La Física t'agradarà: un curs web interactiu

Dates i horaris
en línia. Del 3 al 30 de setembre de 2020
Hores
25 hores
Nombre d'alumnes
50 alumnes
Crèdits ECTS

Programa per descarregar

Destinataris

Alumnat interessat en els temes de Física del programa presentat. El programa s'ha preparat especialment adreçat a l'alumnat que ha d'iniciar els estudis de: Grau de Biologia, Grau de Bioquímica i Grau de Fisioteràpia.

Antoni Amengual Colom

Professor titular d'universitat. Departament de Física.

Objectius

Assolir uns coneixements de Física bàsica relacionats amb continguts que es trobaran a Física en el grau mitjançant un procediment interactiu presentat en una web que inclou vídeos, exercicis personals, algun joc i les explicacions dels temes.

Metodologia

Els cinc mòduls són independents i es poden treballar amb l’ordre que es prefereixi.

Els mòduls contenen explicacions i exercicis que s’han de resoldre per avançar.

Cada tema presenta una explicació i una pregunta o repte per avançar en el mòdul. Els conceptes treballats s’han elegit per l’interès que tenen per a l’estudiant de grau.

·       Mòdul 1: La Física de la visió.

·       Mòdul 2: La Física de l'audició.

·       Mòdul 3: La Física de l'esquelet.

·       Mòdul 4: La Física del bàsquet.

·       Mòdul 5: La Física de la datació per radioisòtops.

Llengua vehicular

Web: text en català, amb traducció automàtica al castellà. Els vídeos estan en castellà.