Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS013 - Escola Politècnica Superior

• Estudiants del grau d'Enginyeria Telemàtica o Informàtica amb qualque coneixement de programació.
    • L'estudiant aprendrà diferents temes relacionats amb la seguretat. Les tasques estaran relacionades amb l'interès i les aptituds de l'alumne en els diferents aspectes de la seguretat, com els comentats al camp 'Interès de la plaça'.
    • L'estudiant aprofundirà en temes relacionats amb diferents aspectes de la seguretat, com poden ser ciberseguretat, cadena de blocs ('blockchain'), entre d'altres. Aquesta és una faceta necessària tant en l'àmbit de la recerca com en el professional.