Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS025 - Escola Politècnica Superior

• Coneixements de programació, preferiblement Python. Seria recomanable, encara que no imprescindible, que també tingués coneixements de processament d'imatges i de visió per computador.
    • Les tasques que es duran a terme en aquesta plaça tenen l'objectiu d'identificar i de classificar de manera automàtica objectes 3D en entorns submarins, a partir d'imatges captades per càmeres estèreo. En particular, es desenvoluparan xarxes neuronals profundes per al processament de les imatges captades per un robot autònom submarí. A més, també hi haurà tasques de col·laboració en les sortides de camp que es facin a la mar amb els robots.
    • L'alumne es familiaritzarà amb conceptes de robòtica submarina, processament d'imatges i aprenentatge profund.
    • Extracto académico + currículum