Màster Universitari. Ecologia Marina

Alumnes de nou ingrés 714
Alumnes matriculats 721
Alumnes titulats -2

Qui vetlla directament per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat
Antonio Martínez Taberner
Secretari
Guillem Mateu Vicens
Personal Docent i Investigador
  • Nona Sheila Agawin Romualdo
  • Gabriel Moyà Niell
Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Juana M. Sillero Ríos

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Planificació d'accions de millora

Pla de millores

Rendició de comptes i transparència

Procés Document Data/Curs
Acreditació Informe final d'acreditació 16/10/2018
Seguiment Informe de seguiment extern (2015-16) 16/02/2018
Seguiment Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) 23/06/2017
Verificació Memòria del títol oficial 13/03/2015
Verificació Informe final de verificació 12/03/2015

Treballs de fi de màster

• Mapeado de la actividad pesquera del palangre de superficie a través del Sistema de Identificación Automática (AIS)
  • Evaluation of microplastic ingestion of marine species related to macroplastic litter in the Balearic Sea (Western Mediterranean)
  • Efectos del aumento de la temperatura sobre el metabolismo de praderas de Cymodocea nodosa afectadas por la macroalga invasora Halimeda incrassata
  • Fish spatial regime shifts associated to non-native green beds of a newly-introduced tropical seaweed in the Mediterranean
  • The Fitness Consequences of Fish Chronotypes in Exploited Environments
  • Estudi bionòmic de les comunitats de porifers del circalitoral i talús de Mallorca y Menorca
  • Análisis paleoecológico de las asociaciones de foraminíferos bentónicos de ambientes marinos marginales del holoceno superior
  • Mejora de los predictores de hábitat de atún rojo (Thunnus thynnus) a partir de datos de oceanografía operacional.
  • Fotosíntesis y balance de carbono en praderas profundas de P. oceanica bajo la influencia de presiones antrópicas
  • Phenotypic expressions of Serranus scriba at individual level: behavioural traits, oxygen consumption and morphology
  • Quality indicators and nutritional values of Octopus vulgaris in the Western Mediterranean Sea.
  • Fundamentos para la mejora del proceso de recuperación de tortuga boba (Caretta caretta) en un Centro de Recuperación de Fauna Marina y la gestión de poblaciones silvestres.
  • Estudi del Moviment de la Xigala Mallorquina (Scyllarides latus)
  • Biomarkers of physiological responses of Octopus vulgaris to different coastal environments in Mallorca