Màster Universitari. Advocacia

Any acadèmic 2021-22

Consulta els terminis de preinscripció, admissió i matrícula per al curs 2021-22 d'aquest màster.
També podeu veure altres terminis a aquest enllaç.
Podeu consultar aquesta informació per l'oferta per a l'any acadèmic: 2020-21.

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

Dades actualitzades a 4 de febrer de 2021.

Indicadors

Dades bàsiques

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Nou ingrés 78 78 78 79
Nou ingrés SIIU 78 78 78 78
Matriculats 81 79 78 79
Titulats 79 79 76 80

Taxes de rendiment acadèmic

Taxes de graduació i d'abandonament en relació a la cohort d'ingrés

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa de graduació 99 % 100 % 100 % 99 %
Taxa d'abandonament 1 % 0 % 0 % 0 %

Taxa d'eficiència dels graduats segons la promoció

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'eficiència dels graduats 100 % 100 % 99 % 100 %

La taxa d'eficiència es defineix com la relació percentual entre el nombre total de crèdits que ha superat un estudiant al llarg de la titulació en què s'ha titulat i el nombre total de crèdits en què s'ha matriculat efectivament. La població de referència és la població òptima.

Taxes d'èxit i de rendiment

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Taxa d'èxit de la titulació 99 % 100 % 100 % 100 %
Taxa de rendiment 99 % 100 % 100 % 100 %

Taxa d'èxit: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits presentats a avaluació.

Taxa de rendiment: Relació percentual entre el nombre de crèdits superats i el nombre de crèdits matriculats.

Satisfacció dels grups d'interès

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Satisfacció alumnat 2,00 2,57 2,36 2,94
Satisfacció PDI 3,14 3,00 3,30 3,25
Satisfacció PAS - 3,10 - 3,22

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Qui vetlla per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsables de qualitat
Joana Maria Socias Camacho - Bernat Garcías Vidal
Secretària i Personal d'Administració i Serveis
Margarita Maria Moranta Prieto
Personal Docent i Investigador
  • Joan David Janer Torrens
  • Antonio Conde Tejón
  • Carlos V. Roig de la Cruz
Alumnat
Emanuela Anda Chioran

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Planificació d'accions de millora

Pla de millores

Rendició de comptes i transparència

Enllaç al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)