Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS028 - Escola Politècnica Superior

• - Haver cursat algunes de les assignatures d'estructures o estar-hi matriculat. - Motivació per aprendre sobre el comportament estructural del formigó i de l'acer. - Maneig bàsic de: programari de dibuix, Word i Excel.
    • Realització d'assaigs experimentals: - Preparació de provetes - Preparació d'estris per als assaigs - Realització d'assaigs - Recull de dades resultat dels assaigs Anàlisi de les dades experimentals: - Realització de gràfics - Interpretació dels resultats
    • Les tasques descrites consisteixen en el desenvolupament d'assaigs experimentals d'elements estructurals de formigó i acer a escala reduïda. Aquests assaigs serviran per valorar el comportament conjunt dels dos materials provant diferents configuracions per tractar d'obtenir-ne l'òptima.
    • Extracto académico + currículum