doctora Bla Bla Bla.
- Valoració de la satisfacció de usuaris i profesionals d'un programa de recolçament a families en Primera Infancia.
- Valoració i Implicació de les Famílies en Relació a la Innovació Educativa. El Treball per Ambients.
- El procés de creació del vincle afectiu des del període de gestació.
- Els equips interdisciplinaris en la primera infància. IBSMIA i EAP
- El vincle afectiu adult i la seva influència en la primera infància
- Implementació dels Projectes Heurístics al primer cicle d'Educació Infantil.
- Importància que li atorguen les educadores a desenvolupar l'activitat psicomotriu a les escoles infantils de 0-3 anys
- La resiliència a la infantesa i els seus contextos.
- Les sensacions corporals dels nadons: atribucions i significats dels pares.
- Obrint els ulls a la diversitat familiar.
- Participació família-escola. Realitat dels centres educatius infantils a Mallorca
- Treball en Xarxa a l'Atenció Primerenca de les Illes Balears