Màster Universitari. Intervenció Socioeducativa amb Menors i Família
Any acadèmic
2017-18 | 60
crèdits
| 25 places
Dades i indicadors
2011-12 | 2012-13 | 2013-14 | 2014-15 | 2015-16 | 2016-17 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Alumnes de nou ingrés | 21 | 34 | 19 | 15 | 22 | 14 |
Alumnes matriculats | 21 | 49 | 47 | 38 | 41 | 40 |
Alumnes titulats | - | 16 | 19 | 16 | 12 | 11 |
Qui vetlla directament per la qualitat del títol?
Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)
Responsable de qualitat
Luis Ballester Brage
Personal Docent i Investigador
- Francesca Comas Rubí
- Margarita Vives Barceló
- Rosario Pozo Gordaliza
Personal d'Administració i Serveis
M. Consolación Hernández Guerra
Alumnat
- Naomi Damon
- Aina Maria Duran Mestre
La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d'enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitza. Pots consultar la normativa i les funcions de les CGQ.
Compromís de qualitat
Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.
Com puc fer un suggeriment o queixa?
Procés de gestió i revisió d'incidències, reclamacions i suggeriments
Planificació d'accions de millora
Rendició de comptes i transparència
Procés | Document | Data/Curs |
---|---|---|
Seguiment | Informe de seguiment extern (2016-17) | 24/09/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) | 23/03/2018 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2015-16) | 23/06/2017 |
Acreditació | Informe final d'acreditació | 20/06/2016 |
Acreditació | Informe d'autoavaluació | 01/10/2015 |
Verificació | Memòria del títol oficial | 29/01/2010 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2013-14) | 2013-14 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2013-14) | 2013-14 |
Seguiment | Informe de seguiment extern (2012-13) | 2012-13 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2012-13) | 2012-13 |
Seguiment | Informe anual de seguiment i avaluació intern (2011-12) | 2011-12 |
Treballs de fi de màster
- El proceso de emancipación de jóvenes extutelados/as y sus dificultades
- Situación social y familiar del alumnado del Programa Manitos Creciendo: un estudio descriptivo en el Centro de Apoyo a Niños y Adolescentes Trabajadores de la ciudad de Piura
- Comparación de los programas de formación para padres adoptantes a nivel nacional
- La implementació de l'educació afectivosexual a l'Educació Primària de les Illes Balears
- Protección de menores e intervención socioeducativa con familias. Estado de la cuestión de la normativa de protección de menores y revisión sistemática cualitativa de programas de intervención familiar.
- Repercusión de la política social en el modelo social de las Islas Baleares
- Fundación La Caixa: el impacto del trabajo en red. Estudio comparativo de los diagnósticos realizados en Palma de Mallorca.
- Las competencias parentales de las familias que participan en el programa “Manitos Trabajando” del Centro de Apoyo a Niños, Niñas y Adolescentes Trabajadores de Piura, Perú.
- Les dificultats d’aprenentatge dels infants maltractats que viuen en centres d’acollida de Mallorca. Guia de recomanacions de bones pràctiques per millorar l’aprenentatge.
- El proceso de integración del adolescente inmigrante latino en Palma de Mallorca: ¿Cómo influye en su proyecto de vida?
- Evaluación del Programa de Competencia Familiar implementado como programa piloto, en la comunidad de Daniel Flores Zavaleta en Costa Rica
- Anàlisi de la intervenció amb maltractadors condemnats a Mallorca.
- Estudio de caso del Programa de Integración Familiar (PIF) de Galicia
- Vulnerabilitat social de les persones majors del barri del Terreno
- Aproximación a una diagnosis del sinhogarismo en Mallorca
- L’èxit escolar a l’Educació Primària: una proposta d’intervenció per al segon curs a partir de l’acció tutorial
- Implicacions per a la Pràctica Professional en la Intervenció Socioeducativa amb Famílies Homoparentals Adoptants: Dues Revisions Sistemàtiques Exploratòries
- La prevención de drogodependencias en el ámbito familiar en Galicia: aplicación del PCF en el Centro de Día de Atención al Menor Alborada (Vigo)
- Intervenció educativa: Reforç escolar al centre residencial de menors "Fundación Padre Montalvo"
- Aproximació a l'escola privada i religiosa de la Postguerra a través del testimoni del seu alumnat
- Estudi sobre la situació social de les famílies a Capdepera, molt especialment, als sectors més vulnerables a l'exclusió
- Gestió de qualitat: capacitat de millorar.
- L'assetjament escolar: un dany ocult
- La formació de mestres d'educació primària a les universitats espanyoles atenent aspectes relacionats amb la família i l'escola
- Las necesidades de los profesionales que trabajan dentro del Equipo de Primera Valoración y Urgencias dentro del Servicio de Protección del Menor (IMAS) de las Islas Baleares
- "Menors que veuen, menors que sofreixen"
- “Famílies .... d’aquest planeta?” Estudi exploratori sobre discapacitat i família dins el binomi Fundació Amadip Esment - Institut Mallorquí d’Afers Socials
- Impacte de la immigració sobre el sistema escolar del municipi d'Alcúdia i la resposta de l'escola
- Anàlisi de la percepció i coneixement del Servei de Protecció de Menors per part del professorat
- Revisió sistemàtica de programes Universals de prevenció de drogues basats en l'evidència
- Disseny del Programa d'Educació Socio-Emocional per a infants de 6 a 8 anys en acolliment familiar en família extensa.
- Abús Sexual Infantil i Resposta Sistèmica al Trauma: una Revisió Sistemàtica Exploratòria
- Cap a la intervenció amb famílies de menors infractors en les Illes Balears: una proposta d'intervenció
- L'Adopció Internacional: problemàtica, característiques i necessitats educatives
- La feina de història de vida en acolliment familiar, residencial i adopció
- La homofobia escolar desde la perspectiva de la atención a la diversidad afectivo-sexual
- El jou de la postguerra: anàlisi de la Llei de 17 de juliol de 1945 sobre educació primària
- Les noves formes d'abús sexual infantil amb les noves tecnologies (TICS)
- Empatía en jóvenes residentes en el centro socioeducativo Es Pinaret
- El Segell Pro Infància. Reconstrucció històrica
- L'activitat física com a mitjà facilitador de la socialització en contextos d'exclusió social: una proposta d'intervenció
- Comunicació entre pares i fills que presenten una deficiència i/o discapacitat auditiva
- Trajectòries d'emancipació de joves extutelats de la Fundació Natzaret
- Aplicacions del model centrat en solucions als grups d'autoajuda: treball amb famílies des del ámbit sanitari
- Evaluació de l'eficàcia del programa base, Proyecto Hombre Balears
- Perpeción del profesorado en los centros educativos de Mallorca: La adaptación escolar de los niños adoptados
- El model circular narratiu en el context de la mediació familiar: una manera de deconstruir el relat que manté a les persones en el problema
- Els ambients d'aprenentatge: una estratègia metodològica pel tractament de les matemàtiques
- Un sport de comentaris: anem per bon camí?
- Intervenció socioeducativa amb famílies en risc des d'un Centre Municipal de Serveis Socials de Palma.
- La precarietat de la infància a un nucli turístic. L'impacte del treball socioeducatiu en xarxa.
- Famílies monoparentals en risc d'exclusió social
- Abús sexual infantil i la seva prevenció
- El procés d'integració i adaptació dels menors en els centres residencials.
- Projecte jove i programes de tractament de drogodependencia en joves.
- Retrospectiva dels programes de violència fisioparental: una proposta.
- La figura de l'educador en medi obert: el cas del treball de suport escolar al municipi de Binissalem.
- Els punts de trovada a Espanya.
- Programes de reunificació familiar: una revisió sistemàtica
- Anàlisi des d'una perspectiva familiar de les difilcutats socials que limiten la sexualitat en la vellesa.
- El massatge infantil: un possible instrument per facilitar la formació del vincle entre els nins adoptats i els seus pares adoptius.
- Efectes del fenomen migratori en els centres escolars de Son Gotleu.
- La violència Filio-parental en xasos d'adopcions internacionals: una proposta de millora.
- Factors clau per a la capacitat d'emancipació dels joves. Estudi de cas: la llar d'acollida Llars El Temple.
- Intervenció socioeducativa amb menors d'entre 14 i 16 anys per a la bona adaptació de la tornada a la llar familiar, després de la seva estància en centres d'internament destinats al compliment de mesures judicials.
- Anàlisi sobre l'ús que donen a les seves pàgines web i a les xarxes socials les associacions de discapacitats de Balears.
- Validació d'un instrument per avaluar la qualitat de l'atenció residencial a Mallorca.
- Desensibilització i Reprocessament a través dels Moviments Oculars (EMDR) per al tractament en l'abús sexual infantil.
- Projecte jove, un treball terapèutic amb adol·lescents
- Protecció i correcció de la infància als expedients del Tribunal Tutelar de Menors de Balears
- Centre Socioeducatiu Es Fusteret: anàlisi retrospectiu de casos
- Consum de drogues en menors infractors interns en un centre terapèutic.
- Família i nadons. Aprenenm junts. El treball des de l'atenció primerenca amb famílies amb risc social
- La prevenció de conductes de risc sexual en l'aldolescència. La implementació de tallers en centres residencials
- Proposta d'intervenció amb famílies de menors amb problemes de conducta
- El treball educatiu a la xarxa al procés d'emancipació
- Estratègies cognitives
- Intervenció socioeducativa amb families de risc. Estudi de cas de una menor en un centre de protecció.
- Infància i escola durant el primer franquisme a les Illes Balears (1939-1959): una aproximació a l'escola pública a través de les memòries de pràctiques de magisteri.
- Implementació de tallers de risoteràpia dins el programa "Espai, joc i lleure" com a mitjà per enfortir la relació entre pares i fills
- Famílies multiproblemàtique. Concepte i marc teòric. programes d'intervenció a les Illes Balears.
- Catàleg de centres específics per a infants i joves en trastorn de l'espectre autista (TEA) a l'Estat Espanyol, dirigit a famílies
- La mirada sistèmica des d' un Centre de Protecció de Menors
- Proposta d'intervenció socioeducativa per a situacions de fracàs adoptiu a l'àmbit residencial
- Serveis socials d'Almuñecar (Granada). Experiència en prevenció i intervenció comunitària amb menors i familia i les drogodependències.