Curs bàsic d'alemany per a Turisme

Dates i horaris
en línia. Del 30 de juliol al 20 de setembre de 2020
Hores
 50 hores
Nombre d'alumnes
 40 alumnes
Crèdits ECTS

Programa per descarregar

Destinataris

Aquest curs s’adreça principalment als estudiants de la Facultat de Turisme i als professionals del sector turístic que no tenen coneixements previs d’alemany i volen adquirir-ne una competència lingüística i comunicativa bàsica (nivell A1).

Professorat

Dra. Glòria Isabel Bosch. Professora de Filologia Alemanya, Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica.

Begoña Velasco Arranz. Professora de Filologia Alemanya, Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica.

Objectius i metodologia

El curs s'organitza en set mòduls temàtics o escenaris típics, com ara la recepció d'un hotel, un restaurant, una oficina de turisme, l'aeroport, etc., en els quals es presenten continguts lingüístics i vocabulari específic en forma teòrica i pràctica.

Les explicacions de les professores amb suport visual i els exemples pràctics a través de diàlegs en situacions reals, recreades pels mateixos estudiants de la Facultat de Turisme, t'ajudaran a entendre millor i posar ràpidament en pràctica el que has après. Altres activitats a Aula digital de la UIB complementaran els continguts del MOOC.

Els temes gramaticals i exercicis dels diferents mòduls també són accessibles en forma d'anotacions que podràs descarregar i autocorregir gràcies al solucionari adjunt. Amb això podràs reforçar i aprofundir els continguts presentats als escenaris. Els podcasts amb el vocabulari et serviran per practicar la pronunciació.

Finalment, en cada mòdul o escenari et proposarem exercicis interactius perquè practiquis els coneixements adquirits de manera comunicativa. Un test d'opció múltiple també t'indicarà com vas evolucionant.

— Ús de l'alemany en situacions d'atenció al client

— Vocabulari específic per a Turisme

— Gramàtica bàsica (A1-A2)

— Activitats integrades de vocabulari i gramàtica per als serveis turístics