Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2019-20 - perfil de la plaça EPS001 - Escola Politècnica Superior

• L'estudiant ha de ser dels últims cursos dels estudis del GMAT. A més, l'estudiant ha d'estar interessat a iniciar-se en tasques de recerca.
    • L'estudiant aprofundirà en l'estudi de mètodes per a la presa de decisions mitjançant l'ús de tècniques difuses, mesures de similitud i estructures mètriques generalitzades. Els mètodes estudiats permetran desenvolupar tècniques de decisió d'utilitat en diverses branques d'Enginyeria, Economia i Medicina.
    • L'estudiant adquirirà els conceptes i la metodologia propis de recerca en algunes de les línies que actualment desenvolupa el grup de recerca MOTIBO. L'activitat desenvolupada permetrà a l'alumne d'elaborar un TFG.
    • Extracto académico + currículum