Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS008 - Escola Politècnica Superior

• Ser estudiant del grau de Matemàtiques; haver superat amb èxit la totalitat de les assignatures de primer curs, i tenir interès per a la docència de Matemàtiques a través d'eines en xarxa.
    • Seguiment i millora del curs zero en línia de Matemàtiques. Principalment, es faran tasques de traducció de vídeos del curs al castellà i elaboració de nous continguts enfocats al tema: integrals.
    • Coneixement de les necessitats dels estudiants que es matriculen al curs zero de Matemàtiques. Presa de contacte amb el món de la docència no presencial. Necessitat d'elaborar textos i traduccions matemàtiques rigoroses i d'utilitat per la comunitat universitària.