Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS014 - Escola Politècnica Superior

• Coneixement d'electrònica de sistemes electrònics basats en microcontroladors. Coneixements informàtics de programació orientada a internet. Coneixements bàsics de programació en Python.
    • - Suport tècnic a la creació d'un sistema de captura de dades per al seguiment de medicaments fora de l'hospital mitjançant tecnologies IoT. - Suport tècnic experimentant amb transmissors LoRaWAN per a la xarxa autonòmica IoTIB.
    • Aprendre conceptes bàsics de les tecnologies IoT Aplicació pràctica dels coneixements d'electrònica i computació apresos a les titulacions de grau de Telemàtica, Enginyeria Industrial i/o Informàtica.