Alumnat col·laborador de tipus A - curs 2018-19 - perfil de la plaça FM001 - Facultat de Medicina

• FM001
    • Estudiant de Medicina interessat per treballar en projectes de salut pública, epidemiologia nutricional, activitat física i estils de vida.
    • Formació en recerca en tècniques d'epidemiologia nutricional, activitat física i estils de vida. Participar en les investigacions que es portin a terme en el camp de l'alimentació i valoració funcional dels col·lectius humans.
    • El camp de l'epidemiologia nutricional i d'estils de vida és un camp en expansió al nostre entorn. L'alumne entrarà en contacte amb un grup de recerca actiu amb connexions amb empreses, amb altres universitats i amb centres d'investigació. Es participarà en la gènesi, el desenvolupament i l'anàlisi de projectes de recerca del grup.