Màster Universitari. Salut Laboral (Prevenció de Riscs Laborals)

Any acadèmic 2017-18 | 60 crèdits | 150 places

El títol de Màster en Salut Laboral (Prevenció de Riscos Laborals) de la Universitat de les Illes Balears capacita per a l'exercici professional de les funcions preventives de nivell superior, en virtut de les disposicions establertes en el Reial decret 39/1997, pel qual s'aprova el Reglament dels Serveis de Prevenció.

L'espai europeu d'educació superior exigeix l'existència d'un sistema que asseguri la qualitat del títol.

Imatge estudis
Ciències

Modalitat semipresencial (grup 1): 50 places
Modalitat a distància (grup 2): 100 places