Màster Universitari. Salut Laboral (Prevenció de Riscs Laborals)

Any acadèmic 2021-22

Consulta els terminis de preinscripció, admissió i matrícula per al curs 2021-22 d'aquest màster.
També podeu veure altres terminis a aquest enllaç.
Podeu consultar aquesta informació per l'oferta per a l'any acadèmic: 2020-21.

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

Dades actualitzades a 4 de febrer de 2021.

Indicadors

Dades bàsiques

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Nou ingrés 42 61 75 66
Nou ingrés SIIU 39 60 73 62
Matriculats 86 107 148 159
Titulats 21 27 34 31

Taxes de rendiment acadèmic

Taxes de graduació i d'abandonament en relació a la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa de graduació 42 % 43 % 35 % 17 %
Taxa d'abandonament 21 % 13 % 20 % 0 %

Taxa d'eficiència dels graduats segons la promoció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'eficiència dels graduats 94 % 92 % 96 % 94 %

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxes d'èxit i de rendiment

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'èxit de la titulació 99 % 97 % 97 % 98 %
Taxa de rendiment 92 % 87 % 88 % 84 %

Taxa d'èxit: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Satisfacció dels grups d'interès

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Satisfacció alumnat 3,07 3,11 3,15 2,87
Satisfacció PDI 3,50 3,33 3,64 3,64
Satisfacció PAS - 3,10 - 3,22

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Qui vetlla per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de qualitat
Francisco José Forteza Oliver
Secretari
María de las Nieves Piña Capó
Personal Docent i Investigador
  • Albert Sesé Abad
  • Elena Sureda Demeulemeester
Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
Alberto José León Pérez

 

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Planificació d'accions de millora

Pla de millores

Rendició de comptes i transparència

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)