Escoltar

Grau d'Educació Social en línia

240 crèdits - Facultat d'Educació

Dades i indicadors

En relació amb l'alumnat

 

Dades i descripció

2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-18
Preinscrits 906 707 648 599 644 764
Nou ingrés 113 104 118 111 116 112
Nou ingrés SIIU 72 60 72 72 75 89
Matriculats 322 346 391 389 408 419
Titulats 33 22 52 45 47 59
Places 120 115 121 120 120 120

Alumne de nou ingrés: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada. Pot tenir crèdits reconeguts o no.

Alumne de nou ingrés SIIU: és aquell que comença uns estudis des de l’inici, que es matricula per primera vegada a l’estudi i que, seguint els criteris del SIIU, pot tenir menys de 10 crèdits (en cas de màster) o 30 crèdits (en cas de grau) reconeguts. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població òptima de nou ingrés. 

Alumne matriculat: és aquell que té una matrícula activa a un estudi durant un curs acadèmic. El conjunt d’aquests alumnes també es pot anomenar població total.

  • No es consideren les reserves de matrícula (per espera d’obtenció de plaça en una altra universitat o per espera de reconeixement de crèdits)
  • No es consideren les anul·lacions de matrícula
  • No es consideren els alumnes declarats com a impagats.

Alumne titulat: és aquell que ha superat (aprovat o reconegut) tots els crèdits requerits per a la titulació; per tant, ha acabat els estudis, independentment que hagi demanat o no l’expedició del títol.

En relació amb la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2010-11 2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16
Taxa de graduació 48% 40% 43% 53% - -
Taxa d'abandonament - 43% 39% 42% 15% -

Taxa d'abandonament definitiu: percentatge d’estudiants d’una cohort de nou ingrés que, sense haver-se titulat, no s’ha matriculat a la seva titulació ni a cap altra, ni a la mateixa universitat ni a cap altra de l’Estat espanyol, durant dos cursos consecutius.

Taxa de graduació (RD 1393/2007): percentatge d'estudiants d'una cohort d'entrada que acaben els ensenyaments en el temps teòric previst al pla d'estudis o en un curs més. La població de referència és la població de nou ingrés SIIU a temps complet.

En relació amb la promoció de titulats

 

Dades i descripció

2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-18
Taxa d'eficiència dels graduats 98% 96% 93% 93% 95% 93%

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

En relació amb la població de crèdits

 

Dades i descripció

2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-18
Taxa d'èxit de la titulació 95% 93% 92% 95% 93% 92%
Taxa de rendiment 83% 80% 81% 81% 82% 82%

Taxa d'èxit: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

En relació amb la durada

 

Dades i descripció

2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-18
Durada mitjana 4 4 5 5 5 5

La durada mitjana dels estudis mesura el nombre mitjà d'anys que tarda l'alumnat a graduar-se. La població de referència és la població òptima.

Qui vetlla directament per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Personal Docent i Investigador
Personal d'Administració i Serveis
Alumnat
  • Margarita Jiménez
  • Jéssica Martínez

 

La CGQ recull tota la informació rellevant del títol (informes d’enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitzen. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ per ampliar la informació.

La qualitat a la Facultat d'Educació

Treballs de Fi de Grau

  • Abandonament i fracàs escolar a Espanya. Programes de Prevenció
  • Acoso Sexual Callejero: Programas de prevención y sensibilización
  • Análisis de la soledad en la tercera edad. Estudio y propuestas de intervenciaón desde la Educación social.
  • Análisis de los recursos dirigidos a víctimas de violencia de género en Mallorca
  • Burnout en profesionales de protección infantil
  • Ciberacoso: una revisión sistemática de programas de prevención e intervención
  • Conductas Antisociales en adolescentes de la barriada de Son Ximelis y Proyecto de Prevención Cupio
  • Efectos del mindfulness en adolescentes escolarizados
  • El absentismo escolar en el colectivo gitano
  • El Mindfulness como técnica para una buena gestión emocional en adolescentes
  • EL PAPER DE L’EDUCADOR/A SOCIAL EN LA PREVENCIÓ DE L’ABSENTISME ESCOLAR A SECUNDÀRIA EN ELS CENTRES EDUCATIUS DE LES ILLES BALEARS
  • Els inicis de l'esport a l'escola, una activitat no formal: el cas de Bunyola
  • Esport i inclusió social a Mallorca en perspectiva històrica: el cas de l'Asil de Natzaret
  • Estudio sobre la percepción de género de los y las profesionales en el sistema de justicia juvenil
  • Evolució històrica de la discapacitat i incidència dels canvis polítics a Espanya entre 1979-2019 en làmbit de la discapacitat
  • Investigació de l’educació afectiva i sexual que s’imparteix en els Instituts públics de Mallorca
  • L'abandonament escolar a Espanya. El paper de l’educador social per a la seva prevenció
  • L'atenció de la diversitat afectiva i sexual en l'àmbit escolar. Una aproximació de la realitat dels centres educatius de Manacor.
  • L'Educació emocional en els centres d’educació infantil en el municipi de Manacor
  • La formació de les persones amb síndrome de Down des d'una perspectiva històrica (1960-2018)
  • La importància de la formació social dels perfils professionals en l’àmbit d’intervenció sociofamiliar: el/la professor/a tècnic/a de serveis a la comunitat.
  • La inclusión social a través de la dinamización socioeducativa en un museo de art: el caso de la Fundación Miró Mallorca
  • La situació de la dona dins el sistema penitenciari des d'una perspectiva de gènere
  • La violència de gènere a l'adolescència
  • L’Abús Sexual Infantil (ASI). Una realitat desconeguda.
  • L’adultcentrisme i com combatre’l des de l’Educació Social.
  • Menores en situación de violencia de género
  • Monomarentalitat
  • Percepción de la drogadicción y evolución histórica de los tratamientos en España a partir de la segunda mitad del sXX
  • Políticas de Género y de Igualdad en los municipios de mayor población de la Isla de Mallorca
  • Poryecto para mejorar las competencias sociales a través de las HHSS para las menores del centro socioeducativo Es Fusteret
  • Prevenció de les addiccions sense substància: Addicció al mòbil, xarxes socials i videojocs.
  • Prevención de Explotación Sexual de Menores en situación de vulnerabilidad
  • Programa d'Emancipació del Grec. Transició a la vida adulta de del sistema de protecció de Menors.
  • Programas de prevención sobre la violencia de género en adolescentes: Revisión y propuesta de buenas prácticas
  • Programas para la vida independiente en el contexto de los servicios de protección en la infancia y juventud en el Estado español
  • Projecte Clack: Ruptura del rol de víctima en dones víctimes de violència masclista en la parella per a evitar la reincidència en relacions de maltractament.
  • Proposta de millora al Centrul Scolar de Educație Incluzivă nr.2, Sibiu
  • Proposta de millora per a una vida sexual saludable de les persones amb discapacitat intel·lectual
  • Protección de menores: la Llar del Raiguer e inserción sociolaboral a partir de la mayoría de edad
  • Proyecto de sensibilización y prevención del consumo de prostitución en adolescentes: "Humanizando"
  • Recursos d’atenció a famílies vulnerables. Anàlisi del Programa d’Acollida Familiar “El Convent”
  • Revisió Bibliogràfica: Els estils educatius parentals i la relació amb el trastorn per dèficit d’atenció (TDAH)
  • Revisió de l'eficàcia de les intervencions sobre subjectes amb trastorn d'ansietat per separació (TAS). Una revisió.
  • Revisión y recomendaciones de buenas prácticas en la prevención de la violencia de género a partir de un estudio de caso.
  • Revisió sistemàtica de programes de prevenció universal sobre drogues en el col·lectiu dels i les adolescents
  • Ser madre o padre teniendo Discapacidad Intelectual
  • Teixint Vincles. Projecte d’intervenció socioeducativa per a mares i fills/es víctimes de violència de gènere
  • Trabajar la coparentalidad en procesos de ruptura familiar
  • Transició a la vida adulta de persones amb discapacitat intel·lectual a l'illa d'Eivissa. L'aula TAVA de l'IES Sa Serra
  • Uso problemático de las tecnologías digitales y estilos educativos familiares
  • Violencia de Género y Diversidad Funcional: Programas de Prevención.
  • Violencias machistas en la Sociedad Chilena actual: un estudio sobre el acoso sexual callejero
  • ¿Son los PPRVI la solución al terrorismo yihadista? Problemáticas y retos en el ámbito socioeducativo.
  • Abandono escolar desde una perspectiva de género
  • Alfabetización en el servicio militar obligatorio español
  • ANÀLISI DELS PERFILS DE LA FORMACIÓ DUAL D'AMADIP ESMENT
  • ANÀLISI DELS PROGRAMES EXISTENTS EN LA PREVENCIÓ DE LA DELINQÜÈNCIA JUVENIL FEMENINA
  • Anàlisi sociocultural de la violència sexual cap a les dones dins la parella des d'una perspectiva feminista
  • ANÁLISIS Y COMPARACIÓN DE 3 PROGRAMAS DE TRATAMIENTO DE DROGODEPENDENCIAS
  • Análisis y comparación de los protocolos de comunicación, detección y actuación para alumnos y alumnas transexuales y transgénero en los centros educativos del Estado Español
  • APROXIMACIÓN AL PROCESO DE INSERCIÓN SOCIOLABORAL DE 4 JÓVENES DEL SERVICIO DE APOYO PARA LA INSERCIÓN LABORAL DE JÓVENES
  • Beneficios de la Práctica Deportiva de los usuarios en los Centros Penitenciarios
  • Com milloren les relacions familiars amb el Programa de Competències Familiars 12-16
  • Conseqüències de la violència de gènere sobre els menors
  • Descripció del programa comunitari El Arenal e ideas de mejora .
  • Educació emocional en contextos de violència. IEEMA i CEICO
  • Educació i diversitat religiosa. Relació de la fe Bahàí amb l'Educació Social.
  • Educación afectivo-sexual y personas con diversidad funcional auditiva
  • El Circo Social: una herramienta de intervención socioeducativa
  • El clown i l’humor a la intervenció socioeducativa al context de les poblacions refugiades
  • EL PAPEL DE LA CULTURA
EN LA COOPERACIÓN INTERNACIONAL PARA EL DESARROLLO ESPAÑOLA
  • Els menors amb conductes delictives i les seves famílies en el procés d’internament dels menors
  • El teatre fòrum com a eina d'intervenció en el col·lectiu de persones majors.
  • Estudi de revisió sobre l'impacte de l'ambient socio- familiar en l'adquisició del llenguatge i la intervenció socioeducativa
  • Historia de los centros de menores en Mallorca.
  • Influència de les Xarxes Socials en la violència de gènere en adolescents
  • Inserción sociolaboral de jóvenes entre 16 y 30 años en situación de vulnerabilidad
  • Intervención socioeducativa basada en la psicología positiva como herramienta de prevención del absentismo escolar en contextos de exclusión social
  • Intervenció socioeducativa a través de la dansa, expressió i moviment corporal en els eol·lectius en risc d'exclusió social
  • Intervenció socioeducativa en les noves addiccions sense substàncies a les Illes Balears
  • Itineraris després del Programa d'Escolarització Compartida Alter de l'Ajuntament de Palma
  • L'assetjament escolar. Anàlisi al municipi de Manacor
  • L'atenció i la intervenció en emergències amb persones amb discapacitat
  • L'educador social als centres de secundària: una proposta d'intervenció comunitària
  • La dansa com estratègia educativa en la diversitat funcional.
  • La emancipación de las personas jóvenes extuteladas que han sido objeto de medidas administrativas de protección en las Islas Baleares
  • La humanidad se hunde en el Mediterráneo
  • LA MISMA MIRADA: Afectividad y Sexualidad en personas con discapacidad intelectual
  • La Mutilació Genital Femenina i els Programes i Protocols de Prevenció
  • Las competencias parentales de padres y madres con discapacidad intelectual
  • La sexualitat en l’Esclerosi Múltiple des d’una perspectiva de gènere
  • La situació de les dones dins els centres penitenciaris . Proposta per reduir les desigualtats en el contexte penitenciari.
  • LGBTI en la adolescencia; recursos y estrategias para madres y padres
  • L’ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL, UN ÀMBIT TRANSVERSAL A ALTRES ÀMBITS DE L’EDUCACIÓ SOCIAL.
  • L’ATENCIÓ A LES PERSONES SENSE SOSTRE A MALLORCA: ANÀLISI DE L’EXPERIÈNCIA DE LA FUNDACIÓ TROBADA
  • Menores Extranjeros No Acompañados (MENA's). Análisis contextual y propuesta de intervención
  • Menores infractores y drogodependencias. Programa de atención terapéutica de reducción de riesgos y daños en el ámbito de internamiento CS Es Pinaret
  • Menors estrangers no acompanyats. L'anàlisi del centre de primera acollida Norai.
  • Oratoria y mediación: herramientas para el educador social
  • Polítiques laborals inclusives per a dones supervivents de la violència de gènere
  • Proceso de emancipación de los jóvenes procedentes de medidas de protección de menores y justicia juvenil.
  • REINSERCIÓN DE LOS RECLUSOS A TRAVÉS DE LAS ACTIVIDADES SOCIOCULTURALES
  • Revisió sistemàtica de programes de prevenció de drogues dins l’àmbit educatiu al territori espanyol.
  • Revisió sistemàtica sobre programes d'intervenció socioeducativa en la prevenció del consum de drogues en adolescents
  • Riesgo de exclusión social de los jóvenes inmigrantes en Muro
  • Sexualidad y adolescencia en centros residenciales de protección de menores
  • Síndrome d’abstinència en els recents nats. Revisió sistemàtica dels programes socioeducatius
  • Transición de la vida dependiente a la vida autónoma de menores resdentes en centros de protección y las facilidades y los obstáculos de los jóvenes ex-tutelados
  • Tratemos la muerte sin tabú.
  • Tribus urbanas de crianza. Análisis grupo de crianza compartida "Espai familia" ubicado en la Fundación San Juan de Dios Mallorca
  • VÍCTIMES DE TRACTA DE PERSONES AMB FINS D’EXPLOTACIÓ SEXUAL
  • Vincles per a la corresponsabilitat en la comunitat educativa de l'espai escolar. Pautes d'intervenció socioeducativa amb la Família
  • Violencia Filio-Parental. Propuesta de Intervención en Reconciliación Familiar
  • Violencia intragénereo en parejas formadas por dos mujeres: Una revisión sistemática
  • Absentisme escolar durant els anys de l’Educació Secundària Obligatòria a les Illes Balears
  • Adolescentes i redes sociales en la era digital
  • Anàlisi dels Protocols especialitzats en la tracta de persones amb finalitats d’explotació sexual a les diverses Comunitats Autònomes de l’Estat Espanyol.
  • Análisis de historias de vida sobre violencia de género en el colectivo de personas mayores.
  • Análisis sobre la gestión de la atención a la diversidad en los centros educativos de Sa Pobla
  • Análisis sobre la percepción de los/as agresores/as sexuales juveniles por parte de adolescentes no agresores/as y profesionales
  • Aplicación de la musicoterapia en el envejecimiento activo. Revisión de estudios y programas
  • Aproximació a la identitat del jovent en el municipi d'Esporles.
  • Dificultades de los menores tutelados dentro de la medida de acogimiento familiar y centros de protección.
  • Educació Afectiva-Sexual en l'adolescència: l'educació social a les escoles.
  • Educación Social Contemporánea y familias
  • El absentismo escolar, causas y consecuencias en les Illes Balears
  • El educador social en centros residenciales y envejecimiento activo
  • El feminismo y las nuevas masculinidades. Dos conceptos para la intervención socioeducativa.
  • Els programes d'inserció sociolaboral i emancipació de menors tutelats
  • El Teatro del Oprimido como herramienta de intervención social
  • El vínculo afectivo de los hijos e hjas de padres y madres LGTB
  • Estudi del Síndrome del Burnout en Educadors i Educadores Socials de Centres de Menors de Caràcter Residencial. El cas de Mallorca
  • Estudio sobre la percepción de la población balear acerca de los hombres agresores con sus parejas o ex parejas y el proceso de reinserción
  • Estudio sobre la percepción de la población universitaria de las Islas Baleares acerca del feniminismo y los roles de género
  • Estudio sobre la presencia de la Educación Sexual Integral en el contexto no formal de Mallorca
  • Historias de vida en el medio penitenciario
  • Intervención con familias de menores tutelados/as: el proceso de retorno familiar.
  • Invisibles. Gent gran sense sostre a Mallorca.
  • L'atenció a la identitat de gènere en el sistema eduatiu
  • L'escoltisme com a eina per a afavorir la relació paterno-filial amb adolescents.
  • La discapacidad en el Boletín de la Institución Libre de Enseñanza entre los años 1900 y 1936
  • La etapa de la vejez ligada con la depencdencia
  • La influencia de la pornografía en la sexualidad y las relaciones interpersonales de los/as jóvenes
  • La Intervenció Socioeducativa de l’ Educador/a Social en el Programa d’ Acolliment Familiar Permanent en Família Extensa a Mallorca.
  • La percepción social sobre las relaciones afectivo-sexuales de las personas mayores
  • L’educació sexual als centres de protecció de menors
  • Miindfulness para prevenir en Burnout en professionales del ámbito sociosanitario
  • Moviment feminista i educació per a la igualtat de gènere
  • Necesidades no cubiertas respecto a las drogodependencias en el Centro Socioeduativo “Es Fusteret”
  • No et culpis! Proposta de prevenció de l’abús sexual infantil en menors de 10 a 12 anys.
  • Nous jaciments d'ocupació de l'educació social: les teràpies assistides amb animals.
  • Pautes saludables per a una correcta separació.
  • Prácticas de riesgo en los anuncios de páginas web de contactos
  • Prevalença de l’ús de pornografia a l’adolescència Una investigació a estudiants universitaris
  • Programa de Habilidades Sociales en el Centro socioeducativo Es Fusteret.
  • Projecte d’investigació sobre violència de gènere en parelles joves.
  • Què en sabem sobre professorat i coeducació?. Una revisió bibliogràfica sistemàtica
  • Segona generació d'immigrants marroquins a les Illes Balears.
  • SERENDIPIA
  • Situación de las familias con algún miembro en cumplimiento de pena privativa de libertad. Consecuencias y efectos en el ámbito familiar
  • TALLER DE CERAMICA
  • Terapias Asistidas por Animales.
  • Transició a la vida adulta. Influència del sistema educatiu i funció dels educadors/es socials.
  • Tratamientos de deshabituación psicológica de las drogodependencias en centros penitenciarios
  • Una percepción sobre la prostitución infantil. Análisis y crítica sobre los programas y actuaciones a nivel mundial
  • ’PERFIL DE LAS PERSONAS SIN HOGAR ALOJADAS EN EL CENTRO ``ES CONVENT´´ FUNDACIÓN SAN JUAN DE DIOS SERVICIOS SOCIALES MALLORA
  • Abuso sexual infantil en personas con discapacidad
  • Acompanyament terapèutic individual i socioeducatiu a persones amb problemàtica en Salut Mental
  • Anàlisi de la publicitat televisiva. Gent gran i estereotips
  • Anàlisi dels principals canvis establerts en la llei de dependència i situació actual
  • BUENAS PRÁCTICAS EN MEDIO ABIERTO CON MENORES INFRACTORES
  • Centre d'acollida temporal per a famílies
  • Cinema, educació i gènere: L'heroïna subversiva de Els jocs de la fam
  • Coeducación. Estudio de caso del CEIP Es Pont
  • COMPARTIR I APRENDRE AMB LA GENT GRAN. UN PROGRAMA DE RELACIONS INTERGENERACIONALS
  • Cuidadores familiares y calidad de vida.
  • Delincuencia juvenil. Características de los menores con conductas delictivas en España
  • Disseny d’una xarxa socioeducativa com a proposta pel foment del Desenvolupament Comunitari al municipi d’Inca.
  • Educación de adultos: análisis y propuesta de alfabetización
  • Educación sexual para familias con menores con discapacidad
  • El Burnout Acadèmic en l'alumnat d'Educació Social
  • El dol infantil i la necessitat d'incorporar l'educació per la mort a les escoles.
  • El legado de Eva: las invisibles en el Medioevo
  • Els recursos de pediatria i l'Educació Social a l'Hospital Universitari de Son Espases
  • Estudio sobre los programes de Educación Sexual en los Institutos de segunda enseñanza de Palma de Mallorca
  • Estudi sobre la sexualitat i afectivitat en la vellesa a la residència de la Bonanova
  • Evaluación del programa socioeducativo de competencias familiares (Escuela de familias) en la Fundación Nazaret.
  • Grooming: Un fenómeno de abuso sexual muy actual
  • Guía de intervención socioeducativa para el retorno de los y las jóvenes tutelados/as con sus familias una vez alcanzada la mayoría de edad.
  • Habilidades cognitivas en centros residenciales de mayores
  • Implicació parental en l’esport dels infants
  • Intervención con musicoterapia a personas con esquizofrenia crónica de la residencia Can Raspalls de Ibiza
  • Intervención social y calidad de vida en la diversidad: una aproximación a las terapias asistidas por animales en personas con diversidad funcional
  • ISLAMOFOBIA DE GÉNERO. EL PAPEL DE LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN EN LA CONSTRUCCIÓN DE LA IMAGEN DE LAS MUEJRES MUSULMANAS
  • L'educació social dins l'àmbit de l'educació formal. La necessitat de la integració de la figura de l'Educador/a social dins l'escola
  • La diversitat funcional en l'ètnia gitana al municipi de Palma.
  • La educación para la paz. Un análisis y una propuesta de intervención.
  • La figura del Educador Social en el proceso de adopción nacional
  • La igualdad de género. La situación de desempleo en Ibiza de la mujer mayor de 50 años.
  • La intervenció socioeducativa al Perú a l'actualitat: el cas de la Regió de Piura en el treall amb infància i adolescència en risc d'exclusió social.
  • La invisibilidad de la discapacidad. Análisis de la prensa escrita mallorquina.
  • La Mutilación Genital Femenina: Percepciones de los/as Educadores/as Sociales
  • La relació i la participació de les famílies a l'escola
  • LA SEXUALIDAD DE LAS PERSONAS CON DIVERSIDAD FUNCIONAL: REPRESENTACIÓN EN LOS MEDIOS AUDIOVISUALES Y PROPUESTA DE INTERVENCIÓN
  • L’esport com element socialitzador entre ambdós sexes
  • Modelos de Regulación de la Prostitución en la Unión Europea
  • Mujeres jóvenes hijas de inmigrantes latinoamericanas en Mallorca. Procesos de integración e inclusión social
  • Percepció de les persones joves universitàries sobre la violència de parella del gènere femení cap al gènere masculí
  • Pobresa infantil a l'estat espanyol
  • Proposta de pla de joventut pel municipi de Pollença
  • Proposta d’Intervenció Socioeducativa per a Persones Sense Llar a Eivissa.
  • Proyecto socioeducativo para el desarrollo de competencias emocionales en el Centro de Primera Acogida y Diagnóstico "Puig des Bous". EmocionArte
  • Taller d'abús sexual a adolescents per pares i mares
  • Tractem la prevenció de l’assetjament escolar, com una obligació.
  • Trayectoria de vida de mujeres jóvenes ex tuteladas
  • Una visión de la auto-organización en Atenas. La ocupación de la Universidad Politécnica en el barrio de Exarchia
  • Un ensayo sobre Trata con Fines de Explotación Sexual
  • Victimas Invisibles: Intervención en menores de violencia de género en Ibiza
  • Violencia de género a través de las TIC's entre los jóvenes: definición, análisis y actividades de prevención en colectivos residenciales
  • violencia de género en mujeres sinhogaristas
  • "Sweet Home" retrobant la família. Projecte innovador en matèria de violència filio-parental.
  • Activitats d'oci d'infants i adolescents del municipi de Lloseta.
  • Análisis de necesidades soccioeducativas según las perspectivas de los profesionales en relación a situaciones de pobreza infantil: El Arenal de Palma
  • Arte y Discapacidad: la aplicación de la práctica artística como herramienta de intervención en el desarrollo de persona con Síndrome de Down
  • Bases per al treball del vincle parental amb la població penitenciaria.
  • Característiques i beneficis dels Programes Basats en l'Evidència sobre el TEA (Trastorn de l'Espectre Autista)
  • El deporte y la autoestima como factores de socialización e inclusión social
  • El procés d'emancipació dels i les joves sota mesura de Protecció de Menors en context d'acolliment residencial
  • El treball socioeducatiu amb famílies en els centres de protecció de menors
  • ENSAYO SOBRE LA EDUCACIÓN AFECTIVO SEXUAL...
  • Estudi de la relació de les activitats d'oci dels i les adolescents i la zona de residència.
  • Estudio sobre las Diferencias de Género en el Uso de Drogas: Psicofármacos
  • Estudio sobre las necesidades de las personas mayores usuarias del SAD en Alcudia
  • InclusOci. Servicio de ocio inclusivo para personas con discapacidad intelectual de amadip.esment
  • Intervención familiar como medio de disminución del absentismo escolar. ‘’Absentismo escolar: una cuestión dinámica’’
  • Intervenció Socio-Educativa Comunitària en Persones amb Malalties de Salut Mental
  • L'afectivitat i la sexualitat a la gent major institucionalitzada a la llar dels ancians.
  • La actividad física y el deporte en personas con discapacidad
  • La educación familiar en el contexto de los Servicios Sociales
  • La educación social en la pedagogía progresista: el Teatro del Oprimido como herramienta de intervención
  • La Igualtat de Gènere i la Prevenció de la Violència a l’Educació Secundària: Programes i Projectes Activa’t per la Igualtat
  • La influencia de los videojuegos en la infancia y adolescencia
  • La Transició a la Vida Adulta en Joves amb Discapacitat Intel·lectual a Mallorca
  • Les dones privades de llibertat a Espanya en l'actualitat
  • Les publicacions de les dones al BILE (1878-1936)
  • Los jóvenes extutelados: del centro residencial de acogida a la emancipación. Diagnóstico de Menorca.
  • Los nuevos patrones de violencia de género en las parejas de adolescentes y jóvenes
  • Menors i el seu concepte sobre la inmigració: estudi de cas (Llar des Raiguer)
  • MUTILACIÓ GENITAL FEMENINA
  • Noves Masculinitats
  • Nuevas perspectivas en la Educación Social Comunitaria: Cooperativas integrales.
  • Participació juvenil en les associacions de Manacor Estudi sobre el grau de participació juvenil (ESO i Batxiller) en les associacions socials, educatives i culturals de Manacor
  • Pornografía y educación sexual: influencia del consumo de pornografía en la socialización de la población adolescente. Revisión bibliográfica y propuesta de investigación.
  • Prevención y actuación ante el bullying po LGTBIfobia: análisis de recursos para el profesorado.
  • Principis Bàsics de la Pedagogia Sistèmica
  • Programa para la deshabituación del consumo de drogas, dirigido a los usuarios de las viviendas tuteladas para personas con discapacidad intelectual
  • Proyecto de prevención y Tratamiento del Absentismo Escolar y el Abandono Escolar Prematuro “PROYECTA TU FUTURO”
  • Recorregut històric de la dona i el seu paper en l'educació social
  • Reprograma't!!! Projecte d’intervenció socioeducativa en situacions de bullying i ciberbullying treballant habilitats socials, l’autoestima, eines de resolució de conflicte i aprenent a fer un ús responsable de les noves tecnologies
  • Revisió i propostes de millora d'un centre residencial de protecció amb menors d'alta intensitat educativa
  • Técnicas psicológicas y educativas en el marco de la Comunidad Terapéutica. Análisis en Proyecto Hombre.
  • Violència de gènere a través de xarxes socials i missatgeria instantània: revisió bibliogràfica d'aquest fenomen en parelles adolescents
  • Violència de gènere en l'embaràs. Guia de bones pràctiques per a professionals de l'àmbit social
  • Volem ser més i volem ser tots. Recurs educatiu per la conversió d'un centre d'Educació Primària en una Comunitat d'Aprenentatge
  • Vulnerabilitat social i educació de segona oportunitat.
  • Anàlisi de necessitats de les persones amb deficiències auditives en el procés d’inserció sociolaboral
  • Animació sociocultural i processos de participació. Festes populars a Palma.
  • Art-teràpia i protecció de menors. Guia de recursos adreçada a l’educador social
  • Autismo, ¿qué hay detrás?
  • Avaluació del projecte “el barri educa, eduquem el barri, eduquem amb el barri”.
  • Avaluació del projecte “Inclusió social i participació social mitjançant un Casal de Barri”
  • Competencias del Educador Social como elemento educativo en la educación patrimonial: Análisis del Grado de Educación Social de la Universitat de les Illes Balears
  • El deporte como medio de reinserción social en Instituciones Penitenciarias.
  • El Desarrollo Comunitario, una estrategia viable en los Asentamientos Humanos de Piura
  • El desistimiento de la delincuencia. ¿Qué lleva a las personas a abandonar el delito?
  • El paper del/la docent en la prevenció, detecció, notificació i intervenció en el maltractament infantil: revisió bibliogràfica i propostes d'investigació
  • El procés de reinserció social en persones drogodependents
  • El uso de soporte informático en las investigaciones educativas: Una revisión sistemática entre 2011 y 2013
  • Estudi Jove del municipi de Pollença 2014
  • Evolució del tractament de la violència de gènere
  • Futbol base federat i educació social
  • Investigación sobre planes de estudio de Grado en Educación Social con visión de género
  • La prevenció de la violència de gènere en parelles adolescents, una assignatura pendent.
  • La protección del menor en España. Legislación y medidas en materia de protección del menor en las Comunidades Autónomas
  • Los sistemas de información en ONG de infancia, juventud y familia: un diagnóstico de necesidades
  • L’adaptació del menor adoptat internacionalment a l’àmbit familiar i escolar
  • MUSICOTERÀPIA
  • Niños y niñas víctimas de violencia de género. Desarrollo de una propuesta de actuación a nivel socioeducativo
  • Noves tipologies de prostitució: quasiprostitució i prostitució deslocalitzada
  • Perfil del adolescente delincuente. Drogadicción y otros factores de riesgo.
  • Programa para la deshabituación del alcohol, dirigido a los usuarios de las viviendas tuteladas para personas con discapacidad física
  • Programas de educación familiar desde una perspectiva grupal
  • Programes escolars de prevenció de les drogodependències a Balears.
  • Projecte innovador. Programa situa't
  • Propuesta de Educación Intercultural en Educación Infantil
  • Proyecto de psicoestimulación preventiva “ACTIVA TU MENTE”
  • Proyectos para la convivencia en centros de menores: estudio, evaluación y propuestas de mejora de los proyectos emprendidos por la Asociación Padre Montalvo
  • Síndrome de Burnout en profesionales de la educación social que trabajan en centros socioeducativos de reforma con menores infractores
  • TDAH: relación con el comportamiento antisocial y enfoque educativo para su tratamiento.
  • Treball Infantil a Piura: Organitzacions i Institucions que treballen amb els NAT’S
  • Tu decides
  • Vermad’or: les Vermadores i els Vermadors de la nostra Festa
  • Desenvolupament i Comunitat. Inicis del treball comunitari al municipi de Sóller.
  • El projecte Ta-Axira. Una proposta de millora
  • Gerontología y Arte
  • La Educación Social como eje vertebrador de la inclusión de personas dependientes y familias cuidadoras
  • Les dimensions del fracàs escolar en relació a la pobresa infantil. Proposta d'actuacions des d'una perspectiva social.
  • Mujer en situación de sinhogarismo: modelos de intervención y perfiles
  • nvestigació i anàlisi de la barriada de Sa Indioteria. Accions que es duen a terme des de CSI Jovent destinades a la infància i la joventut
  • Proyecto de investigación social en habilidades sociales
  • Reparació educativa